en zo is hetquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:21 schreef pfaf het volgende:
Zal toch een keer moeten gebeuren, de held.
ja, dat wel, maar die man voetbalt voor mijn gevoel al mijn hele leven, dus dat is toch jammer.quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:21 schreef pfaf het volgende:
Het is ook wel iets makkelijker wat betreft clubliefde jaren bij Milan te blijven dan bij VVV natuurlijk.quote:
Dat is waar. Maar ook Milan heeft veel mindere jaren gekend. En ook toen bleef ie trouw.quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:35 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Het is ook wel iets makkelijker wat betreft clubliefde jaren bij Milan te blijven dan bij VVV natuurlijk.
Jantje Vremanquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:20 schreef Everett het volgende:
zonder ook maar één uitstapje naar een andere club. Waar vind je ze nog?
Dan nog, erg knap en respect voor Maldini.quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:35 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Het is ook wel iets makkelijker wat betreft clubliefde jaren bij Milan te blijven dan bij VVV natuurlijk.
Zou ik ook zijn voor het hoogste Roma-salaris uit de geschiedenis, zoveel kan hij niet eens bij Real verdienenquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:38 schreef opgebaarde het volgende:
Zo zal Totti ook zijn gehele leven slijten bij AS Roma, geweldig dat ze zo loyaal zijn.
Totti is dan ook een held.quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dan nog, erg knap en respect voor Maldini.
Zo zal Totti ook zijn gehele leven slijten bij AS Roma, geweldig dat ze zo loyaal zijn.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:21 schreef pfaf het volgende:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:34 schreef Dos37 het volgende:
Grote voorbeeld van club liefde
wat een held zeg.
Volgens mij is dat de wedstrijd waar Ajax word uitgeschakeld in de kwartfinale CL door een kut goal van Thomasson.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |