je was om 10.30 wakker?quote:Op maandag 27 november 2006 10:48 schreef beestjuh het volgende:
Beetje mislukt vandaag...
Geen internet = geen wekservice.nl + mijn nr niet kunnen mailen aan Skull-splitter = gruwelijk verslapen.
Morgen weer een poging. Dan moet ik rond 7u opstaan.
Wie zou mij nou in vredesnaam willen stalken?!quote:Op maandag 27 november 2006 11:31 schreef AcidBurner het volgende:
TS moet wel gek zijn op stalkers! :-) veel plezier met je stalking team![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 11:50 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Ik werd wakker ongeveer toen ik moest beginnen met werken.
Zijn ze ook niet blij mee op je werkquote:Op maandag 27 november 2006 10:48 schreef beestjuh het volgende:
Geen internet = geen wekservice.nl + mijn nr niet kunnen mailen aan Skull-splitter = gruwelijk verslapen.
vrijwillig je nummer uitdelen aan iemand die zich skull-splitter noemt om je vroeg in de ochtend wakker te laten bellen. das opzich nog best lef hebbenquote:Op maandag 27 november 2006 10:48 schreef beestjuh het volgende:
Morgen weer een poging. Dan moet ik rond 7u opstaan.
quote:Op maandag 27 november 2006 11:50 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Ik werd wakker ongeveer toen ik moest beginnen met werken.
Het was het proberen waard, heel de nacht wakker blijven was me ook niet gelukt...quote:Op maandag 27 november 2006 12:01 schreef Ryoga het volgende:
hehe wat dacht je, ik word uit mezelf wel even om 7 uur wakker
om het in stijl te houden zou ik een topic geopend hebben met de vraag een smoes voor je te verzinnen en dan zelf even je chef te bellen.quote:Op maandag 27 november 2006 12:15 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Het was het proberen waard, heel de nacht wakker blijven was me ook niet gelukt...
Normaliter heb ik een hoop goeie smoezen paraat (ben een half uur onderweg naar mijn werk dus tijd genoeg om iets te bedenken) maar mijn eerlijkheid werd vandaag wel gewaardeerd. Blijkbaar houden mensen wel van een ludiek verhaal op de maandag.
Als je dat doet ga ik je absoluut een keer uit bed bellen!quote:Op maandag 27 november 2006 12:06 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
vrijwillig je nummer uitdelen aan iemand die zich skull-splitter noemt om je vroeg in de ochtend wakker te laten bellen. das opzich nog best lef hebben![]()
overigens wel een grappig topic. ik voorspel de algehele ondergang van wekkers en de opkomst van gezellige ochtendgesprekjes tussen volkomen vreemden!
ik zit vaak in hotels voor mijn werk, en zit dan ook altijd te klooien met mijn wekker. wellicht ga ik ook eens een oproepje plaatsen dan...
Breng me niet op ideeën!quote:Op maandag 27 november 2006 12:23 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
om het in stijl te houden zou ik een topic geopend hebben met de vraag een smoes voor je te verzinnen en dan zelf even je chef te bellen.
opzich wel grappig.
Toen ik nog regelmatig in hotels moest overnachten belde ik gewoon de receptie op met de vraag of zij mij even wilde wekken op het gewenste tijdstip. En er altijd smorgens een heel verhaal mee gevoerd. (dank je voor je telefoontje, wat staat er op het ontbijtmenu vandaag? Wat zijn de weersvoorspellingen en is het druk op de weg? Wat is jouw naam? Hoe vroeg ben jij vanmorgen begonnen? Ontzettend prettige telefoonstem heb je. etc etc)quote:Op maandag 27 november 2006 12:06 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
vrijwillig je nummer uitdelen aan iemand die zich skull-splitter noemt om je vroeg in de ochtend wakker te laten bellen. das opzich nog best lef hebben![]()
overigens wel een grappig topic. ik voorspel de algehele ondergang van wekkers en de opkomst van gezellige ochtendgesprekjes tussen volkomen vreemden!
ik zit vaak in hotels voor mijn werk, en zit dan ook altijd te klooien met mijn wekker. wellicht ga ik ook eens een oproepje plaatsen dan...
idemquote:Op maandag 27 november 2006 12:37 schreef punchdrunk het volgende:
ach, ik zou graag bellen morgenvroeg, maar ik denk dat ik toch wel wat moet uit te leggen heb aan mijn vriendin wanneer ik de dag begin met het opbellen van wildvreemde meisjes. staat ook zo vreemd.
ik kom meestal niet verder dan *grmbl* dankewel..*snork*quote:Op maandag 27 november 2006 12:39 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Toen ik nog regelmatig in hotels moest overnachten belde ik gewoon de receptie op met de vraag of zij mij even wilde wekken op het gewenste tijdstip. En er altijd smorgens een heel verhaal mee gevoerd. (dank je voor je telefoontje, wat staat er op het ontbijtmenu vandaag? Wat zijn de weersvoorspellingen en is het druk op de weg? Wat is jouw naam? Hoe vroeg ben jij vanmorgen begonnen? Ontzettend prettige telefoonstem heb je. etc etc)
Ik vond mijzelf altijd ontzettend grappig in een hotel.
niet komen memmen als er straks enge mannen voor je raam staan hequote:Op maandag 27 november 2006 11:51 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Wie zou mij nou in vredesnaam willen stalken?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |