Ik ga denk ik toch maar CDA stemmenquote:Op woensdag 22 november 2006 16:01 schreef gurlie het volgende:
[..]
Nee, en ik weet nog steeds niet wat.
quote:Op woensdag 22 november 2006 16:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik ga denk ik toch maar CDA stemmen![]()
Strategisch?quote:Op woensdag 22 november 2006 16:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik ga denk ik toch maar CDA stemmen![]()
In de eerste plaats omdat ik daar het meeste mee overeenkom en in de tweede plaats strategisch.quote:
Liever VVD dan CDA.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]![]()
Wil je liever dat ik VVD stem dan?![]()
Dat snap ik niet. Volgens mij ben jij toch meer tegen de standpunten van de VVD dan van het CDA.quote:
Ow zo'n strakke bedoel je? Die heeft of had Jessica ook ooit. Zijn idd warm zat (voor Landgraaf).quote:Op woensdag 22 november 2006 16:21 schreef gurlie het volgende:
Oh Flow ik heb een skibroek gevonden, een oude van mams. Is wel uit de mode natuurlijk maar past prima en zit lekker. Is gewoon een donkerblauwe met van die tuinbroekhengsels eraan.
Een beetje strakker ja.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:24 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ow zo'n strakke bedoel je? Die heeft of had Jessica ook ooit. Zijn idd warm zat (voor Landgraaf).
Ik zal vanavond ook nog even in de kast en op zolder speuren, want Benjamin zei dat het exclusief skipak is.
Is misschien ook wel zo, maar het CDA vind ik gewoon hypocriet en onduidelijk.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:22 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat snap ik niet. Volgens mij ben jij toch meer tegen de standpunten van de VVD dan van het CDA.
Toch maar beiden PVV stemmen dan?![]()
Aangezien je waarschijnlijk best veel op je snufferd zal gaan de eerste keer zijn waterdichte kleren wel aan te bevelen ja.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:25 schreef gurlie het volgende:
[..]
Een beetje strakker ja.
Nou alleen nog een jas en handschoenen, maar dat is wel te vinden. Kan natuurlijk niet in mijn gewone wollen winterjas, die is zo nat vrees ik.
Ja dat vreesde ik al.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:30 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Aangezien je waarschijnlijk best veel op je snufferd zal gaan de eerste keer zijn waterdichte kleren wel aan te bevelen ja.Voordeel is wel dat het altijd vriest in die hal dus heel erg nat zul je nooit worden (van de sneeuw, jeweights)
Ik heb een snowboardbroek van Santa Cruz gehad waar echt dikke stukken schuimrubber op de knieën zat, dat is echtwel fijn iddquote:Op woensdag 22 november 2006 16:33 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja zo'n soort extra schuimlaagje bij de knieën, voor mijn tere knietjes.
Of SP stemmenquote:Op woensdag 22 november 2006 14:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Een stuk minder. Daarnaast is het jaloezie.
Mensen die 2ton verdienen kunnen een groter huis kopen dan ik!.
Ja gek hé? Als je wil dat iedereen het zelfde is moet je een keer een enkeltje Noord Korea kopen ofzo.
1 uur les is inbegrepen. Voor de rest doe ik jou wel lesgevenquote:Op woensdag 22 november 2006 16:37 schreef gurlie het volgende:
Maar ik kan ook les nemen dan? Dat zit erbij of kost dat ook weer een hoop geld?
Of ga jij me les geven Flow?Maar dan kom je zelf niet aan skiën toe.
Ja dit is ook zo'n ouderwetse, wel 25 jaar oud.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb een snowboardbroek van Santa Cruz gehad waar echt dikke stukken schuimrubber op de knieën zat, dat is echtwel fijn idd![]()
Maar ik heb wel een idee van wat voor broek je bedoelt ja. Zo'n ouderwetse![]()
Huishoudelijke mededeling: Ik eet niet thuis. Vanavond gratis eten en voetbal kijken bij m'n ouders.quote:
Oh ja dat is wel handig lijkt me, eventjes les.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:39 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
1 uur les is inbegrepen. Voor de rest doe ik jou wel lesgeven![]()
Wil je skiën of snowboarden?
edit: Zoals ik al zei zal ik ff wat spullen van Jessica zoeken die je aan kunt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |