Klopt, maar dat weet zij toch niet?quote:Op woensdag 22 november 2006 09:41 schreef bleiblei het volgende:
Ow en het is geil SQ.
Met een korte ei.
Dat eironde geval is je zweefgebied, en het potloodje zijn je coordinatenquote:Op woensdag 22 november 2006 09:41 schreef bleiblei het volgende:
Wat is dat rondje nu?
En is PvdA nu nog veel linkser dan VVD rechts?
is er geen frituurpartij?quote:Op woensdag 22 november 2006 09:50 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik begreep mijn figuurtje ook niet
Er kwam iig PvdA uit
Naja mn vader heeft mijn stemkaart, ben benieuwd wat ie gaat stemmen voor me.
Heb jij dat in Internet Explorer gedaan? Want bij mij in FF2 zag het er heel anders uitquote:
Ik heb toch geen FF gekkiequote:Op woensdag 22 november 2006 10:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Heb jij dat in Internet Explorer gedaan? Want bij mij in FF2 zag het er heel anders uit![]()
Jij hebt gewoon hetzelfde als ikquote:Op woensdag 22 november 2006 11:05 schreef Mex_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Waar zullen we naar toe zweven![]()
Ik geloof dat er werkelijk maar heel weinig mensen aan die kant eindigen.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:17 schreef bleiblei het volgende:
Ik zit tussen ChristenUnie en CDA in. Oh my god!
Terwijl ik mezelf evenver van het midden maar dan precies aan de andere kant (rechts progressief) zie.
Communist!quote:Op woensdag 22 november 2006 11:17 schreef bleiblei het volgende:
Ik zit tussen ChristenUnie en CDA in. Oh my god!
Terwijl ik mezelf evenver van het midden maar dan precies aan de andere kant (rechts progressief) zie.
Ja maar het zijn ook van die inkoppertjes vragen.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik geloof dat er werkelijk maar heel weinig mensen aan die kant eindigen.
Simpelweg omdat iedereen toch wel bepaalde sociale denkbeelden heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |