quote:
Hahaha klopt idd
![]()
Naja ik ben niet echt moeilijk te traceren zie ik al wel weer
![]()
Aangezien iedereen me blijkbaar kent begin ik mezelf nu wel af te vragen of dit topic wel zo slim was, dat had ik niet verwacht zeker op deze site. M'n baas vroeg vanmiddag zelfs herhaaldelijk met wie ik hierover allemaal had gesproken, daardoor werd ik een beetje achterdochtig dat hij misschien door iemand op de hoogte is gebracht van deze thread (klinkt paranoia ik weet het maar dat word je wel op een gegeven moment).
Naja als dat zo is is het toch al te laat dus kan ik net zo goed verder gaan.
Vandaag dus een gesprek gehad en aangegeven dat ik door wil werken en ik heb m'n fouten erkend. Morgen hoor ik de eindbeslissing. Ondanks dat nam hij alles toch nog vrij hoog op had ik het gevoel en als ik eerlijk moet zijn vrees ik nu pas echt voor m'n baan. Hij vond het wel super wat ik gezegd had maar hij vond het ook te laat dus ik ben benieuwd.
Waar ik wel vreselijk van baal is dat hij me nu steeds op en neer laat rijden naar kantoor voor een gesprek, morgen wordt de 3e keer deze week (is toch 70 KM voor een gesprek van 30 minuten). Hierdoor houdt hij me constant in onzekerheid en dat vind ik ook niet netjes, het lijkt wel een psychologisch spelletje en hij heeft inmiddels vast al wel door dat hij die heel goed met mij kan spelen.
Maarrgoed wat er ook uitkomt, het ligt nu in zijn handen, ik heb m'n best gedaan.
Nu ik zo aan het typen ben trouwens, om even terug te komen op het gevoel van paranoide, wat als ik wel verder kan gaan bij dit bedrijf? Moet ik soms steeds een andere nickname aanmaken als ik iets wil posten op een forum omdat een ander het misschien wel kan lezen en je erop kan pakken? Ik zou me nu constant in moeten gaan houden met wat ik zeg, zelfs op technische forums, jezus dat is toch wel een erg beklemmend gevoel moet ik zeggen. Wat moet ik nu doen dan, m'n baas beloven dat ik geen eigen mening meer zal hebben? Zelfs prive niet?
Laat ik het anders stellen, als ik stofzuigers voor Philips verkoop, mag ik dan prive zeggen zonder philips te noemen dat Dyson eigenlijk veel beter is? Is dat een reden voor ontslag omdat toevallig via google te achterhalen is dat mijn naam aan philips is gekoppeld en ik zo het bedrijf benadeel? Dat zou al heel ver gaan, bovendien kraakte ik een leverancier af, en niet ons bedrijf dus dat zou nog verder gaan als je daarop de zak zou krijgen.