abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 november 2006 @ 09:03:14 #176
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_43773079
quote:
Op woensdag 22 november 2006 09:02 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik heb nog één brug-element uit een Japanse strat liggen.
Ik wil het toch graag bij 3 houden... Maar in geval van nood, wat zou je ervoor willen hebben?
pi_43773095
Ik zou 't eigenlijk niet weten.
Misschien dat ik hem ook wel weer in m'n strat zet, in dat geval heb ik nog één Fender '57-'61 element over
Wat zijn die dingen waard?
PS4 online: micro_nl
  woensdag 22 november 2006 @ 09:07:54 #178
98135 TeleluvR
pi_43773136
quote:
Op woensdag 22 november 2006 09:04 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik zou 't eigenlijk niet weten.
Misschien dat ik hem ook wel weer in m'n strat zet, in dat geval heb ik nog één Fender '57-'61 element over
Wat zijn die dingen waard?
57-61? Nooit van gehoord!, bedoel je niet de 57-62?
Dat elementje is allicht meer waard dan de japanse RI element. Voor dat Fender elementje vragen ze vaak rond de 40 euro, geen idee of je dat er ook voor krijgt, RI elementen vaak (veel) minder...
Maar ik ben bang dat ik iets zoek in de pricerange 10-15 euro voor een set...
pi_43774486
Ik mail je vandaag nog even FritsBom.

En ImportedSfinx, wat vraag je er voor? Heb wel belang bij de onderdelen, dan stuur ik de single coils wel door aan TeleluvR voor 10-15 euro
Het is een complete gitaar?

Maaark, kost dat?
Ook een complete gitaar?

[ Bericht 14% gewijzigd door Desensitized op 22-11-2006 10:24:08 ]
I will not mention Dean in this topic.
I Will not mention Dean in this topic.
....
  woensdag 22 november 2006 @ 10:24:35 #180
98135 TeleluvR
pi_43774656
quote:
Op woensdag 22 november 2006 10:18 schreef Desensitized het volgende:
En ImportedSfinx, wat vraag je er voor? Heb wel belang bij de onderdelen, dan stuur ik de single coils wel door aan TeleluvR voor 10-15 euro
Klinkt prima... Ik zoek gewoon een setje, goedkoop, sound maakt niet uit, als er maar geluid uit komt en passen in een standaard strat-slagplaat...
  woensdag 22 november 2006 @ 10:26:14 #181
98135 TeleluvR
pi_43774697
Oh ja, mijn broer heeft nog een Dimarzio X2N DP102 en een setje Seymour Duncan Full Shred liggen. Heeft een van jullie er wat aan? Ons te heftig...
pi_43774741
quote:
Op woensdag 22 november 2006 10:26 schreef TeleluvR het volgende:
Oh ja, mijn broer heeft nog een Dimarzio X2N DP102 liggen. Heeft een van jullie er wat aan? Ons te heftig...
Oe oe oe, kost dat?
Zwart of wit?

En die SD, kost dat?

Beide Brigde pick-ups neem ik aan?
....
  woensdag 22 november 2006 @ 10:34:23 #183
98135 TeleluvR
pi_43774873
quote:
Op woensdag 22 november 2006 10:28 schreef Desensitized het volgende:

[..]

Oe oe oe, kost dat?
Zwart of wit?

En die SD, kost dat?

Beide Brigde pick-ups neem ik aan?
Allen zo zwart als de nacht...

Dimarzio is een enkel element, brug (jezus, 16 kOhm bij de hals? ), voor 60 euro, als nieuw.

Seymour Duncan Full Shred (SH-10) is een set, brug+neck, voor 120 euro, gebruikt maar in superstaat!
pi_43774914
Hmm... je hoort nog van me
Is wel heel lekker spul, maar zit nog even met de financiën
....
  woensdag 22 november 2006 @ 10:37:03 #185
98135 TeleluvR
pi_43774934
quote:
Op woensdag 22 november 2006 10:36 schreef Desensitized het volgende:
Hmm... je hoort nog van me
Is wel heel lekker spul, maar zit nog even met de financiën
Ja, een vriend van mij die in de die-hard metal zit, zit hier ook al te soppen...
pi_43775421
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:58 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

Wil je er wat meer over uitwijden? Welke alternatieven heb je afgeslagen voor deze gitaar? Wat maakt deze gitaar beter en fijner dan anderen?
ik heb verschillende gitaren. Heb jaren strats gespeeld, en ben toen overgestapt op een Les Paul Custom. Onder invloed van het toen nog ongeneesbare GAS ging ik op zoek naar een Gretsch, maar stuitte op deze DeArmond. Kostte een fractie van de Gretsch, maar voelde beter en klok beter. Kan er ook aan liggen dat die DeArmond beter bij me pastte, maar sindsdien kan ik Gretsches redelijk makkelijk laten hangen.
Als het even kan speel ik op de DeArmond, terwijl ik keus heb uit bovenstaande gitaren en een Parker. (heb er later nog een DeArmond M75T bijgekocht, ook leuk, maar iets minder)

Kan het verder niet uitleggen, het ding klinkt zoals ik wil dat een gitaar klinkt, en voelt goed aan....
ik ben niet gevaarlijk, dat lijkt maar zo.
  woensdag 22 november 2006 @ 11:02:11 #187
98135 TeleluvR
pi_43775488
quote:
Op woensdag 22 november 2006 10:59 schreef GroteVrolijkeWolf het volgende:

[..]

ik heb verschillende gitaren. Heb jaren strats gespeeld, en ben toen overgestapt op een Les Paul Custom. Onder invloed van het toen nog ongeneesbare GAS ging ik op zoek naar een Gretsch, maar stuitte op deze DeArmond. Kostte een fractie van de Gretsch, maar voelde beter en klok beter. Kan er ook aan liggen dat die DeArmond beter bij me pastte, maar sindsdien kan ik Gretsches redelijk makkelijk laten hangen.
Als het even kan speel ik op de DeArmond, terwijl ik keus heb uit bovenstaande gitaren en een Parker. (heb er later nog een DeArmond M75T bijgekocht, ook leuk, maar iets minder)
Mijn eerste gedachten die ik had toen ik dit las, was: 'kut!'
Ik kom van de strats en teles vandaan en ben de laatste jaren steeds meer gaan neigen naar Semi's. Onder invloed van blinde verliefdheid toen dus een Gretsch gekocht. Nog steeds verliefd, maar gezien de prijs en waarde niet een gitaar die je 'even' meeneemt. Ik hoop dus maar dat er een blijde verrassing mij te wachten staat! Afwerking is ook prima in orde? Ik ben wel benieuwd naar een paar goede foto's, heb je die toevallig?
Bedankt zover!
quote:
Kan het verder niet uitleggen, het ding klinkt zoals ik wil dat een gitaar klinkt, en voelt goed aan....
Een je-ne-sais-pas wat een gitaar hoort te hebben!
pi_43776268
Londen City Tele

ik heb 'em al praktisch gekocht, alleen nog ff 240 betalen, ik heb 'em aanbetaald

Wat speelde dát ding SUPER lekker, helaas was de Blonde (die geel/bruin) nét een dag van te voren verkocht, hij had alleen nog maar zwarte, de blonde was ook niet te bestellen, maarja, kleur is alleen maar kleur

woensdag 22 november 2006 @ 11:37:53 #189
98135 TeleluvR
pi_43776340
Zwart is geen schande, gefeliciteerd!
pi_43776462
quote:
Op woensdag 22 november 2006 11:02 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

Mijn eerste gedachten die ik had toen ik dit las, was: 'kut!'
Ik kom van de strats en teles vandaan en ben de laatste jaren steeds meer gaan neigen naar Semi's. Onder invloed van blinde verliefdheid toen dus een Gretsch gekocht. Nog steeds verliefd, maar gezien de prijs en waarde niet een gitaar die je 'even' meeneemt. Ik hoop dus maar dat er een blijde verrassing mij te wachten staat! Afwerking is ook prima in orde? Ik ben wel benieuwd naar een paar goede foto's, heb je die toevallig?
Bedankt zover!
[..]

Een je-ne-sais-pas wat een gitaar hoort te hebben!
you've got mail.
ik ben niet gevaarlijk, dat lijkt maar zo.
  woensdag 22 november 2006 @ 11:45:52 #191
98135 TeleluvR
pi_43776569
quote:
Op woensdag 22 november 2006 11:42 schreef GroteVrolijkeWolf het volgende:

[..]

you've got mail.
Waarvoor dank!
pi_43778167
Die SG G400 is een fijn ding man!

Set-neck, lekker veel sustain. Moet alleen nog even grote beurt hebben. Afstellen, intoneren, nieuwe snaren en de nek even bijwerken [gebroken geweest, goed gelijmd, nu nog even bijwerken/schuren/lakken].
En de bekabeling nakijken, spoort ergens iets niet...
....
  woensdag 22 november 2006 @ 12:45:37 #193
98135 TeleluvR
pi_43778331
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:40 schreef Desensitized het volgende:
Die SG G400 is een fijn ding man!

Set-neck, lekker veel sustain. Moet alleen nog even grote beurt hebben. Afstellen, intoneren, nieuwe snaren en de nek even bijwerken [gebroken geweest, goed gelijmd, nu nog even bijwerken/schuren/lakken].
En de bekabeling nakijken, spoort ergens iets niet...
Oef, je laat het klinken als een wrak... fijne gitaren verder hoor, leuk in combinatie met een setje full-shred humbuckers!
pi_43778485
Jaaaa vertel mij wat! Was het eerste waar ik aan dacht

En ja, klinkt erg, maar valt best mee hoor. Hij speelt nu ook erg prima. Maar ga hem wat meer afstellen naar hoe ik het het liefst wil hebben
....
  woensdag 22 november 2006 @ 12:51:25 #195
139113 Neidropje
Tiny purple fishes...
pi_43778512
quote:
Op woensdag 22 november 2006 11:35 schreef punkjunk het volgende:
Londen City Tele

ik heb 'em al praktisch gekocht, alleen nog ff 240 betalen, ik heb 'em aanbetaald

Wat speelde dát ding SUPER lekker, helaas was de Blonde (die geel/bruin) nét een dag van te voren verkocht, hij had alleen nog maar zwarte, de blonde was ook niet te bestellen, maarja, kleur is alleen maar kleur

whoei die london city's schijnen echt waar voor hun geld te zijn. Ik ben nog opzoek naar een stratje, misschien daar eens naar kijken. Zijn ze ook verkrijgbaar in olympic of vintage white met een maple hals?

ennuh er is echt helemaaaaal niks mis met een zwarte tele! Heb je een blanke of donkere hals? In ieder geval, laat ff wat foto's zien als je hem hebt! Ik benm benieuwd:)

mooi zwart is neit lelijk:

woensdag 22 november 2006 @ 12:58:31 #196
98135 TeleluvR
pi_43778718
Mijn broer heeft eventueel een LC mark I voor je, sunburst met maple toets. (Ja, we zijn beide begonnen aan een opruiming... )
pi_43779788
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:51 schreef Neidropje het volgende:

[..]

whoei die london city's schijnen echt waar voor hun geld te zijn. Ik ben nog opzoek naar een stratje, misschien daar eens naar kijken. Zijn ze ook verkrijgbaar in olympic of vintage white met een maple hals?

ennuh er is echt helemaaaaal niks mis met een zwarte tele! Heb je een blanke of donkere hals? In ieder geval, laat ff wat foto's zien als je hem hebt! Ik benm benieuwd:)

mooi zwart is neit lelijk:

[afbeelding]
Kheb een blonde strato van london city. Zit er over na te denken om een tele bij te halen.
pi_43780270
ìk zit er over te denken om
te kopen. Lijkt me wel een leuk dingetje, heb al veel op Lag gespeeld en ze spelen heerlijk
the blues or not the blues
pi_43780290
LAG zijn te gekke gitaren!
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_43780412
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:46 schreef Cynic het volgende:
LAG zijn te gekke gitaren!
the blues or not the blues
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties