quote:Als je z'n naam niet eens goed kan spellen zal je er wel erg mee zitten.
Op vrijdag 11 januari 2002 18:57 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Ik kan niet meer als devote fan van blof naar een concert van hun zonder aan die geweldige Chris Gotte de denken. Nu zie een opportunist die nooit of te nimmer het niveau van chris haalt achter de drumkruk. Chrsi we zullen je missen.
Is die oude bassist van MetallicA ook een stuk beter omdat hij dood is? Heb je bij Kane uberhaupt gemerkt
dat ze een nieuwe drummer hebben ? ..
What's the big deal ?!
Vampier
quote:WAT! hebben ze een nieuwe drummer!!!!
Op vrijdag 11 januari 2002 19:04 schreef CaPS_ het volgende:
Heb je bij Kane uberhaupt gemerkt
dat ze een nieuwe drummer hebben ? ..
quote:Nope das de bassist (zwaar ondergewaardeerde low end rangers zijn eenzaam)
Op vrijdag 11 januari 2002 19:05 schreef beelzebub het volgende:
Dat is pech hebben, want hij is dood. Volgens mij is de drummer nog het meest inwisselbare lid van welke band dan ook.
Vampier
quote:Wat een onzin, elke muzikant is net zo goed vervangbaar. Alleen degene die de liedjes componeert is vaak onvervangbaar, dit kan best de drummer zijn.
Op vrijdag 11 januari 2002 19:05 schreef beelzebub het volgende:
Dat is pech hebben, want hij is dood. Volgens mij is de drummer nog het meest inwisselbare lid van welke band dan ook.
quote:*Probeert zich Pearl Jam met Fred Durst als zanger voor te stellen*. (Heb overgens een nummer waar deze 'Better man' zingt.. you don't wanna hear it.)
Op vrijdag 11 januari 2002 19:10 schreef Metal_Mart het volgende:[..]
Wat een onzin, elke muzikant is vervangbaar. Alleen degene die de liedjes componeert is vaak onvervangbaar, dit kan net zo goed de drummer zijn.
IK vond trouwens Blof laatst enorm Popie-Jopie doen bij dat 538 Live in Amsterdam. Of het qua drums nu veel verschilt weet ik niet.
Nah, de zanger en de "1e gitarist" (weet ik veel hoe je dat noemt) hebben toch wel een bepalende invloed op de identiteit van een band, IMHO. Vind wel dat je gelijk heb over componeerfiguur..
What's the big deal ?!
---------------------------------
HAHAHAH.... Ooit van Cynisme gehoord. Denken jullie nu echt dat ik als rechtgeaarde muziekfan van een flutgroepje als Blof hou?? Absurdisme
Vampier
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 19:12 schreef CaPS_ het volgende:[..]
*Probeert zich Pearl Jam met Fred Durst als zanger voor te stellen*. (Heb overgens een nummer waar deze 'Better man' zingt.. you don't wanna hear it.)
Nah, de zanger en de "1e gitarist" (weet ik veel hoe je dat noemt) hebben toch wel een bepalende invloed op de identiteit van een band, IMHO. Vind wel dat je gelijk heb over componeerfiguur..
Niemand zal Chris ooit vervangen, maar Norman vind ik een waardig opvolger. Hij treed wat meer op de voorgrond dan Chris, maar weet zijn plaats. Hij speelt goed en is daarnaast erg aardig. Ik vind Bløf nu niet beter of slechter, wel anders. Er zit een andere man, die anders drumt en anders is en gelukkig is dit zo. Hij moet geen copie worden van Chris, die wordt toch niet vergeten. Ik ben blij te zien dat de bandleden weer veel plezier hebben in het spelen. Het nieuwe album vind ik erg goed en de optredens zijn leuk. Ook Norman werkt daaraan mee. Maar dit is alleen maar mijn mening.
quote:Lachen man
Op vrijdag 11 januari 2002 19:13 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
HAHAHAH.... Ooit van Cynisme gehoord. Denken jullie nu echt dat ik als rechtgeaarde muziekfan van een flutgroepje als Blof hou?? Absurdisme
quote:Omdat ze op radio & TV zijn is het een flutgroep? Of komt het omdat ze in het Nederlands zingen? Of omdat ze meer succes hebben dan het amateurbandje waar je zelf in speelt?
Op vrijdag 11 januari 2002 19:13 schreef Schuldige_Omstander het volgende:HAHAHAH.... Ooit van Cynisme gehoord. Denken jullie nu echt dat ik als rechtgeaarde muziekfan van een flutgroepje als Blof hou?? Absurdisme
Kvind Blof persoonlijk best pakkende muziek maken, live een goeie performance hebben en de Nederlandse taal op een goeie manier in de rock-scene vermengen. En in tegenstelling tot een groep als Van Dik Hout hebben ze een zanger die wel kan zingen
Je hoeft geen fan te zijn en het kan je genre of smaak niet zijn. Maar Blof is best een leuke band.
quote:Met alle respect(ik ben nu wel serieus), maar blof is wel erg braaf als groep. Ze missen de energie om een concert opwindend te maken en de zanger straalt ook erg weing charisme uit i.t.t. tot Rick de Leeuw van wijlen Trockener Kecks die ik eerlijk gezegd ook meer het succes van blof had gegund.
Op vrijdag 11 januari 2002 19:40 schreef Tijn het volgende:[..]
Omdat ze op radio & TV zijn is het een flutgroep? Of komt het omdat ze in het Nederlands zingen? Of omdat ze meer succes hebben dan het amateurbandje waar je zelf in speelt?
Kvind Blof persoonlijk best pakkende muziek maken, live een goeie performance hebben en de Nederlandse taal op een goeie manier in de rock-scene vermengd. En in tegenstelling tot een groep als Van Dik Hout hebben ze een zanger die wel kan zingen
En mensen neem het Topic niet te serieus, ik houd jullie slechts van de straat(volgt nu weer een kutopmerking van een volgende fokker)
[Dit bericht is gewijzigd door Schuldige_Omstander op 11-01-2002 19:47]
quote:K'denk dat het is omdat het gros van het volk het leuk vindt, dan is het not-done. Dat weet je toch Tijn..
Op vrijdag 11 januari 2002 19:40 schreef Tijn het volgende:[..]
Omdat ze op radio & TV zijn is het een flutgroep? Of komt het omdat ze in het Nederlands zingen? Of omdat ze meer succes hebben dan het amateurbandje waar je zelf in speelt?
Kvind Blof persoonlijk best pakkende muziek maken, live een goeie performance hebben en de Nederlandse taal op een goeie manier in de rock-scene vermengen. En in tegenstelling tot een groep als Van Dik Hout hebben ze een zanger die wel kan zingen
Blof, best een leuke band.
Mjah, Metal_Mart, Pearl Jam is misschien weer een slecht voorbeeld omdat deze een zeer typische zanger heeft met een nog veel typischere stem heeft. Ik kan toch wel
een paar bands noemen waar, als bv. de zanger of gitarist wegvalt de band beter kan opdoeken.. (Nirvana bijvoorbeeld , errr.. kan opdoeken/kon opdoeken.. dinguz..
)
quote:Ik geef niet toe, ik weiger met de stroom mee te gaan... zie ook mn nieuwe sig
Op vrijdag 11 januari 2002 19:45 schreef CaPS_ het volgende:[..]
K'denk dat het is omdat het gros van het volk het leuk vindt, dan is het not-done. Dat weet je toch Tijn..
quote:kutopmerking:
Op vrijdag 11 januari 2002 19:44 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
de zanger straalt ook erg weing charisme uit i.t.t. tot Rick de Leeuw van wijlen Trockener Kecks die ik eerlijk gezegd ook meer het succes van blof had gegund.(volgt nu weer een kutopmerking van een volgende fokker)
quote:De massa danst op de middelmaat
Op vrijdag 11 januari 2002 19:47 schreef Tijn het volgende:[..]
Ik geef niet toe, ik weiger met de stroom mee te gaan... zie ook mn nieuwe sig
Als ik die in m'n signature zeg dan ben ik ook net zo stoer als Schuldige_Omstander!
quote:Trockener Kecks!
Op vrijdag 11 januari 2002 19:44 schreef Schuldige_Omstander het volgende:[..]
Met alle respect(ik ben nu wel serieus), maar blof is wel erg braaf als groep. Ze missen de energie om een concert opwindend te maken en de zanger straalt ook erg weing charisme uit i.t.t. tot Rick de Leeuw van wijlen Trockener Kecks die ik eerlijk gezegd ook meer het succes van blof had gegund.
Inderdaad een erg goede (live) band (*wijst trots naar zijn TK signature*), maar Blof is een heel ander soort band. Trockener Kecks belichamen meer het rock 'n' roll gevoel terwijl Blof staat voor de amerikaanse, ietwat bravere MOR muziek.
quote:In het kader "Ik ben ook grappig":
Op vrijdag 11 januari 2002 19:47 schreef Tijn het volgende:[..]
Ik geef niet toe, ik weiger met de stroom mee te gaan... zie ook mn nieuwe sig
ah, maar ja.. jij bent dan ook uniek.. net als de rest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |