Nee, ik ben voor het mixen van de sample met wat frisse beats..quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:40 schreef Chowi het volgende:
TS trapt af?
Dan zit er dus geen geluid bij, en hebben we er niks aan, foolquote:edit
Tuurlijk er zit dan toch geluid onder het filmpje, iemand met adobe premiere kan dat er vast wel onderuit knippenquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:59 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Dan zit er dus geen geluid bij, en hebben we er niks aan, fool.
Maar dat mag ook wel hoor, dan remixen we het filmpje wel.
Okay, ik dacht dat je het wilde opnemen met webcam of zo..quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:00 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Tuurlijk er zit dan toch geluid onder het filmpje, iemand met adobe premiere kan dat er vast wel onderuit knippen![]()
Ja, veel plezier ermee;quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:01 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Okay, ik dacht dat je het wilde opnemen met webcam of zo..
Als er geluid bij het filmpje zit, prima.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:11 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Ja, veel plezier ermee;
www.je-ko.nl/filmpje/MOV06479.MPG
quote:
Alle ideeen mogen opgenomen en gepost wordenquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:13 schreef derobin het volgende:
zal ik mondharmonica opnemen?:P
Wat een kuttopic..quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:11 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Ja, veel plezier ermee;
www.je-ko.nl/filmpje/MOV06479.MPG
Briljant! Serieus!quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:33 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Wat een kuttopic...
Dit is echt heel slecht, moet ff eten, na het eten gaan we betere maken![]()
.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:33 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Wat een kuttopic...
.
Serieus, wat vetquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:33 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Wat een kuttopic...
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |