Eerste zondag of maandag van het nieuwe seizoen, meen ik.quote:Op zondag 26 november 2006 13:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
BTW wanneer verjaren de spelers precies?
Voor 0 euro op de lijst.quote:htHilco Wagemaker (142132666)
17 years, passable form, healthy
A controversial person who is calm and honest.
Has disastrous experience and poor leadership abilities.
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 070
Wage: 840 ¤/week
Owner: Brouwhuis '04
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: inadequate Goalkeeping: disastrous
Playmaking: solid Passing: poor
Winger: wretched Defending: inadequate
Scoring: passable Set Pieces: wretched
speel je geen beker?quote:Op zondag 26 november 2006 19:45 schreef twi het volgende:
Ik verkoop ook nog maar een trainee deze week. Dan heb ik er nog 4 over. Kan 'm toch twee weken lang niet trainen, en als ik een trainingsplekje over heb door een blessure koop ik weleen goedkope skilltrade waar nog een paar k winst in zit. Wacht nog een weekje met het vergroten van m'n stadion, want m'n eerste thuiswedstrijd is volgens mij toch pas in week 2 aangezien ik 2e ben geeindigd.
minimaal briljantquote:Op zondag 26 november 2006 19:36 schreef Flappekz het volgende:
Kapitaal: 590 480 ¤ (1 371 733) ¤![]()
Maar:
Ik heb nog maar 7 deftrainees, waarvan 1 nog +5 heeft
Ik heb spitsen nodig.
Iemand een idee hoe ik dit geld da investeren? Ik moet me komend seizoen in VII handhaven. Wat voor spitsen zal ik hiervoor ongeveer moeten halen?
Wie sterk zijn deze geruchten? Er was toch in de officiele berichtgeving toch echt gezegd dat er een eenmalige bonus zou komen?quote:Op zondag 26 november 2006 15:13 schreef twi het volgende:
[..]
Dus ik kan m'n stadion gaan uitbreiden
ik was uit dd schulden tot ik mijn 17 trainee kocht.quote:
klopt ik zat net ook te lezen en er staat niet expliciet iets over een eenmalige bonus. Alleen dat het geld van een zogenaamde sponsor naar de hattrick community gaat..quote:Op zondag 26 november 2006 20:59 schreef twi het volgende:
Helemaal niet sterk. Beweringen zijn gedaan door een II'e klasser. Nu schat ik zijn visie en eventueel bronnen wel op waarde, maar ze zijn natuurlijk zeker niet waterdicht. Maar er staat ook helemaal niets in de seizoensplanning, en ik kan zelfs op de Hattrick-site niks meer terugvinden over een eenmalige bonus. Mocht iemand een linkje hebben naar dat artikel, dan lees ik het graag. Ik denk dat ik ook maar eens een GM aanschrijf zodra ik dat stuk ergens vind.
quote:Gerwin Gouda (142148871) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 90
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: Destron Elsloo FC
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
dank je SWquote:Op zondag 26 november 2006 17:32 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mja, daar valt vast wel een mouw aan te passen VK...
en ik train conditiequote:Martin Salaun:
Ondanks zijn harde labeur op training, daalde zijn vaardigheid in conditie van uitstekend naar goed.
Evert van Dal:
Zijn vaardigheden in conditie zijn niet meer wat ze ooit geweest zijn, want ze daalden van slecht naar waardeloos.
James Klompe:
Jammer genoeg daalde zijn vaardigheid in conditie van slecht naar waardeloos.
je hebt waarschijnlijk gelijk, ik was te vroeg:quote:Op maandag 27 november 2006 09:09 schreef nicomart het volgende:
mja, ik neem aan dat het niet de uitslag van je training van afgelopen vrijdag is..
quote:William Conraads:
Moeilijkheden op training zorgden ervoor dat zijn vaardigheid in leiderschap daalde van matig naar zwak.
Jur Kos:
Zijn vaardigheid in conditie daalde van matig naar zwak.
Lammert Busser:
Ondanks zijn harde labeur op training, daalde zijn vaardigheid in conditie van slecht naar waardeloos.
Het gaat tegenwoordig al met 2 niveau's tegelijk, dat dalenquote:Guus Bloemen:
Zijn prestaties op het gebied van verdedigen zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ze daalden van zwak naar waardeloos.
Casper Esser:
Hij kon het op de training niet meer bijbenen. Tot voor kort was hij goed in verdedigen, nu is dat afgezakt naar matig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |