gewoon ff rechtsklikken=>eigenschappen=> link kopieren en in je browser plakken.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:59 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik zie geen plaatjes, plaatje van alleen putfile.com
Ja maar das zo'n werkquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:40 schreef Maaark het volgende:
[..]
gewoon ff rechtsklikken=>eigenschappen=> link kopieren en in je browser plakken.
zoeen heb ik. Erg lekker!!!!!quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:24 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Doel je op deze?
[afbeelding]
Ik speel niet op een dearmond iig
Wil je er wat meer over uitwijden? Welke alternatieven heb je afgeslagen voor deze gitaar? Wat maakt deze gitaar beter en fijner dan anderen?quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:56 schreef GroteVrolijkeWolf het volgende:
[..]
zoeen heb ik. Erg lekker!!!!!
Ik was dus uiteindelijk net zoveel geld kwijt als wanneer ik hem via de importeur in Nederland had besteld. Nouja, tientje minder ofzo. Hij was er alleen veel sneller als ik het zelf deedquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:15 schreef Desensitized het volgende:
Ja inderdaad, maar wat moeten we hier anders
En dan heb ik een originele Dean case, ook wel vet.
Oh, en doe eens wat foto's van de Dime!![]()
je moeder! op een hooiberg! ..quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:15 schreef Jorikjet het volgende:
hallo motherfuckers
oh ik heb nog niet gemeld dat mijn band officieel een eigen nummer heeft, waren we al mee bezig sinds de eerste keer oefenen, maar nu hebben we een compleet nummer van dik 5 minuten. en het klinkt zeer tof al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:25 schreef SNArky het volgende:
Donders, het gaat weer rap hier...
Hoe heet je band en wat maken julliequote:Op dinsdag 21 november 2006 18:28 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
oh ik heb nog niet gemeld dat mijn band officieel een eigen nummer heeft, waren we al mee bezig sinds de eerste keer oefenen, maar nu hebben we een compleet nummer van dik 5 minuten. en het klinkt zeer tof al zeg ik het zelfzodra er een goeie opname is zal ik em wel posten
en we hebben nog een hele stapel riffjes, teksten en ideeën liggen. dus dat zit voorlopig wel goed![]()
Heaven Denies, ( de andere gitarist heeft hier ook al eens gepost, die heeft heaven_denies als username duh, maar die vind het eigelijk maar niksquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:29 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Hoe heet je band en wat maken jullie?
grunts zijn toch ook stemgeluiden?quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:49 schreef TeleluvR het volgende:
Grunt en Vocals in één zin, daar klopt iets niet...
Die blinde adoratiequote:Op dinsdag 21 november 2006 18:44 schreef Desensitized het volgende:
En Menno, Dime/Dean rules, so STFU![]()
ja, je moet eens kappen met zeuren daarover.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:51 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Die blinde adoratieNet zo iets als met Tool
![]()
Kom maar op fanboys
Nee maar in elke topic lul je alleen maar over Dean of over Dimebag
Ik wens niet serieus te worden genomenquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:52 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja, je moet eens kappen met zeuren daarover.
Om te zien wel maar om te bespelen vond ik het een beetje twijfel achtig..quote:btw, ESP Explorers en mijn band zijn cool!
Nou, ik vraag het me af, zijn het geluiden geproduceerd door de stembanden? (Sorry, weinig ervaring met grunten!quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:50 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
grunts zijn toch ook stemgeluiden?![]()
Ja, dat zijn het.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:58 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nou, ik vraag het me af, zijn het geluiden geproduceerd door de stembanden? (Sorry, weinig ervaring met grunten!)
Koop een Dean Evo XM!!quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:02 schreef FritsBom het volgende:
Is hier toevallig iemand die een behoorlijk klinkende gitaar voor een euro of 100 in de aanbieding heeft? Beschadigingen etc. maakt niet uit, als de electronica en de frets maar goed zijn. Liefst geen tele of strat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |