quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:30 schreef peaceman het volgende:
Hier wordt pas lekkere muziek gedraaid:
http://www.last.fm/user/Peace_man/
Tja dat heb je met kinderen...quote:
Ik heb zelf een shitload aan K3-clips, dus komen ze niet in mijn last.fm lijst, anders stonden ze erg hoogquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja dat heb je met kinderen...Maar het kan erger.... dus dan valt K3 nog wel mee.... En ik vind zelf Blub ik ben een vis
![]()
geef me toch maar de top2000 danquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja dat heb je met kinderen...Maar het kan erger.... dus dan valt K3 nog wel mee.... En ik vind zelf Blub ik ben een vis
![]()
Ach k3 is best leuk... mits niet te vaak...quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:36 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik heb zelf een shitload aan K3-clips, dus komen ze niet in mijn last.fm lijst, anders stonden ze erg hoog![]()
Idd.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:17 schreef MrBadGuy het volgende:
Maar wel leuk, Queen op nummer 1 op Freddie Mercury's 15e sterfdag![]()
Zoe kan 'Dokter dokter' al bijna meezingen, en ik vind 'm ook wel om aan te horenquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach k3 is best leuk... mits niet te vaak...![]()
De artiestenlijst is veel interessanter en ook wat ik nu draaiquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:43 schreef DrDentz het volgende:
Tsja, het is je op een na meest beluisterde band van de week.. springt in het oog
Ken je Hüsker Dü danquote:
Tuurlijk.... niet helemaal mijn smaak, maar wel leuk...quote:
Je bent gewoon jaloersquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
jajajaja, nu weten we 't wel weer..spamslet
hehe..nou, laat ik 't zo zeggen:quote:
Ik vond ook een commerciele gedoequote:Op vrijdag 24 november 2006 22:55 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ja... Had een hoog commerciele-zender-gehalte... Had niet gehoeven voor me.
Ik herkende Steve Harley amper! Ook zijn stem niet...!
Wie?quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
hehe..nou, laat ik 't zo zeggen:
jij en cafca staan nu in de LastFM-neighbourlijst van iemand die we altijd afzeiken vanwege z'n belabberde muzieksmaak
quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Gelukkig staat het gastenboek van Radio 2 al vol met klachten over het sms'en, dus ik hoop maar dat de boodschap overkomt.
Niemand die je kent, hoor, geen Fok!-er ofzo..quote:
Hmm toch is dat vreemd, want onze overeenkomsten zijn 'High'quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Niemand die je kent, hoor, geen Fok!-er ofzo..
ik noem verder geen namen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |