Is er al! click!quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:51 schreef Desensitized het volgende:
Ik wil ook zoveel
Ze moeten er echt wat op vinden, dat GAS![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
www.thomann.de , wel 8 euro verzending incalculeren!quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:51 schreef Neidropje het volgende:
weet iemand toevallig een goede case voor een les paul te vinden voor iets minder geld dan de officiele gibson cases (200 fuckin euro!)
Ik ben nog steeds op zoek naar een goede betrouwbare case, maar dan wel het model van de gibsoncases, maar neit de prijs:)
Toch steekt het wel dat die dingen in de VS zoveel goedkoper zijn (en uiteindelijk ben je met BTW en invoerrechten dus nagenoeg evenveel geld kwijt). Ik heb de koffer voor mijn Washburn Dime voor 80 dollar in de VS gekochtquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:05 schreef Desensitized het volgende:
Dean Flying V case voor 141 euro, hmmm. Niet gek...
Rot eens op met je Dime/Deanquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:15 schreef Desensitized het volgende:
Oh, en doe eens wat foto's van de Dime!![]()
Same here voor m'n Ibanez AS73...quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:09 schreef Cynic het volgende:
[..]
Toch steekt het wel dat die dingen in de VS zoveel goedkoper zijn (en uiteindelijk ben je met BTW en invoerrechten dus nagenoeg evenveel geld kwijt). Ik heb de koffer voor mijn Washburn Dime voor 80 dollar in de VS gekocht
Jij die hebt?quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:11 schreef --H-I-M-- het volgende:
ik zag net op het vorige topic een sg showoff..................dan wil ik ook wel ff meedoen!
[afbeelding]
beetje laat maarja
ah kijk staat wel aardig spul op inderdaad, het is voor mn GEM, klotezooi dat je bij Studio LP's geen case kreeg.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:52 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
www.thomann.de , wel 8 euro verzending incalculeren!![]()
Niet te veel bezuinigen om je beauty in op te bergen (is neem ik aan voor de GEM?)!
Ik had me destijds helemaal verheugd op zo'n nichterig roze pluche koffer, bleek dat mijn gitaarhandelaar alleen nog maar een LP-koffer had van de Gary Moore-Les Paul, die kort daarvoor gestolen was. En dat vond ik zo sneu dat ik die maar gekocht heb.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:25 schreef TeleluvR het volgende:
Noname voldoet prima, je gitaar merkt het verschil niet... Alhoewel zo'n bruine case met zo'n fout doekje wel mooi is!
Dat nichterige roze pluche doet het zo mooi bij het goud van mijn SG... P*I*M*P*quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:36 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik had me destijds helemaal verheugd op zo'n nichterig roze pluche koffer, bleek dat mijn gitaarhandelaar alleen nog maar een LP-koffer had van de Gary Moore-Les Paul, die kort daarvoor gestolen was. En dat vond ik zo sneu dat ik die maar gekocht heb.Nu heb ik dus royal blue pluche, maar wel met de handtekening van Gary Moore erop.
![]()
Bij deze:quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:58 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Maar dat is een originele Gibson. Nog geiler
Foto's van eigen gitaar?
Niks moet![]()
Nice!quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:42 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Bij deze:
Totaalplaatje:
[afbeelding]
Cresent Moon inlays:
[afbeelding]
en het koppie:
[afbeelding]
Alleen jammer dat "Gibson" geen inlay is, maar een print.
Oja, fotos zijn met mijn mobiele telefoon gemaakt, dus de kwaliteit laat wat te wensen over
tevens tvp.
Ooh die halve maantjesquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:42 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Bij deze:
Totaalplaatje:
[afbeelding]
Cresent Moon inlays:
[afbeelding]
en het koppie:
[afbeelding]
Oja, fotos zijn met mijn mobiele telefoon gemaakt, dus de kwaliteit laat wat te wensen over
tevens tvp.
Ik zie geen plaatjes, plaatje van alleen putfile.comquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:42 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Bij deze:
Totaalplaatje:
[afbeelding]
Cresent Moon inlays:
[afbeelding]
en het koppie:
[afbeelding]
tevens tvp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |