Don't blame you...quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:32 schreef FritsBom het volgende:
Een of ander kreng van Behringer zelf. Ik vind er persoonlijk weinig aan
Ben ik. Wat vraag je ongeveer??quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:28 schreef FritsBom het volgende:
Maar even serieus.
Ik wil best van die twee input-loze strats af. Dus mocht je handig zijn en redelijk makkelijk 2 nieuwe inputs kunnen bevestigen en de gitaar opnieuw af kunt stellen ben je uitgenodigd een redelijk bod te doen.
Die tekstjes bij Feedback vind ik altijd zo vreselijk fout...quote:
Voor een eurootje of 50 ga ik er over nadenken.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:39 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Ben ik. Wat vraag je ongeveer??
Owja, jij maakte altijd van die domme opmerkingenquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:53 schreef no1uknow het volgende:
Dimebag is veelste overrated.
Nou wat ik wel moet zeggen voordat hij dood was geknald hoorde je dr amper wat over, nu issie dood en was hij een soort van god... Maja mensen moeten het lekker zelf wetenquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:53 schreef no1uknow het volgende:
Dimebag is veelste overrated.
Is toch zoquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:54 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Owja, jij maakte altijd van die domme opmerkingen
Exactlyquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:55 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nou wat ik wel moet zeggen voordat hij dood was geknald hoorde je dr amper wat over, nu issie dood en was hij een soort van god... Maja mensen moeten het lekker zelf weten
Ja weet ik wel, maar ik wou gewoon even een domme opmerking makenquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:56 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Is toch zo. (Nee niet dat ik altijd van die domme opmerking maakte
)
Na z'n dood is het echt vanDimebag
Ik zeg niet dat hij geen goeie gitarist is hoor, hij speelt best tof en Pantera vind ik best leuke muziek, maar hij wordt nu echt de hemel in geprezen ()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:57 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja weet ik wel, maar ik wou gewoon even een domme opmerking maken
Ik wou net exactly zeggen op:quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:56 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Na z'n dood is het echt vanDimebag
Ik zeg niet dat hij geen goeie gitarist is hoor, hij speelt best tof en Pantera vind ik best leuke muziek, maar hij wordt nu echt de hemel in geprezen ()
Great minds think alikequote:Op dinsdag 21 november 2006 19:58 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik wou net exactly zeggen op:
[..]
Dan heb je ook behoorlijk onder een steen gewoond trouwens...quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:55 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nou wat ik wel moet zeggen voordat hij dood was geknald hoorde je dr amper wat over
Nee niet over Dimebag zelf, maar over datquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dan heb je ook behoorlijk onder een steen gewoond trouwens...
okay, op die manier!quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:04 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee niet over Dimebag zelf, maar over datDimebag
gebeuren...
Neuh er is genoeg andersquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:44 schreef Desensitized het volgende:
Dime/Dean rules,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |