Knol ben ik nooit fan van geweest met zijn buitenspelval-geintjes. Ik denk dat hij zijn droom (EK08, eerst WK06) wel kan vergetenquote:Op donderdag 30 november 2006 18:55 schreef Elvislives het volgende:
Dus jij wil Knol er weer in volgende keer? Die vind ik al sinds zijn rentree tegenvallen, snap echt niet wat iedereen zo goed aan hem vond.
Na 2 dagen kom je ineens op een nieuwe reactie?quote:Op donderdag 30 november 2006 23:32 schreef defranseslag het volgende:
Ik ben al een held
Dat was tactisch, gewisseld voor een spits. Hij speelde goed.quote:Op zondag 3 december 2006 15:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Na 2 dagen kom je ineens op een nieuwe reactie?
OT:
Weer gewisseld!
Nee ik denk toch dat de meerderheid hier gelijk krijgt en dat Sansoni niet de (door TS) beoogde opvolger wordt van Cannavaro
En?quote:Op zondag 3 december 2006 16:34 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Dat was tactisch, gewisseld voor een spits. Hij speelde goed.
Niet zo goed als Sprockel blijkbaarquote:Op zondag 3 december 2006 16:34 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Dat was tactisch, gewisseld voor een spits. Hij speelde goed.
Wat een vent he, tot 2 keer toe ging het bijna misquote:Op zondag 3 december 2006 01:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
Sansoni was vandaag een beetje aan het kloten, maar gelukkig werd het niet afgestraft
![]()
Dat gekloot wordt in de Serie A of Primera Division (Cannavaro's competitie dus), genadeloos afgestraft.quote:Op zondag 3 december 2006 17:31 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Wat een vent he, tot 2 keer toe ging het bijna misMaar hij speelde goed, iedereen trouwens wel.
Ik blijf alleen Wapenaar maar een matige keeper vinden...
vond je m kut dan?quote:Op zondag 3 december 2006 21:13 schreef DeVinger het volgende:
Eigenlijk moeten we hier niet meer reageren, maar toch kunnen we het niet laten
Hij was zeker beter dan tegen Heerenveen. Alleen dat verdedigend uitkappen mag die wel achterwegen latenquote:
Daar gaat het niet om toch?quote:
Dat bedoel ik, ik denk dat hij ons allen voor de gek houdt.quote:Op zondag 3 december 2006 21:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om toch?
Het gaat om de vergelijking tussen Cannavaro en Sansoni en idolate gedrag van de TS die telkens weer in het ongelijk wordt gesteld door zijn held
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |