Zondagmiddag het geld overgemaakt, gisterenochtend is de bestelling gedaan bij A&F, het is dus nu onderweg naar Ellen van fromus2eu.com. Ik zal laten weten als er meer nieuws is, zal wel midden/eind volgende week worden voor ik het binnen heb.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:20 schreef Lexiun het volgende:
Hoe verloopt het trouwens met het bestellen via
www.fromus2eu.com
YEAH!!! Je had toch een grote bestelling van rond de $500 gedaan? Hoeveel artikelen waren dit?quote:Op woensdag 22 november 2006 11:39 schreef Adelante het volgende:
mijn order is overgedragen aan FedEx
bestellen vanuit NL als je al een account hebt, werkt dus....
Niet altijd. Mijn order is weer gecancelledquote:Op woensdag 22 november 2006 11:39 schreef Adelante het volgende:
mijn order is overgedragen aan FedEx
bestellen vanuit NL als je al een account hebt, werkt dus....
waar heb je besteld? op abercombie.com of abercrombiekids.com?quote:Op woensdag 22 november 2006 11:47 schreef Adelante het volgende:
7 artikelen 544 dollar
maar goed, leuk spul voor mijn en vriendinnetje.
ohjah, ook nog wat extra t-shirts "sit on my lap", ga eens kijken waar ik die kan slijten (L en XL)
hoe groot was jouw order?quote:Op woensdag 22 november 2006 12:39 schreef Coconut het volgende:
[..]
Niet altijd. Mijn order is weer gecancelled![]()
Rond de 500 dollar, zo uit m'n hoofd.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:18 schreef SatanicWarrior het volgende:
hoe groot was jouw order?
abercrombiequote:Op woensdag 22 november 2006 13:18 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
waar heb je besteld? op abercombie.com of abercrombiekids.com?
Wat is een lbsquote:Op woensdag 22 november 2006 00:54 schreef innov het volgende:
Even een update, er doen nu zeker 4 personen mee. Aangezien niemand anders zich hebben aangemeld, houd ik het even bij deze 4 personen (Cutie, Malo, dbbknown en ryan atwood).
Het is een heel gedoe om precies de verzendkosten te vinden op usps.com, maar ik ben erachter. Op (http://pe.usps.gov/text/Imm/immicl/immiclnr_004.html) staat een hele lijst.
Onder de kop: Global Express Mail
1 lbs = $27.40 (450 gram)
Vrij prijzig, wel snelle levering 3-5 dagen met tracking.
Onder de kop: Airmail Parcel Post Rates
1 lbs = $17.50
Stuk goedkoper, levering duurt 4-7 dagen.
Alleen hier is GEEN tracking nummer beschikbaar.
Wat hebben jullie liever?
--edit
Het is nog niet helemaal duidelijk of ik er een custom papiertje bij elk pakketjes moet zetten, even uitzoeken dus
Ik heb nog niet alle bestellingen binnen. Ik hoop voor vrijdag alle bestellingen binnen te hebben zodat ik ook die dag nog de offerte kan uitbrengen. As donderdag ben ik niet aanwezig, lekker thanksgiving vieren
Bij de offerte zal ik nog om jullie naam en adresgegevens vragen en natuurlijk zul je het geld moeten overmaken.
Ik trek mijn vorige post in, ooooooooo wat ergquote:
Het is besteld en zij mailt me als het is aangekomen en wanneer zij het verstuurt.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:20 schreef Lexiun het volgende:
Hoe verloopt het trouwens met het bestellen via
www.fromus2eu.com
Hoe is het gegaan met het aangeven wat je van A&F wilde hebben? Gewoon een hele omschrijving van hetgene dat je wilde hebben zoals naam, kleur, maat, etc...en dan maar hopen dat ze de juiste kiest.quote:Op donderdag 23 november 2006 07:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is besteld en zij mailt me als het is aangekomen en wanneer zij het verstuurt.
Ja precies, dat is wel tricky... Zat ik ook al aan te denken, mijn ouders gaan in februari naar San Francisco, dus ga ze dan ook een lijstje meegeven, maar zit dan ook met dat 'probleem'.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:44 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Hoe is het gegaan met het aangeven wat je van A&F wilde hebben? Gewoon een hele omschrijving van hetgene dat je wilde hebben zoals naam, kleur, maat, etc...en dan maar hopen dat ze de juiste kiest.
hehe dan is het misschien wel handig als ze gewoon een lijstje aan 1 van die medewerkers daar afgeven, zo van, dit moet ik hebben, laat maar ff zien waar het ligt.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:32 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ja precies, dat is wel tricky... Zat ik ook al aan te denken, mijn ouders gaan in februari naar San Francisco, dus ga ze dan ook een lijstje meegeven, maar zit dan ook met dat 'probleem'.
quote:Op donderdag 23 november 2006 13:43 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
hehe dan is het misschien wel handig als ze gewoon een lijstje aan 1 van die medewerkers daar afgeven, zo van, dit moet ik hebben, laat maar ff zien waar het ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |