Die heeft zeker net met Hilde zitten praten...want die heeft het nu ook "heel" toevallig over het houden van humor.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:00 schreef gerxan het volgende:
humor is toch belanrijk zei roene...
sem, en dat zeg jij na 13 weken
Dat was al bekend in week 2quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:02 schreef Marrije het volgende:
Lekker ff Hilde. Thuis kan ze met 1 toiletpapiertje d'r kont afvegen omdat ze daar drollen heeft, maar in het BB heeft ze zulke plakstront dat ze blijft wegen![]()
Eigenlijk hebben we best veel hierquote:
Afgunst.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:04 schreef marky het volgende:
Nou houdt Rik ervan dat je grappen kan maken over elkaar maar als Jeroen het doet dan is het niet goed.
Geweldig mens. Het is natuurlijk een kreng maar in het huis heeft ze de boel goed opgeschut.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:07 schreef T-lex het volgende:
Wat zit die glasbak naast Rik weer eng te doen...BAH BAH!
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:07 schreef Marrije het volgende:
Whahaha, Hilde zegt dat Bridget haar niet echt leuk vindt en dat ze nooit meer wat heeft mogen zeggen omdat ze heeft gezegd dat Bridget makkelijk lullen had met haar lijntje.
ze straft zichzelf. Mens ga naar huis en kwel je zelf niet langer zo. Ik ben geen fan van Mo maar als ik haar zo zie kan ze beter vertrekken en zichzelf niet zo kwellenquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:11 schreef T-lex het volgende:
Mo gaat zonder eten naar bed....ze heeft straf zeker...![]()
Omdat het een aansteller pursang is.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:11 schreef Kinga het volgende:
waarom gaat die naar bed ?
Marcia heb ik in 24 uur nog niet gehoord.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:12 schreef arneaux het volgende:
Is Marcia opeens de beste vriendin van Jeroen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |