Ach, mo zegt zovaak dingen die ze eigenlijk niet meent. al drie maanden lang.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:48 schreef blomst het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is haar keuze, Hilde wil haar alleen maar breken, alles wat Hilde zegt tegen Moniek is niet gemeend.
Yeah,quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Misschien zondagavond wel een Finale gangbang.![]()
Nee. Monique heeft bewezen lekker oprecht te zijn.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:48 schreef blomst het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is haar keuze, Hilde wil haar alleen maar breken, alles wat Hilde zegt tegen Moniek is niet gemeend.
Want dan komt de video over de bewoners in het huis.quote:
Ze gaan gourmetten van de weekquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:50 schreef kleinzusje het volgende:
Kan iemand me even op de hoogte brengen van wat er morgen avond komt ? en meer dingen ? die worden uitgezonden ?? heb het gemist gisteren, thx
oeps,quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Want dan komt de video over de bewoners in het huis.
Zal me een partij geven. Twee keer met haar kont voor hem draaien en het loopt er al uit na bijna 100 dagen zonder.quote:
???????????? wat mis ikquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Want dan komt de video over de bewoners in het huis.
Dan is het de keuze aan de ander om haar te negerenquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:49 schreef berney het volgende:
[..]
Ach, mo zegt zovaak dingen die ze eigenlijk niet meent. al drie maanden lang.
Ach. Ze heeft ook geen poot om om te staan natuurlijk, met al die leugens.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:53 schreef blomst het volgende:
[..]
Dan is het de keuze aan de ander om haar te negeren
Als dat jouw methode is prima, ik heb daar andere gedachtes over.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:53 schreef blomst het volgende:
[..]
Dan is het de keuze aan de ander om haar te negeren
Ze kan aan Rik vragen of ie wil gaan liggen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ach. Ze heeft ook geen poot om om te staan natuurlijk
*tromgeroffel* *tsjing*quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Ze kan aan Rik vragen of ie wil gaan liggen.![]()
Woensdag bigbrother reveals, krijgen de bewoners beelden te zien van uitspraken etc. van en over elkaarquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:50 schreef kleinzusje het volgende:
Kan iemand me even op de hoogte brengen van wat er morgen avond komt ? en meer dingen ? die worden uitgezonden ?? heb het gemist gisteren, thx
daar hangt ie nogal veel rondquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:57 schreef Darklight het volgende:
waarom noemt die egbert de hele tijd namen van vol? beetje zielig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |