Stop Hilde in De Gouden Kooi en iedereen rent gillend de villa uit!!!quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:02 schreef tong80 het volgende:
Mijn god wat is het jammer dat Hilde er al zo snel uit moest
Inderdaadquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:03 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Stop Hilde in De Gouden Kooi en iedereen rent gillend de villa uit!!!
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:03 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Hij zal wel naar Werkendam gaan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:04 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Daar zit zo een kras op als je in de grote stad woont...
Wat bedoel je precies ?quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:07 schreef Coos het volgende:
Helemaal NIETS uit de uitzending van gisteren.
Kun je nagaan hoe armzalig BB dit jaar was.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:03 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Kweenie lamasegguh...... weet je wel.quote:
Lekker makkelijk toen werd hij door 3 aangevallen en nu pakte hij er twee terug.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:08 schreef blomst het volgende:
Nu durft Jeroen, arme ziel.
Vorige week durfde hij geen mond open te doen. Bah wat een mietje.
Ga jij ff lekker in de COS zeikenquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:11 schreef arneaux het volgende:
Wat een irritant en achterbaks kutwijf is die Hilde zeg. Fantastisch.
Perfect verwoord.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:11 schreef arneaux het volgende:
Heerlijk toch.Lijkt op die bich uit the bold and the beautifulquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:11 schreef arneaux het volgende:
Hij had toch anders aardig weerwoord zo in zijn eentje tegen die andere vier bitchesquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:08 schreef blomst het volgende:
Nu durft Jeroen, arme ziel.
Vorige week durfde hij geen mond open te doen. Bah wat een mietje.
Sally Spectra heeft maagkankerquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:14 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk toch.Lijkt op die bich uit the bold and the beautiful
NEE, niet nog eens...quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:08 schreef Dr_Greene het volgende:
Ja Marijke, doe jij je doos eens open!!!![]()
Dat was Brian toch al...quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:21 schreef Ecila111 het volgende:
Rik: spuit 11.
Wat zeg je!????quote:
Er is dus genoeg wijnquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:22 schreef Ecila111 het volgende:
Hilde ziet er goed uit..... mag ook wel eens gezegd worden.
Hilde had het geloof ik over de screams, maar sinds janine eruit is heb ik ze nog maar weinig gehoordquote:
Jeroen kan hij immers niet (meer) aan...quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:27 schreef Bartoli het volgende:
Goed zo tijn zegt het haar maar
Ik kon haar gisteren heel goed begrijpenquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:27 schreef Bartoli het volgende:
Goed zo tijn zegt het haar maar
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kon haar gisteren heel goed begrijpen
Dit is een van de beste uitzendingenquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:28 schreef GGMM het volgende:
Tering, wat een kut programma is BB. onintresante, hersenloze personen die ik 2minuten lang moet aanzien voordat DGK begint.
Ik vind jou wel een intressante lullekop.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:28 schreef GGMM het volgende:
Tering, wat een kut programma is BB. onintresante, hersenloze personen die ik 2minuten lang moet aanzien voordat DGK begint.
Ze is aan Tijn begonnen en ze zal hem afmaken ook bedoeld zequote:Op dinsdag 21 november 2006 19:31 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Mo: "Als ik ergens aan begin dan maak ik het af"
Helemaal ontspoord, dat mens.
Maar Sabrina blijft overeind!quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:32 schreef marky het volgende:
Nou dat was best een lekkere uitzending. De voiceover haalt zowel Tijn als Mo door de stront.
Het kaartenhuis van de broertjes en de zusjes valt nu in duigen. Dit had natuurlijk eigenlijk al zondagavond moeten gebeuren toen BB als liet weten dat het niet alleen over Jeroen ging.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |