abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 november 2006 @ 19:12:08 #1
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_43757422
Ok dit is echt een serieus topic, ik ga hier iets vertellen wat enkel mijn familie en beste vrienden van me weten.

Ik word seksueel opgewonden van het sprookje van roodkapje, ik vind het ongelovelijk erotisch (heb er eens een erotische versie van gelezen vandaar, daar gaat het verhaal niet dat het goed loopt maar dat de wolf haar uiteindelijk dus neukt, in het begin heeft ze nog een kuisheidsgordel om, ik denk ook dat het verhaal oorspronkelijk echt zo was, best wel luguber overigens, Dat je Kuis moet zijn anders word je verkracht oid.
Ik heb het verhaal hier niet zo liggen trouwens.

Maar dus van mijn kant, ik word tering opgewonden van meisjes in Rode Hoodys, oftewel zon monniken kap in fel rood, ik weet niet waarom maar ik vind het echt het toppunt van erotiek, en wanneer ik plaatjes van roodkapje zie word ik dus ook serieus seksueel opgewonden.
voorbeeldje van roodkapje wat het bij mij ECHT doet.

(vooral de 2e en laatste krijg ik seksuele gedachtes bij )

Hebben jullie dat ook bij een specifiek sprookje?
of vinden jullie die vreemd.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_43757662
Laten we gewoon eens voor de grap aan nemen dat dit topic serieus is.
Als je niets hebt toe te voegen of alleen hier komt om BG uit te lachen, dan rot je maar lekker op .

Reageer serieus, en voel je de drang om iets "o zó hilarisch te zeggen" schrijf je het maar in je dagboek.
ijs_beer fan!
pi_43757674
en opgeschoond.
ijs_beer fan!
  dinsdag 21 november 2006 @ 19:22:30 #4
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_43757854
Wat was er gezegd dan, ik geef toe dat het vorige topic gewoon puur was om de zeik te nemen maar Dit topic is wel serieus ja, anders zou ik er niet zoveel tekst in gaan tiepen.
  dinsdag 21 november 2006 @ 19:28:16 #5
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_43758125
Niemand verder?
pi_43758280
Ik herken je probleem BaajGuardian,

Ik raakte vroeger zelf altijd zeer opgewonden van sneeuwwitje en de zeven dwergen.

Alles wat in dit sprookje voorbij kwam, symboliseerde voor mij iets qua seks of opwinding.

Bijvoorbeeld de ouwe heks, dit riep bij mij dan gedachte op van een oude sm-meesteres die elke dag voor haar spiegel vroeg "Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie is de strengste van het land". De spiegel gaf in mijn fantasie dan geen antwoord, maar ik zag wel zo'n lekkere tante in een leer pakje voor me.

Of bijvoorbeeld de appel waar Sneeuwwitje in gestikt zou zijn. Voor mij symboliseerd dit het likken dan wel happen in de penis, en het niet volledig doorslikken van een deel ervan. Sneeuwwitje is voor mij altijd de perfecte deep-throater geweest, alleen slikte ze niet graag. Toen ze stikte, en opgebaard werd in een glazen kist, deed mij dat denken aan de dames achter de ramen. Je kan ze bekijken zo lang je wil.

Ik heb verder ook wel ervaringen met dit soort dingen, bijvoorbeeld met de Efteling's Langnek, maar daar laat ik me liever niet over uit.
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
  dinsdag 21 november 2006 @ 19:35:58 #7
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_43758488
Hehe, ok...
tja...neem je me niet in de zeik?
ik ben echt serieus dit keer
  dinsdag 21 november 2006 @ 19:38:23 #8
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_43758615
-edit-

[ Bericht 97% gewijzigd door NanKing op 21-11-2006 19:47:08 ]
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_43758688
Ken je het sprookje "Het meisje met de eierstokjes?" .
  dinsdag 21 november 2006 @ 19:47:19 #10
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_43758971
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 19:38 schreef DarkManta het volgende:
-edit-
pi_43759178
Dan vind je die nieuwe clip van Evanescence vast ook helemaal te wow !!!

Call me when your sober of zoiets ...
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
pi_43759275
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 19:35 schreef BaajGuardian het volgende:
Hehe, ok...
tja...neem je me niet in de zeik?
ik ben echt serieus dit keer
Dit is wel serieus ja, anders zou ik er niet zoveel tekst in gaan tiepen. .
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
  dinsdag 21 november 2006 @ 20:10:51 #13
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_43760054
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 19:51 schreef Angelcakes het volgende:
Dan vind je die nieuwe clip van Evanescence vast ook helemaal te wow !!!

Call me when your sober of zoiets ...
ken ik niet, en ik kijk zowieso geen tv.
pi_43760738
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 19:31 schreef JediMindTricks het volgende:
Ik herken je probleem BaajGuardian,

Ik raakte vroeger zelf altijd zeer opgewonden van sneeuwwitje en de zeven dwergen.

Alles wat in dit sprookje voorbij kwam, symboliseerde voor mij iets qua seks of opwinding.

Bijvoorbeeld de ouwe heks, dit riep bij mij dan gedachte op van een oude sm-meesteres die elke dag voor haar spiegel vroeg "Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie is de strengste van het land". De spiegel gaf in mijn fantasie dan geen antwoord, maar ik zag wel zo'n lekkere tante in een leer pakje voor me.

Of bijvoorbeeld de appel waar Sneeuwwitje in gestikt zou zijn. Voor mij symboliseerd dit het likken dan wel happen in de penis, en het niet volledig doorslikken van een deel ervan. Sneeuwwitje is voor mij altijd de perfecte deep-throater geweest, alleen slikte ze niet graag. Toen ze stikte, en opgebaard werd in een glazen kist, deed mij dat denken aan de dames achter de ramen. Je kan ze bekijken zo lang je wil.

Ik heb verder ook wel ervaringen met dit soort dingen, bijvoorbeeld met de Efteling's Langnek, maar daar laat ik me liever niet over uit.
  dinsdag 21 november 2006 @ 20:29:59 #15
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_43760914
Niet om je te pesten maar pas als je later kinderen hebt wel op dat je geen boner krijgt terwijl je ze in bed ligt voor te lezen

Verder kan ik je ervaring niet delen.
  dinsdag 21 november 2006 @ 20:31:19 #16
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_43760974
Ik heb het zelf geloof ik niet (of heel diep weggestopt ) maar eigenlijk is het best logisch. Die sprookjes waren oorspronkelijk helemaal niet voor kinderen en er zal best wel wat seks in hebben gezeten. In de oorspronkelijke versie vroeg het Beest tenslotte elke avond aan Belle of ze met hem naar bed wilde...

Dat je opgewonden wordt van Roodkapje vind ik ook niet echt raar. Vooral in die plaatjes die post zit toch wel wat erotiek verscholen en dat rode kapje kun je zelfs nog wel als clitorishoedje of hoe heet dat zien of zo. Je brein maakt er vanzelf wel wat sappigs van. Dat Roodkapje door de wolf genomen wordt, is natuurlijk ook lichtelijk pervers en opwindend.

<cliches>

Dus ach. Als jij het leuk vindt, boeit het verder niet wat de rest ervan denkt, toch? Geniet er gewoon van, iedereen heeft wel iets "raars" en degenen die je het hardst uitlachen, verbergen zelf waarschijnlijk iets soortgelijks.

</cliches>
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_43761052
Je bedoelt als in het VVD verkiezingsprogramma dus?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 21 november 2006 @ 20:37:36 #18
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_43761200
Dan ben ik serieus nieuwsgierig of je gothmeisjes een tandje extra aantrekkelijk vindt. Ik zie wat overeenkomsten namelijk.
Vampire Romance O+
  dinsdag 21 november 2006 @ 20:45:23 #19
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_43761493
Ik kan me daar wel wat bij voorstellen. Is dat laatste plaatje soms van een hentai TS?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_43765611
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 20:45 schreef Megumi het volgende:
Ik kan me daar wel wat bij voorstellen. Is dat laatste plaatje soms van een hentai TS?
Is nog geen hentai tekenstijl...

sprookjes zijn tof. Vooral het mens-dier gehalte erin, vooral als dieren klauwen hebben. Beetje een rape fantasy.
Gek meisje
  woensdag 22 november 2006 @ 12:43:10 #21
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_43778249
Mja ik denk dat het psychologisch is omdat dat meisje helemaal aleenig (dus kwetsbaar is) door het bos naar haar grootmoeder gaat, en een wolf (potent) tegenkomt die haar eerst nog bespeeld,
die Rode "hood" is natuurlijk ook erg erotisch, kleur rood he.

En erbij dat inderdaad zoals wonderer zegt, de meeste sprookjes veel serieuser/vaak seksueel waren.
Dat Het aan kinderen verteld werd om hun dingen te leren/laten afzweren is ook best logisch, dat mensen (zoals walt disney bijvoorbeeld) er later iets zoets van gemaakt heeft waar niemand in verkracht/vermoord word is enkel zodat het verkoopbaar werd.

Roodkapje komt er op neer dat ze in het begin bij haar oom woonde omdat haar moeder overleden was, Haar oom was heel streng en had dat meisje dus een kuisheidsgordel om gedaan, op een dag stierf haar oom en slaagde ze erin om dat kuisheidsgordel ding eindelijk af te doen (soort van ontwaking van seksualiteit) en trok het bos in naar haar grootmoeder op zoek die veel vrijer was (kruidenvrouwtje he, werden gezien als heksen en je weet hoe seksueel heksen zijn)
Daar kwam ze dus de potentie tegen (wolf) die haar het lange pad op stuurde en zelf het korte pad nam om haar oma kapot te rijten en op te vreten, In de schaduw van de bomen zat een jager die het aanshouwde en hij volgde de wolf maar de wolf had de jager door en liet de jager verdwalen, Toen Roodkapje aankwam zat in een donkere hoek de wolf met volle maag, En roodkapje ging zitten om wat te eten, toen kwam er een vogeltje op het raamkozijn en zei tegen roodkapje "je eet het vlees van je grootmoeder" roodkapje vroeg de wolf waarom het vogeltje dat zei, en de wolf zei "het vogeltje liegt, wuif hem af" Roodkapje nam een slok drinken en een kat sprong op de schoorsteen en riep naar rondkapje "je drinkt het bloed van je grootmoeder" waarom roodkapje weer vroeg aan de wolf waarom zoiets gezegd werd, "de kat is zijn verstand verloren, wuif hem af" zei de wolf.

Roodkapje keek naar de wolf en zag zijn harige oren,
"grootmoeder, wat heeft u harige oren" zei roodkapje
"dat krijg je met mijn leeftijd zodat ik beter kan horen" zei de wolf

Roodkapje keek naar de wolf en zag zijn ogen glanzend naar haar lichaam staren,
"grootmoeder, wat heeft u grote ogen" zei roodkapje
"dat krijg je met mijn leeftijd zo kan ik je beter zien" zei de wolf

Roodkapje keek naar de wolf en zag hem grijnzen,
"grootmoeder, wat heeft u grote tanden" zei roodkapje
"dat krijg je met mijn leeftijd, zo kan ik je beter proefen"

Roodkapje schrok en de wolf sprong op haar af en beet haar strot eruit.

Op het zelfde moment ging de deur open en daar stond een jager welk alles gezien had bij de kruizing
en na de wolf te hebben gevolgd maar verdwaald was toch nog het huisje van de grootmoeder gevonden had.
Roodkapje was dood.

Woest he
dat is het originele verhaal, heb het niet gecopy paste maar zo ging het iig.

Je kunt wel zien hoeveel er voor de kinderversie uit gelaten is, de kuisheidsgordel, het eten en drinken van haar eigen grootmoeder, de dood van roodkapje, de jager die te laat was omdat hij afgeschud was.

Het sprookje heeft een seksueel moralistische boodschap.
Als ik de wolf was wist ik het wel trouwens, dan zou ik roodkapje niet opeten maar een hete nacht geven
pi_43780030
Nou nou, dat is echt niet de normale versie die je kinderen geeft, maar het heeft wel een diepere betekenis......
Grand Admiral Trawn
"I have no qualms about accepting a useful idea merely because it wasn't my own."
"Learn about art, Captain. When you understand a species' art, you understand that species."
pi_43780457
H Finkers versie:
"grootmoeder, wat heeft u dikke tieten" zei roodkapje

Ja, wie wordt daar nu niet opgewonden van. Goed SEX topic dus.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  woensdag 22 november 2006 @ 14:47:22 #24
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_43782158
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:51 schreef r_one het volgende:
H Finkers versie:
"grootmoeder, wat heeft u dikke tieten" zei roodkapje

Ja, wie wordt daar nu niet opgewonden van. Goed SEX topic dus.
Hoe kan grootmoeder nu dikke tieten hebben als het de wolf is, hebben wolven dikke tieten en zoja wie word daar opgewonden van?

bedankt
pi_43785230
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 20:37 schreef MouseOver het volgende:
Dan ben ik serieus nieuwsgierig of je gothmeisjes een tandje extra aantrekkelijk vindt. Ik zie wat overeenkomsten namelijk.
Ik zie een verband

Aparte fetish, vind 'm wel leuk eigenlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')