Graag iets meer motivatiequote:
ik heb een beschadigde strat die je voor 75 euro mag hebben, pingelen magquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:02 schreef FritsBom het volgende:
Is hier toevallig iemand die een behoorlijk klinkende gitaar voor een euro of 100 in de aanbieding heeft? Beschadigingen etc. maakt niet uit, als de electronica en de frets maar goed zijn. Liefst geen tele of strat.
Nou, het is geen tele of strat, maar wel een prima beginnersgitaar, perfect afgewerkt, het enige dat in mijn ogen wat minder is, zijn de stemsleutels, maar goed, wat wil je voor 100 euro. Verder een prima hals en dito geluid. Gewoon een topding in deze klasse!quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:11 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Graag iets meer motivatieMaar bedankt.
Wat voor merk is het, QTX?quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:11 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik heb een beschadigde strat die je voor 75 euro mag hebben, pingelen mag![]()
edit: pingelen als in de prijs, op de gitaar natuurlijk ook wel
Hey Menno zie je dat, ik ben niet de enige!quote:
Oh, shit, ik zei Dean!quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:14 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Hey Menno zie je dat, ik ben niet de enige!![]()
TeleuvR![]()
Dude, het is een Deanquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:11 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Graag iets meer motivatieMaar bedankt.
Waar woon je ergens?quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:14 schreef FritsBom het volgende:
Mjah ik heb hier 2 goedkope strats liggen die ik allebei gesloopt hebIk wilde het input kanaal onderling wisselen maar heb ze beiden niet meer zodanig kunnen solderen dat ik een ruisloos geluid heb.. Ruilen ?:P Als je wat handig bent en je weet ze te maken kun je ze beiden voor minstens 60 euro te koop zetten op MP.
Heb je die nu al gesloopt (en blijkbaar je gebruikersnaam ook!)quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:15 schreef FritsBom het volgende:
Waaronder die groen/blauwe die ik een jaartje geleden van TeleuvR kocht
Mwah ik vind de print wat aftans in dit geval.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:15 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Dude, het is een Dean![]()
Spelen heerlijk, klinken super, en meer kwaliteit voor je geld dan je ooit tegen zult komen!
Mjah de kabel hing wat los in de input. Dus ik dacht: ik wissel de input met een goede input van n brakkere gitaarquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:16 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Heb je die nu al gesloopt (en blijkbaar je gebruikersnaam ook!)![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:51 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Die blinde adoratieNet zo iets als met Tool
![]()
Kom maar op fanboys
Nee maar in elke topic lul je alleen maar over Dean of over Dimebag
Zijn die dingen ook nog es degelijk?quote:
Voorburg.quote:
Valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:16 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Mwah ik vind de print wat aftans in dit geval.
Als een huis zo degelijk!!quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:17 schreef Maaark het volgende:
[..]
![]()
![]()
Blinde adoratie is het juiste woord!
[..]
Zijn die dingen ook nog es degelijk?![]()
Ja die is wel aardig. Heb die kerel gemaild.quote:
quote:
Wat is die andere strat? (merk/type?)quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:28 schreef FritsBom het volgende:
Maar even serieus.
Ik wil best van die twee input-loze strats af. Dus mocht je handig zijn en redelijk makkelijk 2 nieuwe inputs kunnen bevestigen en de gitaar opnieuw af kunt stellen ben je uitgenodigd een redelijk bod te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |