dank uquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft wel een eigen fansite hoor
http://www.bbsabrina.nl/
stiekum? ik denk dat rob wel diep in zijn geheugen moet graven wanneer mo voor het laatst tegen hem zo verliefd gedaan heeft, zou niet?quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:00 schreef berney het volgende:
[..]
mss dat ze stiekum toch verliefd is op Tijn.
Ik moest ook wel lachen toen Jeroen het terug probeerde te doen, ik zat er echt op te wachten dat die zou gaan stampvoetenquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
FLIKKER OP JEROEN, FLIKKER TOCH OP, FLI-KER-OP!!!!!hilarisch was dat gisteren
[/quote]quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:55 schreef 2live het volgende:
20 november 2006 21:32[/url] schreef avonne het volgende:[/b]
E10 vertelt dat Barry in Sabrina's huis woont, maar dat ie volgens Rob geen reet voor Sabrinas huis of dochter doet.
Ja, dat vond ik ook al jaquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jeroen heeft niet genoeg verstand om echt kwaad te kunnen worden, het dringt gewoon niet bij hem door![]()
Barry zit in Sa d'r huis...quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, heb het topic doorgelezen maar daar staat het ook niet. Iemand die mij kan vertellen wat Etjen meteen vertelde toen hij het huis in kwam? Dat Barry Sabrina heeft gedumpt?
Veel gelul over streamers en forums.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:05 schreef arneaux het volgende:
Het is zeker alleen maar lofzang heel de dag al?
Da's wel erg, dat terugbrengen door de buurvrouwquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:06 schreef T-lex het volgende:
[..]
Barry zit in Sa d'r huis...
Hij heeft maar 2 keer Jenna opgehaald...en heeft d'r vervolgens nieteens zelf teruggebracht bij Sa d'r pa en ma..maar heeft de buurvrouw dat laten doen.
En verder kijkt tie nergens naar om ofzo.![]()
En zitten elkaar een beetje op te hemelen. Wacht maar tot woensdagavond!!! (Misschien valt dat ook wel tegen)quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:08 schreef Kinga het volgende:
[..]
Veel gelul over streamers en forums.
Ik hoop dat het beter wordt dan bij BB5. Daar verschenen een paar quotes op het scherm en dat was het.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:09 schreef NS het volgende:
[..]
En zitten elkaar een beetje op te hemelen. Wacht maar tot woensdagavond!!! (Misschien valt dat ook wel tegen)
Ik hoop op een beetje vuurwerk morgenquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:09 schreef NS het volgende:
[..]
En zitten elkaar een beetje op te hemelen. Wacht maar tot woensdagavond!!! (Misschien valt dat ook wel tegen)
en dat vond niemand erg...quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik hoop dat het beter wordt dan bij BB5. Daar verschenen een paar quotes op het scherm en dat was het.
En geluid van E10 bij Marcia *sop sop*, en dan de kop van Sabrina zien!quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:11 schreef 2live het volgende:
[..]
en dat vond niemand erg...
hopelijk nu met beelden erbij![]()
Alsof dat ook maar 1 sec serieus is genomenquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:04 schreef berney het volgende:
[..]
Wel als ze al die tijd net doet of er niets aan de hand is.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:06 schreef T-lex het volgende:
[..]
Barry zit in Sa d'r huis...
Hij heeft maar 2 keer Jenna opgehaald...en heeft d'r vervolgens nieteens zelf teruggebracht bij Sa d'r pa en ma..maar heeft de buurvrouw dat laten doen.
En verder kijkt tie nergens naar om ofzo.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |