Ik wil het toch graag bij 3 houden... Maar in geval van nood, wat zou je ervoor willen hebben?quote:Op woensdag 22 november 2006 09:02 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik heb nog één brug-element uit een Japanse strat liggen.
57-61? Nooit van gehoord!, bedoel je niet de 57-62?quote:Op woensdag 22 november 2006 09:04 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik zou 't eigenlijk niet weten.
Misschien dat ik hem ook wel weer in m'n strat zet, in dat geval heb ik nog één Fender '57-'61 element over
Wat zijn die dingen waard?
Klinkt prima... Ik zoek gewoon een setje, goedkoop, sound maakt niet uit, als er maar geluid uit komt en passen in een standaard strat-slagplaat...quote:Op woensdag 22 november 2006 10:18 schreef Desensitized het volgende:
En ImportedSfinx, wat vraag je er voor? Heb wel belang bij de onderdelen, dan stuur ik de single coils wel door aan TeleluvR voor 10-15 euro
Oe oe oe, kost dat?quote:Op woensdag 22 november 2006 10:26 schreef TeleluvR het volgende:
Oh ja, mijn broer heeft nog een Dimarzio X2N DP102 liggen. Heeft een van jullie er wat aan? Ons te heftig...
Allen zo zwart als de nacht...quote:Op woensdag 22 november 2006 10:28 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Oe oe oe, kost dat?
Zwart of wit?
En die SD, kost dat?
![]()
Beide Brigde pick-ups neem ik aan?
Ja, een vriend van mij die in de die-hard metal zit, zit hier ook al te soppen...quote:Op woensdag 22 november 2006 10:36 schreef Desensitized het volgende:
Hmm... je hoort nog van me
Is wel heel lekker spul, maar zit nog even met de financiën
ik heb verschillende gitaren. Heb jaren strats gespeeld, en ben toen overgestapt op een Les Paul Custom. Onder invloed van het toen nog ongeneesbare GAS ging ik op zoek naar een Gretsch, maar stuitte op deze DeArmond. Kostte een fractie van de Gretsch, maar voelde beter en klok beter. Kan er ook aan liggen dat die DeArmond beter bij me pastte, maar sindsdien kan ik Gretsches redelijk makkelijk laten hangen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:58 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wil je er wat meer over uitwijden? Welke alternatieven heb je afgeslagen voor deze gitaar? Wat maakt deze gitaar beter en fijner dan anderen?
Mijn eerste gedachten die ik had toen ik dit las, was: 'kut!'quote:Op woensdag 22 november 2006 10:59 schreef GroteVrolijkeWolf het volgende:
[..]
ik heb verschillende gitaren. Heb jaren strats gespeeld, en ben toen overgestapt op een Les Paul Custom. Onder invloed van het toen nog ongeneesbare GAS ging ik op zoek naar een Gretsch, maar stuitte op deze DeArmond. Kostte een fractie van de Gretsch, maar voelde beter en klok beter. Kan er ook aan liggen dat die DeArmond beter bij me pastte, maar sindsdien kan ik Gretsches redelijk makkelijk laten hangen.
Als het even kan speel ik op de DeArmond, terwijl ik keus heb uit bovenstaande gitaren en een Parker. (heb er later nog een DeArmond M75T bijgekocht, ook leuk, maar iets minder)
Een je-ne-sais-pas wat een gitaar hoort te hebben!quote:Kan het verder niet uitleggen, het ding klinkt zoals ik wil dat een gitaar klinkt, en voelt goed aan....
you've got mail.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:02 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachten die ik had toen ik dit las, was: 'kut!'
Ik kom van de strats en teles vandaan en ben de laatste jaren steeds meer gaan neigen naar Semi's. Onder invloed van blinde verliefdheid toen dus een Gretsch gekocht. Nog steeds verliefd, maar gezien de prijs en waarde niet een gitaar die je 'even' meeneemt. Ik hoop dus maar dat er een blijde verrassing mij te wachten staat! Afwerking is ook prima in orde? Ik ben wel benieuwd naar een paar goede foto's, heb je die toevallig?
Bedankt zover!
[..]
Een je-ne-sais-pas wat een gitaar hoort te hebben!![]()
Waarvoor dank!quote:
Oef, je laat het klinken als een wrak... fijne gitaren verder hoor, leuk in combinatie met een setje full-shred humbuckers!quote:Op woensdag 22 november 2006 12:40 schreef Desensitized het volgende:
Die SG G400 is een fijn ding man!![]()
Set-neck, lekker veel sustain. Moet alleen nog even grote beurt hebben. Afstellen, intoneren, nieuwe snaren en de nek even bijwerken [gebroken geweest, goed gelijmd, nu nog even bijwerken/schuren/lakken].
En de bekabeling nakijken, spoort ergens iets niet...
whoei die london city's schijnen echt waar voor hun geld te zijn. Ik ben nog opzoek naar een stratje, misschien daar eens naar kijken. Zijn ze ook verkrijgbaar in olympic of vintage white met een maple hals?quote:Op woensdag 22 november 2006 11:35 schreef punkjunk het volgende:
LondenCity
Tele
![]()
ik heb 'em al praktisch gekocht, alleen nog ff 240 betalen, ik heb 'em aanbetaald
Wat speelde dát ding SUPER lekker, helaas was de Blonde (die geel/bruin) nét een dag van te voren verkocht, hij had alleen nog maar zwarte, de blonde was ook niet te bestellen, maarja, kleur is alleen maar kleur![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kheb een blonde strato van london city. Zit er over na te denken om een tele bij te halen.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:51 schreef Neidropje het volgende:
[..]
whoei die london city's schijnen echt waar voor hun geld te zijn. Ik ben nog opzoek naar een stratje, misschien daar eens naar kijken. Zijn ze ook verkrijgbaar in olympic of vintage white met een maple hals?
ennuh er is echt helemaaaaal niks mis met een zwarte tele! Heb je een blanke of donkere hals? In ieder geval, laat ff wat foto's zien als je hem hebt! Ik benm benieuwd:)
mooi zwart is neit lelijk:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 november 2006 13:46 schreef Cynic het volgende:
LAG zijn te gekke gitaren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |