je weet pas wat belangrijk is als je het niet meer hebt!quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:55 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nou wat ik wel moet zeggen voordat hij dood was geknald hoorde je dr amper wat over, nu issie dood en was hij een soort van god... Maja mensen moeten het lekker zelf weten
Ga jij eens gauw de oppo lezen...quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:26 schreef Svyatagor het volgende:
Zullen we maar een apart topic voor metalgitaristen maken? Of een apart topic voor non-metalgitaristen?
Wat mij betreft hebben we een deal. Mail me evenquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:59 schreef Desensitized het volgende:
Bij deze 50 geboden!
waarom per sé zo'n goedkope? voor iets meer heb je er een van een echt merk.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:37 schreef FritsBom het volgende:
Kunnen jullie trouwens deze adviseren voor 95,- ?
http://www.marktplaats.nl(...)er-inlays-nieuw.html
Mjah ik heb ook naar een Epiphone gekeken. Maar ik heb nu helemaal niks en ben nogal krap bij kas.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:52 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
waarom per sé zo'n goedkope? voor iets meer heb je er een van een echt merk.
is een stuk betrouwbaarder en beter. behalve als je er iets anders mee gaat doen dan op spelen.
idd, dean is ten minste een merk. je zoekt iets dat op les pauls lijkt?quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:53 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Mjah ik heb ook naar een Epiphone gekeken. Maar ik heb nu helemaal niks en ben nogal krap bij kas.
Maar de Dean is beter begrijp ik.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:13 schreef imported_sphinx het volgende:
wat, 1 kutpost en het topic stopt?
ok, moet je helemaal zelf wetenquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:15 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Ik ga denk ik voor de Dean Evo op Feedback.nl. Maar bedankt.
Ja, op die manier lul je ook echt 92 delen volquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:13 schreef imported_sphinx het volgende:
wat, 1 kutpost en het topic stopt?
jamaar niet op die maniehieeer snap dattanquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, op die manier lul je ook echt 92 delen vol.
Ik zoek alleen nog een set cheap-ass single coils!quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:39 schreef imported_sphinx het volgende:
Nog iemand die een ouwe strat wil kopen voor onderdelen of voor in de openhaard ofzo?
Goede keus!quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:15 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Ik ga denk ik voor de Dean Evo op Feedback.nl. Maar bedankt.
vind je het erg als je de rest van de gitaar erbij krijgt?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:47 schreef TeleluvR het volgende:
Ik zoek alleen nog een set cheap-ass single coils!![]()
Dan moet de rest van de gitaar erg goedkoop zijn...quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:14 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
vind je het erg als je de rest van de gitaar erbij krijgt?![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:20 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
je weet pas wat belangrijk is als je het niet meer hebt!
wat zou je betalen voor die single coils dan?quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan moet de rest van de gitaar erg goedkoop zijn...![]()
Br00tal.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:00 schreef Cynic het volgende:
oh, ik heb vanmiddag trouwens even mijn camera uitgeprobeerd om een filmpje van wat nieuwe riffs te maken. Helaas niet op mijn goede gitaar (want die is nog steeds bij de maker) en dus ook niet in de goede stemming (dit is in C en hij moet in D!)
http://video.google.nl/videoplay?docid=2719392896048295184
Komt aardig in de buurt, kop koffie, kratje bier...quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:59 schreef ibaneX het volgende:
un kop koffie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |