Ik vond het een mooi shirtquote:Op zaterdag 25 november 2006 01:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Ik ben ook fan van bepaalde muziek... ik bedoel die hard-fan, die fan zijn dat ze op hun veertigste nog steeds met een splinternieuw Queen-shirt lopen. Zo fan zijn dat je niet meer kritisch bent..
En de Animals eruit?quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
De top 10 was dit jaar toch wel iets anders dacht ik.. Pink Floyd erin
Gaat zeker gebeurenquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Er moet meer Supertramp gestemd worden![]()
Belgische donna top 2006: http://217.19.231.156/apps/tops/top2006/site/quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:42 schreef Neleos het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd na.
Ik dacht dat Top2000 een Nederlandse uitvinding was en alleen in Nederland bestond, maar blijkbaar niet.
Dank jequote:Op zaterdag 25 november 2006 12:43 schreef nipeng het volgende:
[..]
Gezet op: Download op2000keuzelijst2006download.xls
Hmm wel een beetje een bagger hoster. Je moet 3x op next klikken.
"Mia" is een prachtig nummer. Helaas volslagen onbekend in NL volgens mij... (of vergis ik me?)quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:48 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Belgische donna top 2006: http://217.19.231.156/apps/tops/top2006/site/![]()
Dit waren daar de eerste 10 singles vorig jaar :
1 BOHEMIAN RHAPSODY QUEEN
2 SUMMER OF '69 BRYAN ADAMS
3 MIA GORKY
4 WITH OR WITHOUT YOU U2
5 CHILD IN TIME DEEP PURPLE
6 NOTHING ELSE MATTERS (LIVE) METALLICA
7 PARADISE BY THE DASHBOARD LIGHT MEAT LOAF
8 ONE U2
9 SMELLS LIKE TEEN SPIRIT NIRVANA
10 AFSCHEID VAN EEN VRIEND CLOUSEAU
Verder bedoelen ze natuurlijk dat elk land een top aller tijden heeft, dat zijn daarom niet altijd 2000 platen.
Bij het grote publiek wel, maar er zijn zat die het kennen. Leuk nummer ja. Jammer dat de rest van die top ronduit kut is, net als de top 2000quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:40 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
"Mia" is een prachtig nummer. Helaas volslagen onbekend in NL volgens mij... (of vergis ik me?)
Bryan Adams scoort altijd wel hoog in Belgie in zulke lijsten, hoger dan in Nederland.quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:59 schreef 4-elements het volgende:
Radio Donna is toch ongeveer de 538 van België, of zit ik er nu ver naast?
Vind vooral Bryan Adams zo hoog nogal verrassend. Of Mia heel erg onbekend is weet ik niet, ik ken het in ieder geval wel (maar of dat veel zegt?)
Niet echt, ze draaien veel minder dance en r&b dan bij 538quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:59 schreef 4-elements het volgende:
Radio Donna is toch ongeveer de 538 van België, of zit ik er nu ver naast?
Vind vooral Bryan Adams zo hoog nogal verrassend. Of Mia heel erg onbekend is weet ik niet, ik ken het in ieder geval wel (maar of dat veel zegt?)
En ik zeg het nog maar eens: dat is bijna een kwart van hun volledige repertoire.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:18 schreef tong80 het volgende:
Meer dan 50 Beatle nummers. En iedereen kan ze letterlijk meezingen.l Dan heb je het goed gedaan
Heb dit jaar ook echt op wat minder standaard nummers gestemd idd omdat bohemian rhapsody toch wel op een zou komen enzoquote:Op zondag 26 november 2006 01:25 schreef HPayne het volgende:
Pff wie vind het nou nog leuk om op bohemian rhapsody te stemmen, tis ook altijd hetzelfde...
De hele lijst werd vorig jaar pas een paar dagen voor kerst bekend gemaakt. Dat zal dit jaar niet anders zijn denk ik.quote:Op zondag 26 november 2006 10:29 schreef peaceman het volgende:
Heeft iemand op de site kunnen vinden wanneer de gehele lijst bekend gemaakt wordt? Ik namelijk niet.
Zou kunnen ja.quote:Op zondag 26 november 2006 10:57 schreef Homdeck het volgende:
Ben ik met je eens. waarschijnlijk wil radio2 nog even snel scoren aan het eind van de stemperiode. Al vind ik andere dingen als de nieuwe binnenkomers, grote stijgers/zakkers etc. vele malen interessanter dan de top 10.
Geloof er niks van.quote:In
2005 volgden 8,2 miljoen Nederlands de
Top 2000 op radio, tv of internet.
En toch is het zo.quote:
Nee, die is ook nog niet bekend.quote:Op zondag 26 november 2006 16:47 schreef FlyingFox het volgende:
Ben ik nou gek, of word ik op die site overal naar het jaar 2005 verwezen. Ook in de downloads enzo. Is de lijst van 2006 al te downloaden?
Ze weten de nummer 1 en 2 toch al. Of heeft Mauice de Hond bij de top2000 stemming ook al exitpolls.quote:
Ook op die site word je voortdurend naar 2005 gelinkt. Verder vind ik het storend dat de site uit 2005 nog online is.quote:
Alleen wij luisteraars weten hoe de Top 10 eruit komt te zienquote:Op zondag 26 november 2006 16:51 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ze weten de nummer 1 en 2 toch al. Of heeft Mauice de Hond bij de top2000 stemming ook al exitpolls.
Zo van.. Nou hier hebben jullie de standaard top 10, maar we gaan jullie straks verrassen met een gevarieerde lijst!!quote:Op zondag 26 november 2006 16:51 schreef Ferdo het volgende:
Normaal gesproken wordt de lijst ook pas bekend gemaakt op 24 december. Snap eigenlijk ook niet dat ze de top10 nu al bekend maken.
Je kan in deze nieuwe site in het gastenboek kijken /of schrijvenquote:Op zondag 26 november 2006 16:53 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ook op die site word je voortdurend naar 2005 gelinkt. Verder vind ik het storend dat de site uit 2005 nog online is.
Gaan we nu ook al bij de Top2000 strategisch stemmen?quote:Op zondag 26 november 2006 02:15 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heb dit jaar ook echt op wat minder standaard nummers gestemd idd omdat bohemian rhapsody toch wel op een zou komen enzo
Ze hebben inderdaad vele superieure nummers. Moeilijk kiezen dan.quote:Op zondag 26 november 2006 16:53 schreef Norrage het volgende:
En dat verhaal over de beatles...Ze staan dan wel niet in de top 10 maar dat is helemaal niet zo vreemd. Ze hebben niet echt een nummer wat er bovenuit steekt. Vandaar dat er wel 50 in de top 2000 staan
heb ik ook gedaan hoor. Vooral gestemd op de nummers die niet heel bekend zijn, maar het toch de lijst verdienen. Todd Rundgren bijvoorbeeld. Hoop echt dat hij het dit jaar wel gered heeftquote:Op zondag 26 november 2006 17:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Gaan we nu ook al bij de Top2000 strategisch stemmen?
Zag toevallig dat Veronica ook een Top 1000 heeft, daar staat November Rain wel erg hoog:quote:Op maandag 27 november 2006 11:18 schreef Morpheus2002 het volgende:Bohemian Rhapsody
Zwaar terecht dat die weer op Nr. 1 staatWel jammer dat November Rain niet in de Top 10 staat
Gevolgd door SMS jou favoriet naar blablabla...quote:De lijst is samengesteld aan de hand van stemmen van de luisteraars, alleen de Ultieme Top 1000 nummer 1 is nog niet bekend. We weten weliswaar welke drie platen er in de top 3 komen, alleen de volgorde is nog niet bekend:
'One' van Metallica
'November Rain' van Guns N' Roses
'Bohemian Rhapsody' van Queen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |