die intro is wel zwaar vét dan moet er eigelijk na dat geswap zo'n DIKKE reggaeton beat inquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:49 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Heb ff je nummer verkracht![]()
![]()
![]()
Hier zo bitte.
![]()
Jah ik kreeg je snare er niet uit ge- EQ-ed zonder de vocal te verpesten.. en reaggeton pakt snare nét ff op de andere maat, dus dat klonk niet samen. Had het inderdaad al geprobeerdquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
die intro is wel zwaar vét dan moet er eigelijk na dat geswap zo'n DIKKE reggaeton beat in
thanks Reloadeden JMT !
* JediMindTricks wacht afquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik drop misschien vanavond wel even een Refreintje zonder beat oke?
Thanks..quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:59 schreef zoalshetis het volgende:
ts! wat een leuk topic! complimenten, ook voor je mixjes.
Je nieuwe lyrics zijn trouwensquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:49 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Heb ff je nummer verkracht![]()
![]()
![]()
Hier zo bitte.
![]()
quote:Warum kaus ich eine dröpige,
Du fackt mich im arsch, da kennen wir nicht verge-gissen nicht!
Whehehe, klonk eerst beetje arabisch zo achterstevoren maar nou je het zegtquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:05 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Je nieuwe lyrics zijn trouwens
[..].
Vandaar ook meneer Himmler in het begin, vriendquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:17 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Whehehe, klonk eerst beetje arabisch zo achterstevoren maar nou je het zegt![]()
Haha prachtig..quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:19 schreef Pingwingei het volgende:
Misschien deze?
Gewoon wat raarsDe slechtste
Snap jij het? Of ik?
ff stil
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:40 schreef Pingwingei het volgende:
Nog wat spul, hopelijk bruikbaar
Hallo Ja dat ben ik
Toch wel
HOER!
Genoeg
Teveel vrije tijd
Dat klopt ja. Pas hoorde ik daar zo'n hele goedkope Fruityloops stem "De kaikersfraak".. (Kijkersvraag in pauperengels).. Dat was echt binnen 1 seconde gemaaktquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:41 schreef Zrtlrnc het volgende:
Kijkt iemand wel eens destaatvanverwarring? daarvoor kun je iniedergeval een tune opsturen voor 'de kijkersvraag', een idee? Dan komt het op tv
--> Kut <-- , hier issie danquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:19 schreef Pingwingei het volgende:
Misschien deze?
Gewoon wat raarsDe slechtste
Snap jij het? Of ik?
ff stil
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |