abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 oktober 1999 @ 21:39:00 #1
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_18553
Mond op mond-reclame, dat werkt!! Vertel iedereen over 'Fok!zine' Ik doe het nou een paar dagen en krijg alleen maar goeie reacties.
Misschien lukt het dan nog om voor het nieuwe millenium groter te worden dan BB.
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_18554
Lijkt me een strak plan. De meeste van mijn vrienden kennen fokzine inmiddels en de url staat ook regelmatig in de topic van onze chatbox.
Maar in principe is mond op mond reclame niet echt nodig, want fokzine verkoopt zichzelf al
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 04:44:00 #3
51 Wim C
Laat 4 koeien grazen!
pi_18555
Voor tweakers.net zijn tshirts gemaakt zou dat ook niet iets voor FoK zijn??????
once a tweaker Always a tweaker

pi_18556
Ik vind het een beetje een smerig verhaal...ik hou het op mond-tot-mond reclame.
(.)(.) | J'habite à Tavernes, le Var, France.
pi_18557
T-shirts, mokken, muismatten whateva....ik kan het allemaal leveren....
(.)(.) | J'habite à Tavernes, le Var, France.
pi_18558
BB? Backstreet Boys ?
pi_15942786
quote:
Op donderdag 7 oktober 1999 21:39 schreef Ted het volgende:
Mond op mond-reclame, dat werkt!! Vertel iedereen over 'Fok!zine' Ik doe het nou een paar dagen en krijg alleen maar goeie reacties[afbeelding].<BR>Misschien lukt het dan nog om voor het nieuwe millenium groter te worden dan BB. [afbeelding]
ik ben ook druk bezig, laten we het hopen!
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_15942837
oeh... wat 'n geweldige kick... zo helemaal met dat <BR>-spul enzo

En smiley's die niet worden weergegeven...

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zaterdag 3 januari 2004 @ 23:50:11 #9
30560 2Mini
Official Logo
pi_15942855
weer zo'n kick!
Camera 1... 1!
pi_15942860
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 23:47 schreef laffer het volgende:

[..]

ik ben ook druk bezig, laten we het hopen!

Leuk gekickt.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
  † In Memoriam † zondag 4 januari 2004 @ 00:05:30 #11
43556 miss_dynastie
pi_15943336
Vanwaar deze kick
pi_15944030
quote:
Op zondag 4 januari 2004 00:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Vanwaar deze kick
waarom niet??
jij bent zeker de UTFS roepers allertijde..

en trouwens.. VRAAG NIET ZOVEEL, IK HEB HOOFDPIJN JAH!!!!

Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_15944136
quote:
Op zondag 4 januari 2004 00:29 schreef laffer het volgende:

[..]

waarom niet??
jij bent zeker de UTFS roepers allertijde..

en trouwens.. VRAAG NIET ZOVEEL, IK HEB HOOFDPIJN JAH!!!!

hou dan ff je kop, man...
schreeuwlelijk.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_15944246
quote:
Op zondag 4 januari 2004 00:33 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

hou dan ff je kop, man...
schreeuwlelijk.

steek je flaporen in je reet en luister naar de aankomst van de spermascheten, kontbewonderaar!
pi_15944291
quote:
Op zondag 4 januari 2004 00:38 schreef laffer het volgende:

[..]

steek je flaporen in je reet en luister naar de aankomst van de spermascheten, kontbewonderaar!

't is dat je koppijn hebt, anders zou je morgen een opvallen vreemd loopje hebben, keuteldeuker.
pi_15944549
quote:
Op zondag 4 januari 2004 00:40 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

't is dat je koppijn hebt, anders zou je morgen een opvallen vreemd loopje hebben, keuteldeuker.

och, als jij koppijn hebt..
neuk ik je toch gewoon in je schedel en je vindt het nog lekker ook!!

geile sloerie dat je er bent!!

zondag 4 januari 2004 @ 00:52:52 #17
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_15944623
ik doe liever aan mond-tot-mond reklame...bij mooie vrouwen de op versie
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_15944650
quote:
Op zondag 4 januari 2004 00:50 schreef laffer het volgende:

[..]

och, als jij koppijn hebt..
neuk ik je toch gewoon in je schedel en je vindt het nog lekker ook!!

geile sloerie dat je er bent!!

oh... die geile praat.

spontaan 'n tent in m'n broek

pi_15945146
quote:
Op zondag 4 januari 2004 00:53 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

oh... die geile praat.

spontaan 'n tent in m'n broek

jij zit nu gewoon ted z`n topic te verprutsen!!

hey, leef je uit met die tent in je broek in je plaatselijk park en laat ons er verder met rust!!

neukse...

pi_15945210
gastslotje wegens slowchat en onnodige topickick zonder daadwerkelijk nuttige toevoeging.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')