Wat doe je brutaal? Gun jij het deze sympatieke Fransman soms niet?quote:Op donderdag 7 december 2006 22:52 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Wat een onzin allemaal zegIemand van bijna 29 speelt niet over 2 of 3 seizoenen opeens bij Chelsea of Barcelona ofzo hoor
Tussen Vitesse en de de topclubs van de wereld zitten nog zó veel stappen, dat hij volgend seizoen wel naar Levante moet gaan, het jaar erop Sevilla en het seizoen daarna misschien wel Barcelona ofzo. Nou, die stappen moet ie dan wel heel snel gaan zetten.
Achja geloof wat je wil geloven.
quote:Op donderdag 7 december 2006 23:24 schreef zjroentje het volgende:
Is hij nou die voetvolleykoning?
Dat is wel je referentie hè... die éne actiequote:Op zaterdag 9 december 2006 16:14 schreef defranseslag het volgende:
Wat een held deze Fransman.
Hebben jullie Feyenoord-Vitesse gezien een paar weken geleden?
Daarin kapte Sansoni een Feyenoorder op een Zidane-achtige manier uit.
Commentator Koert Westerman noemde dit volkomen terecht 'De Franse Slag'.
En verder is hij een held dankzij zijn manier van lopen en voetballen, heerlijk nonchalant en flegmatiek!
Wat een held.
quote:Iets met de Franse slag doen betekent zoveel als iets slordig doen. Deze uitdrukking geeft weer hoe men in Nederland en Vlaanderen tegen de Fransen aankijkt.
Dat was nog eens een karaktermens en inderdaad oud-speler van Juvequote:Op zaterdag 9 december 2006 17:46 schreef DeVinger het volgende:
Maar die was cool én had bij Juventus gespeeld toch?![]()
Jij bent ook gelijk de enigequote:Op zondag 10 december 2006 21:52 schreef defranseslag het volgende:
Zo'n wissel ja dat slaat gvd nergens op.
Ik vind idd dat er niet te discussieren valt over de kwaliteiten van de Franse Slag maar Aad blijkbaar wel...
En dat verhaaltje over hoe Nederlanders en Belgen aankijken over een 'Franse Slag' vind ik onzin. Ik ben namelijk ook een Nederlander en zo denk ik helemaal niet...
Houd gewoon je mond nu, het is nu (bijna) afgelopen met die Fransman.quote:Op zondag 10 december 2006 21:52 schreef defranseslag het volgende:
Zo'n wissel ja dat slaat gvd nergens op.
Ik vind idd dat er niet te discussieren valt over de kwaliteiten van de Franse Slag maar Aad blijkbaar wel...
En dat verhaaltje over hoe Nederlanders en Belgen aankijken over een 'Franse Slag' vind ik onzin. Ik ben namelijk ook een Nederlander en zo denk ik helemaal niet...
Ik denk het niet. Maar als meneer Mos het nu nodig vindt om hem op de bank te plaatsen moet hij dat niet laten. Dan is het alleen wel slechts een kwestie van tijd voordat hij de laan uit wordt gestuurd.quote:Op zondag 10 december 2006 21:58 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Houd gewoon je mond nu, het is nu (bijna) afgelopen met die Fransman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |