Is het dan ook evt. mogelijk dat wij ook zo'n korting kunnen ontvangen? Of alleen voor de 'deelnemers'?quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:59 schreef innov het volgende:
Sorry jongens voor de late reactie. Ik heb goed en slecht nieuws.
Het slechte nieuws is dat ik niet de inkoopactie ga organiseren. Ik heb met Ellen (fromus2eu) gesproken over hoe en wat betreft het shippen van producten, er zitten een paar risico's aan verbonden aan mijn kant en ik loop liever geen risico.
Het goede nieuws is dat jullie via Ellen (fromus2eu) kunnen bestellen met korting. Ik heb kunnen regelen dat jullie 50% korting krijgen op haar fee. De instructies krijgen jullie per e-mail hoe je dit kunt krijgen.
Nogmaals sorry voor dit ongemak, ik hoop het zo goedgemaakt te hebben. TIP: bestel extra veel nu je een korting bij Ellen hebt
Innov, wil je me de instructies mailen?quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:17 schreef innov het volgende:
Jahoor, mail mij op innov.abercrombie@gmail.com en ik zal je de instructies mailen
Dat vind ik heel erg mee vallen idd.. 30 euro voor een shirtje betaal je hier ook heel makkelijk.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:08 schreef DBBknown het volgende:
offerte gehad van ellen en nee, 30!!! dollar verzendkosten + 10 euro 'fee' , nee sorry, dan kan ik net zo goed wat anders doen., kwam voor 3 simpele tshirtjes van 19,90(dollar per stuk), uit op 94 euro, dan kan ik me net zo goed wat anders hier in n l halen
van een fleece kan je wel een XL hebben, voor overhemden heb ik zelf maat XL, en ik ben ongeveer 1.76mquote:Op zondag 26 november 2006 17:46 schreef Ace1 het volgende:
Ga denk een bestelling doen op abercrombiekids.com. Zit alleen te twijfelen over de maat die ik moet nemen van de fleece. Ik heb S bij de volwassen maten. Moet ik dan bij fleece XL nemen op de kids site?
Ook wil ik een overhemd op de kids site bestellen, moet ik daar ook XL van nemen? Ben bang dat die te groot wordt, ik ben nogal tenger gebouwd.
Het kan een oude collectie zijn? Het ziet er wel A&F uit, maar idd kleine details die ontbreken.quote:Op zondag 26 november 2006 20:40 schreef eer-ik het volgende:
Dat elandje lijkt wel echt gekopieerd ofzo, verschilt amper van dat van abercrombie.
Mouwen zijn idd veel te kort, en de achterkant van het shirt is net zo lang als de voorkant, wat op de onderste foto niet zo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |