Oe! hoi magikaquote:Op woensdag 22 november 2006 16:09 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik zie een verband![]()
Aparte fetish, vind 'm wel leuk eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
Ey nerd, zie je écht niet in dat dit niet serieus kan zijn? Teringquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:18 schreef NanKing het volgende:
Laten we gewoon eens voor de grap aan nemen dat dit topic serieus is.
Als je niets hebt toe te voegen of alleen hier komt om BG uit te lachen, dan rot je maar lekker op.
Reageer serieus, en voel je de drang om iets "o zó hilarisch te zeggen" schrijf je het maar in je dagboek.
bedankt dat je dat met ons wilde delenquote:Op woensdag 22 november 2006 16:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
mijn favo goth meisje op fok![]()
Het zal je mischien verbazen, of je zal het hillarisch vinden, maar ik maak geen grap.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ey nerd, zie je écht niet in dat dit niet serieus kan zijn? Tering.
Ok, sorry danquote:Op woensdag 22 november 2006 16:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Het zal je mischien verbazen, of je zal het hillarisch vinden, maar ik maak geen grap.
Ik ben echt serieus.
Niet perse, meer eigenlijk de sfeer en haar kledij, het is grimmig en duister en De wolf is een potente dreiging naar dat net seksueel rijpe meisjequote:Op woensdag 22 november 2006 17:13 schreef Darkwolf het volgende:
Ehmm... en ik maar denken dat ik de enige was.
Vroeger was ik bijvoorbeeld gewoon serieus verliefd op het witte kattemens genaamd Jenny uit Bucky O'Hare.
(Even mijn gevoelens voor dieren aside.)
En zelfs Nala (volwassen) uit de Lion King vond ik wel erg aantrekkelijk eigenlijk.
Iedereen walgt van bestialiteit and what not.
Maar dit topic is weer een klassiek voorbeeld dat bestialiteit verweven zit in onze cultuur sinds mensenheugenis en dat het de mens toch wel degelijk fascineerd en zelfs opwind.
In kunst, in literatuur en ga zo maar door.
Als het maar niet in een "directe versie" word uitgebeeld.
Fantasie zelf namelijk kent geen grenzen natuurlijk, toch?
Maar is het verhaal van Roodkapje wat je opwind in het algemeen of juist dus ook het element dat zij door een dier word geneukt?
Dat kan ik niet direct opmaken uit jou OP en ben daar wel benieuwd naar!
Uhmmm nee... wat dat betreft ben ik wel redelijk selectief betreft dat soort beeldmateriaal!quote:Op woensdag 22 november 2006 17:21 schreef BaajGuardian het volgende:
Maar als jij daar van houd moet jij weten
Dat is geen sprookje :/quote:Op woensdag 22 november 2006 18:01 schreef Friek_ het volgende:
Ik vond Peach bij Super Mario Bros. altijd wel een geil wijf. Telt dat ook mee?
Als ik de donald duck lees danquote:Op woensdag 22 november 2006 17:00 schreef BaajGuardian het volgende:
Verder nog mensen die zoiets hebben, mischien ook bij roodkapje ?
Sprookjes zijn verhalen zoals kleinduimpje/de gelaarsde kat/het meisje met de huppelepupstokjes (ff naam kwijt)peter pan/de princes op de erwt (quote:
Is dat zo?quote:Op woensdag 22 november 2006 18:19 schreef _The_General_ het volgende:
De meeste sprookjes, vooral die van de gebroeders Grim gaan over Sex!
Geen onz topic owhquote:Op woensdag 22 november 2006 18:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Sprookjes zijn verhalen zoals kleinduimpje/de gelaarsde kat/het meisje met de huppelepupstokjes (ff naam kwijt)peter pan/de princes op de erwt () enzovoort.
Dus ga nu niet semi grappig doen dit is geen Onz topic, dus neem het op zn minst serieus.
Ik zag daar laatst wat over in SexCetera, kon je je tegen betaling laten verwennen in een bos door een stel geile feeën (al zat er eentje tussen die niet bepaald geil wasquote:Op woensdag 22 november 2006 19:06 schreef BaajGuardian het volgende:
Jammer dat sprookjes maar sprookjes zijn, seks hebben in een sprookjesbos omringt door eenhoorns etc lijkt me ook tof, maar das weer wat anders.
Dude...quote:Op woensdag 22 november 2006 19:06 schreef BaajGuardian het volgende:
Jammer dat sprookjes maar sprookjes zijn, seks hebben in een sprookjesbos omringt door eenhoorns etc lijkt me ook tof, maar das weer wat anders.
eekhoorntjes? ik zei eenhoorns, en ja, terwijl ik roodkapje lig te batsenquote:Op donderdag 23 november 2006 09:34 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dude...
Trekje nummer zoveel van bestiality bij jou: je vind het geil dat eekhoorntjes (en eventueel) andere dieren toekijken terwijl jij (roodkapje) ligt te batsen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |