Ten eerste ben ik geen lul en ten 2e hoef ik dit niet spoilers te plaatsen..aangezien dit een foto is van de laatste scene van EP12...quote:
Alleen het jammerlijke is dat ruiten breken en er scherven ontstaan, waaraan je je kunt snijden. Overigens ook stom dat die vader niet achteruit loopt, terwijl hij zijn pistool op Mahone gericht houdt. In plaats van als de eerste de beste amateur met zijn rug naar de tegenstander wegrennen. Klinkt misschien een beetje kinderachtig maar ik kan me aan dit soort kleine dingetjes ergeren. Net als dat Scofield en Linc die Mahone allang in de lift dood hadden kunnen schieten.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Op de ruit doet minder pijn afaik
Vliegtuig kwam van Dallas, Texas, ligt naast NM, en met die snelheid zijn ze er op een kleine 10min.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:19 schreef ukga het volgende:
[..]
tuurlijk, maar alsnog.
mahone; ja ik wil een vliegtuig ergens midden in NM die eenvliegtuig ondersche......VROEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM(straaljager geluid)
en die vliegt ook precies 5 meter over mic en Lincoln hun auto langs
Ruit veert mee, klap komt veel minder hard aan dan.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:24 schreef ukga het volgende:
Die actie van sarah sloeg ook nergens op; ze vliegt lekker door die ruit van de auto heen. IPVdat ze gewoon op de motorkap springt. Het was maar 1 verdieping hoog
Eens, die van daarvoor daarvoor was nog erger...Scoveld die Alex een belletje geeftquote:Op woensdag 22 november 2006 20:47 schreef Jivis het volgende:
Wel een aardige aflevering, maar vond de vorige beter.
gast, het was de 1ste etage. das gemiddeld 3 meter hoog.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ruit veert mee, klap komt veel minder hard aan dan.
Klopt, maar ik leg alleen maar uit waarom de ruit een betere optie is dan de motorkap.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:02 schreef ukga het volgende:
[..]
gast, het was de 1ste etage. das gemiddeld 3 meter hoog.
Lten we zeggen dat de motorkap op 1 meter hoogte van de grond is, hoef je maar 2 meter te springen( ze kan zich ook hangend laten vallen, dan staat ze zowat op die auto. maarja, Pb wou ff laten zien hoe sarah zich zelf aan elkaar naait geloof ik
Nope, hij had een enkel staartvlak, en daarnaast haakse vleugels. (Ze stonden niet naar achteren, de juiste term kan ik me zo niet herinneren.) Dus wat het ook is, het geen vliegtuig in actieve dienst bij het Amerikaanse leger. (Misschien wel in het PB-universum natuurlijk.quote:
de spoilers gaven al antwoorden op je vragenquote:Op woensdag 22 november 2006 22:08 schreef biggetje het volgende:
wat een spannende aflevering! ik vond het wel grappig dat die vader eerst alles fout deed bij michael en als zijn vader doodgaat opeens alles goed is...maar ja, zit ook wel logica in![]()
jammer dat er geen t-bag scene in zat, hoewel zijn actie natuurlijk wel geniaal isik hoop volgende week weer wel! jammer dat c-note's vrouw opgepakt is;dan was er eindelijk een 'family reunion' geweest die wel goed afgelopen was. ik ben benieuwd wat er nu met kellerman gebeuren gaat! gave actie toen sara hem verbrandde met de strijkijzer
sucre in het vliegtuig op weg naar panama, maar ik hoop niet dat hij neergehaald wordt! het mag wel even stoppen met het aantal mensen dat afgemaakt wordt...die pa nu ook al. oooooooow en de cliffhanger! ik ben echt benieuwd hoe de heren zich hier nu weer uit gaan redden (als dat gebeurt)
kom maar op 2x13!![]()
komt uit 13quote:Op woensdag 22 november 2006 19:41 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik geen lul en ten 2e hoef ik dit niet spoilers te plaatsen..aangezien dit een foto is van de laatste scene van EP12...![]()
Dus ik weet niet wat je loopt te zeiken?![]()
Ja maar dat willen ze juist niet, iemand vermoorden, dan zijn ze net zo slecht als al die anderen.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:45 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Net als dat Scofield en Linc die Mahone allang in de lift dood hadden kunnen schieten.
Als Bellick in Fox River zou komen lijkt me dat erg raar, die wordt bij de 1e keer op de binnenplaats al finaal in elkaar gejast! Is toch niet geloofwaardig, een gevangenisbewaarder die in zijn oude werkplek gevangen wordt genomen terwijl er genoeg gevangenissen zijnquote:Op donderdag 23 november 2006 00:32 schreef Canisfire het volgende:
Wat zou ik het persoonlijk lame vinden als Micheal en Lincon nu weer terug zouden gaan naar fox river zeg. En dan met Bellick samen ontsnappen zeker
maar dan is ie nog niet voor het donker bij sucre die net vertrokken isquote:Op woensdag 22 november 2006 18:59 schreef P4nic het volgende:
Voor degene die zich afvragen hoe die f16 daar zo snel kwam: sommige modellen kunnen wel tot 2000 km/h vliegen en in de lucht kun je heeeeeeeeeeeeeel wat afstand afleggen aan die snelheid.
Rumours.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:37 schreef __Saviour__ het volgende:
is dat gezegd dan, dat bellick naar fox river gaat?
eerst zal hij toch naar een huis van bewaring gaan in afwachting van de rechtszaak.
Bellick moet terug komen.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Bellick komt nog wel vrij. Veel bewijs zal naar t-bag leiden.
ja, hij's tof. en hij heeft echt zo'n gare rotkop, dat ziet er er gaaf uit somsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |