Alleen een harde wind, meer niet.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:30 schreef tong80 het volgende:
Zonder te kotsen, te schijten, te boeren en gekke bekken te trekken
Best acceptabel!quote:Op woensdag 22 november 2006 00:32 schreef Cracka-ass het volgende:
Hij doet het niet slecht, gekke Hans.
Zo erg is het ook allemaal weer niet, ik moet er wel om lachen.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:35 schreef Taurus het volgende:
Ik vind het echt 'n beetje sneu worden voor Rutte..![]()
Jij bent niet erg objectief als het om Rutte gaat.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:37 schreef venomsnake het volgende:
Zo erg is het ook allemaal weer niet, ik moet er wel om lachen.![]()
Jawel maar ik vind 't gewoon echt oprecht 'n beetje zielig, maar goed ik hoop dan dat ik 't inderdaad overschat en dat hij nog wel gewoon lekker slaapt 's nachtsquote:Op woensdag 22 november 2006 00:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zo erg is het ook allemaal weer niet, ik moet er wel om lachen.![]()
Ik snap echt niet dat een politicus daar gewoon op ingaat. En dan denken ze eigenlijk echt nog dat het stemmen op zal leveren, dat heb je door die "veramerikanisering" van de kiesstrijd.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:35 schreef Taurus het volgende:
Ik vind het echt 'n beetje sneu worden voor Rutte..![]()
dat is waarquote:Op woensdag 22 november 2006 00:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jij bent niet erg objectief als het om Rutte gaat.
quote:Op woensdag 22 november 2006 00:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het enige wat ik zelfs van mijn eigen Vlaamse Minister-President weet is dat hij een geit heeft
Ik begrijp 't ook niet zo goed maar zo'n foutje is gauw gemaakt, de reactie die het teweeg brengt is niet altijd te voorzien denk ik. En hij heeft gelijk dat als lijst 0 erop in gaat, anderen er op in gaan, dat hij dan niet kinderachtig moet gaan weigeren. Dan hadden zijn 'spindoctors' (?) daar wat net bij P&W werd gezegd beter op moeten letten, maar het is sneu voor hem dat 't zo 'wanhopig' uit pakt.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat een politicus daar gewoon op ingaat. En dan denken ze eigenlijk echt nog dat het stemmen op zal leveren, dat heb je door die "veramerikanisering" van de kiesstrijd.
Ga gewoon maar eens na in Europa, iemand die weet wie de vrouw van Chirac, Verhofstadt, Berlusconi, Prodi, ... zijn ? Of Merkel getrouwd is ? Het enige wat ik zelfs van mijn eigen Vlaamse Minister-President weet is dat hij een geit heeft , maar een vrouw ? Wie zal het zeggen ...
Ja, wel een beetje vreemde rol voor Bos en Rutte.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wel interessant dit om te volgen.
Beschouwend.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, wel een beetje vreemde rol voor Bos en Rutte.
Erg leuk om naar te kijken inderdaad.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:51 schreef bolivian het volgende:
Er hangt een sfeer alsof de verkiezingen al voorbij zijn en vooral Bos en Rutte terugkijken op 'het spel'.
Verhelderend,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |