Graag iets meer motivatiequote:
ik heb een beschadigde strat die je voor 75 euro mag hebben, pingelen magquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:02 schreef FritsBom het volgende:
Is hier toevallig iemand die een behoorlijk klinkende gitaar voor een euro of 100 in de aanbieding heeft? Beschadigingen etc. maakt niet uit, als de electronica en de frets maar goed zijn. Liefst geen tele of strat.
Nou, het is geen tele of strat, maar wel een prima beginnersgitaar, perfect afgewerkt, het enige dat in mijn ogen wat minder is, zijn de stemsleutels, maar goed, wat wil je voor 100 euro. Verder een prima hals en dito geluid. Gewoon een topding in deze klasse!quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:11 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Graag iets meer motivatieMaar bedankt.
Wat voor merk is het, QTX?quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:11 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik heb een beschadigde strat die je voor 75 euro mag hebben, pingelen mag![]()
edit: pingelen als in de prijs, op de gitaar natuurlijk ook wel
Hey Menno zie je dat, ik ben niet de enige!quote:
Oh, shit, ik zei Dean!quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:14 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Hey Menno zie je dat, ik ben niet de enige!![]()
TeleuvR![]()
Dude, het is een Deanquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:11 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Graag iets meer motivatieMaar bedankt.
Waar woon je ergens?quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:14 schreef FritsBom het volgende:
Mjah ik heb hier 2 goedkope strats liggen die ik allebei gesloopt hebIk wilde het input kanaal onderling wisselen maar heb ze beiden niet meer zodanig kunnen solderen dat ik een ruisloos geluid heb.. Ruilen ?:P Als je wat handig bent en je weet ze te maken kun je ze beiden voor minstens 60 euro te koop zetten op MP.
Heb je die nu al gesloopt (en blijkbaar je gebruikersnaam ook!)quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:15 schreef FritsBom het volgende:
Waaronder die groen/blauwe die ik een jaartje geleden van TeleuvR kocht
Mwah ik vind de print wat aftans in dit geval.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:15 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Dude, het is een Dean![]()
Spelen heerlijk, klinken super, en meer kwaliteit voor je geld dan je ooit tegen zult komen!
Mjah de kabel hing wat los in de input. Dus ik dacht: ik wissel de input met een goede input van n brakkere gitaarquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:16 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Heb je die nu al gesloopt (en blijkbaar je gebruikersnaam ook!)![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:51 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Die blinde adoratieNet zo iets als met Tool
![]()
Kom maar op fanboys
Nee maar in elke topic lul je alleen maar over Dean of over Dimebag
Zijn die dingen ook nog es degelijk?quote:
Voorburg.quote:
Valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:16 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Mwah ik vind de print wat aftans in dit geval.
Als een huis zo degelijk!!quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:17 schreef Maaark het volgende:
[..]
![]()
![]()
Blinde adoratie is het juiste woord!
[..]
Zijn die dingen ook nog es degelijk?![]()
Ja die is wel aardig. Heb die kerel gemaild.quote:
quote:
Wat is die andere strat? (merk/type?)quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:28 schreef FritsBom het volgende:
Maar even serieus.
Ik wil best van die twee input-loze strats af. Dus mocht je handig zijn en redelijk makkelijk 2 nieuwe inputs kunnen bevestigen en de gitaar opnieuw af kunt stellen ben je uitgenodigd een redelijk bod te doen.
Don't blame you...quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:32 schreef FritsBom het volgende:
Een of ander kreng van Behringer zelf. Ik vind er persoonlijk weinig aan
Ben ik. Wat vraag je ongeveer??quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:28 schreef FritsBom het volgende:
Maar even serieus.
Ik wil best van die twee input-loze strats af. Dus mocht je handig zijn en redelijk makkelijk 2 nieuwe inputs kunnen bevestigen en de gitaar opnieuw af kunt stellen ben je uitgenodigd een redelijk bod te doen.
Die tekstjes bij Feedback vind ik altijd zo vreselijk fout...quote:
Voor een eurootje of 50 ga ik er over nadenken.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:39 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Ben ik. Wat vraag je ongeveer??
Owja, jij maakte altijd van die domme opmerkingenquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:53 schreef no1uknow het volgende:
Dimebag is veelste overrated.
Nou wat ik wel moet zeggen voordat hij dood was geknald hoorde je dr amper wat over, nu issie dood en was hij een soort van god... Maja mensen moeten het lekker zelf wetenquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:53 schreef no1uknow het volgende:
Dimebag is veelste overrated.
Is toch zoquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:54 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Owja, jij maakte altijd van die domme opmerkingen
Exactlyquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:55 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nou wat ik wel moet zeggen voordat hij dood was geknald hoorde je dr amper wat over, nu issie dood en was hij een soort van god... Maja mensen moeten het lekker zelf weten
Ja weet ik wel, maar ik wou gewoon even een domme opmerking makenquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:56 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Is toch zo. (Nee niet dat ik altijd van die domme opmerking maakte
)
Na z'n dood is het echt vanDimebag
Ik zeg niet dat hij geen goeie gitarist is hoor, hij speelt best tof en Pantera vind ik best leuke muziek, maar hij wordt nu echt de hemel in geprezen ()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:57 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja weet ik wel, maar ik wou gewoon even een domme opmerking maken
Ik wou net exactly zeggen op:quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:56 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Na z'n dood is het echt vanDimebag
Ik zeg niet dat hij geen goeie gitarist is hoor, hij speelt best tof en Pantera vind ik best leuke muziek, maar hij wordt nu echt de hemel in geprezen ()
Great minds think alikequote:Op dinsdag 21 november 2006 19:58 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik wou net exactly zeggen op:
[..]
Dan heb je ook behoorlijk onder een steen gewoond trouwens...quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:55 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nou wat ik wel moet zeggen voordat hij dood was geknald hoorde je dr amper wat over
Nee niet over Dimebag zelf, maar over datquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dan heb je ook behoorlijk onder een steen gewoond trouwens...
okay, op die manier!quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:04 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee niet over Dimebag zelf, maar over datDimebag
gebeuren...
Neuh er is genoeg andersquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:44 schreef Desensitized het volgende:
Dime/Dean rules,
je weet pas wat belangrijk is als je het niet meer hebt!quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:55 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nou wat ik wel moet zeggen voordat hij dood was geknald hoorde je dr amper wat over, nu issie dood en was hij een soort van god... Maja mensen moeten het lekker zelf weten
Ga jij eens gauw de oppo lezen...quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:26 schreef Svyatagor het volgende:
Zullen we maar een apart topic voor metalgitaristen maken? Of een apart topic voor non-metalgitaristen?
Wat mij betreft hebben we een deal. Mail me evenquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:59 schreef Desensitized het volgende:
Bij deze 50 geboden!
waarom per sé zo'n goedkope? voor iets meer heb je er een van een echt merk.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:37 schreef FritsBom het volgende:
Kunnen jullie trouwens deze adviseren voor 95,- ?
http://www.marktplaats.nl(...)er-inlays-nieuw.html
Mjah ik heb ook naar een Epiphone gekeken. Maar ik heb nu helemaal niks en ben nogal krap bij kas.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:52 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
waarom per sé zo'n goedkope? voor iets meer heb je er een van een echt merk.
is een stuk betrouwbaarder en beter. behalve als je er iets anders mee gaat doen dan op spelen.
idd, dean is ten minste een merk. je zoekt iets dat op les pauls lijkt?quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:53 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Mjah ik heb ook naar een Epiphone gekeken. Maar ik heb nu helemaal niks en ben nogal krap bij kas.
Maar de Dean is beter begrijp ik.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:13 schreef imported_sphinx het volgende:
wat, 1 kutpost en het topic stopt?
ok, moet je helemaal zelf wetenquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:15 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Ik ga denk ik voor de Dean Evo op Feedback.nl. Maar bedankt.
Ja, op die manier lul je ook echt 92 delen volquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:13 schreef imported_sphinx het volgende:
wat, 1 kutpost en het topic stopt?
jamaar niet op die maniehieeer snap dattanquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, op die manier lul je ook echt 92 delen vol.
Ik zoek alleen nog een set cheap-ass single coils!quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:39 schreef imported_sphinx het volgende:
Nog iemand die een ouwe strat wil kopen voor onderdelen of voor in de openhaard ofzo?
Goede keus!quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:15 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Ik ga denk ik voor de Dean Evo op Feedback.nl. Maar bedankt.
vind je het erg als je de rest van de gitaar erbij krijgt?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:47 schreef TeleluvR het volgende:
Ik zoek alleen nog een set cheap-ass single coils!![]()
Dan moet de rest van de gitaar erg goedkoop zijn...quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:14 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
vind je het erg als je de rest van de gitaar erbij krijgt?![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:20 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
je weet pas wat belangrijk is als je het niet meer hebt!
wat zou je betalen voor die single coils dan?quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan moet de rest van de gitaar erg goedkoop zijn...![]()
Br00tal.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:00 schreef Cynic het volgende:
oh, ik heb vanmiddag trouwens even mijn camera uitgeprobeerd om een filmpje van wat nieuwe riffs te maken. Helaas niet op mijn goede gitaar (want die is nog steeds bij de maker) en dus ook niet in de goede stemming (dit is in C en hij moet in D!)
http://video.google.nl/videoplay?docid=2719392896048295184
Komt aardig in de buurt, kop koffie, kratje bier...quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:59 schreef ibaneX het volgende:
un kop koffie
Ik wil het toch graag bij 3 houden... Maar in geval van nood, wat zou je ervoor willen hebben?quote:Op woensdag 22 november 2006 09:02 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik heb nog één brug-element uit een Japanse strat liggen.
57-61? Nooit van gehoord!, bedoel je niet de 57-62?quote:Op woensdag 22 november 2006 09:04 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik zou 't eigenlijk niet weten.
Misschien dat ik hem ook wel weer in m'n strat zet, in dat geval heb ik nog één Fender '57-'61 element over
Wat zijn die dingen waard?
Klinkt prima... Ik zoek gewoon een setje, goedkoop, sound maakt niet uit, als er maar geluid uit komt en passen in een standaard strat-slagplaat...quote:Op woensdag 22 november 2006 10:18 schreef Desensitized het volgende:
En ImportedSfinx, wat vraag je er voor? Heb wel belang bij de onderdelen, dan stuur ik de single coils wel door aan TeleluvR voor 10-15 euro
Oe oe oe, kost dat?quote:Op woensdag 22 november 2006 10:26 schreef TeleluvR het volgende:
Oh ja, mijn broer heeft nog een Dimarzio X2N DP102 liggen. Heeft een van jullie er wat aan? Ons te heftig...
Allen zo zwart als de nacht...quote:Op woensdag 22 november 2006 10:28 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Oe oe oe, kost dat?
Zwart of wit?
En die SD, kost dat?
![]()
Beide Brigde pick-ups neem ik aan?
Ja, een vriend van mij die in de die-hard metal zit, zit hier ook al te soppen...quote:Op woensdag 22 november 2006 10:36 schreef Desensitized het volgende:
Hmm... je hoort nog van me
Is wel heel lekker spul, maar zit nog even met de financiën
ik heb verschillende gitaren. Heb jaren strats gespeeld, en ben toen overgestapt op een Les Paul Custom. Onder invloed van het toen nog ongeneesbare GAS ging ik op zoek naar een Gretsch, maar stuitte op deze DeArmond. Kostte een fractie van de Gretsch, maar voelde beter en klok beter. Kan er ook aan liggen dat die DeArmond beter bij me pastte, maar sindsdien kan ik Gretsches redelijk makkelijk laten hangen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:58 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wil je er wat meer over uitwijden? Welke alternatieven heb je afgeslagen voor deze gitaar? Wat maakt deze gitaar beter en fijner dan anderen?
Mijn eerste gedachten die ik had toen ik dit las, was: 'kut!'quote:Op woensdag 22 november 2006 10:59 schreef GroteVrolijkeWolf het volgende:
[..]
ik heb verschillende gitaren. Heb jaren strats gespeeld, en ben toen overgestapt op een Les Paul Custom. Onder invloed van het toen nog ongeneesbare GAS ging ik op zoek naar een Gretsch, maar stuitte op deze DeArmond. Kostte een fractie van de Gretsch, maar voelde beter en klok beter. Kan er ook aan liggen dat die DeArmond beter bij me pastte, maar sindsdien kan ik Gretsches redelijk makkelijk laten hangen.
Als het even kan speel ik op de DeArmond, terwijl ik keus heb uit bovenstaande gitaren en een Parker. (heb er later nog een DeArmond M75T bijgekocht, ook leuk, maar iets minder)
Een je-ne-sais-pas wat een gitaar hoort te hebben!quote:Kan het verder niet uitleggen, het ding klinkt zoals ik wil dat een gitaar klinkt, en voelt goed aan....
you've got mail.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:02 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachten die ik had toen ik dit las, was: 'kut!'
Ik kom van de strats en teles vandaan en ben de laatste jaren steeds meer gaan neigen naar Semi's. Onder invloed van blinde verliefdheid toen dus een Gretsch gekocht. Nog steeds verliefd, maar gezien de prijs en waarde niet een gitaar die je 'even' meeneemt. Ik hoop dus maar dat er een blijde verrassing mij te wachten staat! Afwerking is ook prima in orde? Ik ben wel benieuwd naar een paar goede foto's, heb je die toevallig?
Bedankt zover!
[..]
Een je-ne-sais-pas wat een gitaar hoort te hebben!![]()
Waarvoor dank!quote:
Oef, je laat het klinken als een wrak... fijne gitaren verder hoor, leuk in combinatie met een setje full-shred humbuckers!quote:Op woensdag 22 november 2006 12:40 schreef Desensitized het volgende:
Die SG G400 is een fijn ding man!![]()
Set-neck, lekker veel sustain. Moet alleen nog even grote beurt hebben. Afstellen, intoneren, nieuwe snaren en de nek even bijwerken [gebroken geweest, goed gelijmd, nu nog even bijwerken/schuren/lakken].
En de bekabeling nakijken, spoort ergens iets niet...
whoei die london city's schijnen echt waar voor hun geld te zijn. Ik ben nog opzoek naar een stratje, misschien daar eens naar kijken. Zijn ze ook verkrijgbaar in olympic of vintage white met een maple hals?quote:Op woensdag 22 november 2006 11:35 schreef punkjunk het volgende:
LondenCity
Tele
![]()
ik heb 'em al praktisch gekocht, alleen nog ff 240 betalen, ik heb 'em aanbetaald
Wat speelde dát ding SUPER lekker, helaas was de Blonde (die geel/bruin) nét een dag van te voren verkocht, hij had alleen nog maar zwarte, de blonde was ook niet te bestellen, maarja, kleur is alleen maar kleur![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kheb een blonde strato van london city. Zit er over na te denken om een tele bij te halen.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:51 schreef Neidropje het volgende:
[..]
whoei die london city's schijnen echt waar voor hun geld te zijn. Ik ben nog opzoek naar een stratje, misschien daar eens naar kijken. Zijn ze ook verkrijgbaar in olympic of vintage white met een maple hals?
ennuh er is echt helemaaaaal niks mis met een zwarte tele! Heb je een blanke of donkere hals? In ieder geval, laat ff wat foto's zien als je hem hebt! Ik benm benieuwd:)
mooi zwart is neit lelijk:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 november 2006 13:46 schreef Cynic het volgende:
LAG zijn te gekke gitaren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |