en verloren? naar je zin gehad?quote:Op donderdag 23 november 2006 17:37 schreef Ruudt het volgende:
Hoi, ik ben ook weer terug van Liverpool.
Ben bij Manchester United -Everton geweest, jaar of 4 terugquote:Op donderdag 23 november 2006 21:01 schreef nicomart het volgende:
Kan ik me voorstellen.. Wil ook graag nog eens in Engeland een wedstrijdje bijwonen!
quote:Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: matig
quote:Specialiteit: Koppen
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
Staan al in de verkoop, lopen zaterdagavond af. Jaja, maniack, ik weet het, die middelste is kut.quote:Specialiteit: Technisch
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
, dat was mijn laatste trainnee van het seizoen, ben nu over op conditie.quote:Specialiteit: Technisch
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Kan ik me iets bij voorstellen ja. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Arsenal, maar volgens mij maakt het niet zo verschrikkelijk veel uit welke Engelse club je bezoekt. Volgens mij hangen in die stadions altijd een heerlijke sfeer..quote:Op donderdag 23 november 2006 22:35 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ben bij Manchester United -Everton geweest, jaar of 4 terug4-0 winst, wat een wedstrijd was dat... geweldige atmosfeer, al die nummers meezingen... Heerlijk was dat
![]()
Woei, naar briljantquote:Xavier Campabadal [International!] [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=8 830, 18 jaar, goed in vorm
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap matig. [Onvoorspelbaar]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: briljant Spelhervatting: waardeloos
quote:TSI: 3740 (+4430/-690)
Vorm: 7 (+8/-1)
Scoren: 2 (+2/-)
quote:Enrique Ampurias
TSI = 6 570, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider [Snel]
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: briljant
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Brengen te weinig op om te verkopen. Hopen dat ze nog in passing stijgen in tussenseizoen.quote:Uwe Thiemig
TSI = 1 710, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Bij openingen maken wel ja. Daar staat: Verdedigers + middenvelders. En als je 5-5-0 op de juiste manier invult, dan kom je niet op meer dan 3 IM/CV, dus krijgen ze alle 10 training.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:35 schreef MrMoon het volgende:
TU:
TSI: 5840 (+6060/-220)
Vorm: -6 (+4/-10)
Conditie: 14 (+14/-)
bij een opstelling met 5-5-0 train je wel gewoon alle 10 de spelers indien je passen traint?
Waarschijnlijk klopt het wel ja..quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:54 schreef roelofjan het volgende:
Die cupranking van Alltid, klopt die?
http://alltid.org/country/netherlands/cuprank,14800/
Zo ja, dan heb ik een leuke tegenstander.
ik moet tegen een team met een waardeloos MF en de rest allemaal zwakke ratings, ik denk dat dat een pic wordtquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:16 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Waarschijnlijk klopt het wel ja..
Ik moet tegen een team dat nu een WO is, zal wel een botteam zijn als ik er tegen moet.
Als een kind in een snoepwinkel. Ik weet het nog niet helemaal zekerquote:24-11-2006
Je bent van training veranderd.
24-11-2006
Je bent van training veranderd.
23-11-2006
Er is een vriendschappelijke wedstrijd geregeld.
Leuke popperquote:Dain Johnson
TSI=31 720, 20 jaar, goed in vorm
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap zwak.
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: slecht
Zn 8e alweer, het lijkt erop dat hij bij 2 of 3 spitsen de voorkeur krijgt boven een andere.... alleen in het 1-spitsensysteem staat hij wissel, maar dat is logisch, want er is een 19 jarige spits die flink wat beter is...quote:Andorra verkiest om in een 5-3-2-opstelling te spelen. De volgende spelers betreden het veld: Garcon - Moragues, Tissot, Forte, Palacios, Rutllan - Sahagún, Atmetllé, Oliveras - Bagaria, Campabadal.
De 18 jarige concurrerende spits met een blessure eraf, 19 jarige erbijquote:Andorra-speler Marc Bagaria verlaat het veld na 8 minuten, omdat hij na een zware overtreding amper nog kan lopen. Zijn vervanger is Xavi Gasulla.
Ik doe 't precies andersom denk ik, omdat ik deze week nog met 3 geblesseerde middenvelders zit. ZIjn die volgende week donderdag nog geblesseerd, is het pech en train ik geen conditie.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:20 schreef nicomart het volgende:
ik heb toch maar besloten een weekje conditietraining te doen.. toch fijn voor mijn trainees en andere spelers..
Misschien volgende week een keertje passen tussendoor ofzo
Als ze 1 week blessure hebben krijgen ze wel training volgens mij.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ik doe 't precies andersom denk ik, omdat ik deze week nog met 3 geblesseerde middenvelders zit. ZIjn die volgende week donderdag nog geblesseerd, is het pech en train ik geen conditie.
Kijk of je stadion vol komt te zitten. Als dat zo is. Kijken naar hoeveel geld je hebt. Dan kijjken naar hoeveel je wilt uitbreiden en wat kan. vipboxen pas doen als je vl zit want ze zijn duur.quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:44 schreef Tazmaniac het volgende:
Heej mensen, ff een vraagje over het stadion!!
ik weet de percentages die je bij elk soort plaats moet hebben maar hoe zit dat op het begin??
ik ga dus echt niet mijn stadion verkleinen, maar op dit moment heb ik dus geen vipboxen.. lijkt me ook niet zo goed eigenlijk... wat raden jullie aan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |