Is dat een hint?quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:13 schreef guntherschneider het volgende:
stalker...
Of The Exorcist.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:15 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoor telkens het Bassie en Adriaan liedje op de achtergrond![]()
Nee hoor...quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is dat een hint?
Het was overigens puur toeval hoor...
Daarom heten het ook fans.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Weer een bevestiging dat fanatische muziekfans van bepaalde bands of artiesten gestoord zijn en obsessief als het gaat om hun helden. Zie het publiek.
Normaal gesproken is dat vlak voordat het begint toch?quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:40 schreef peaceman het volgende:
Wanneer zou de hele lijst bekend gemaakt worden?
Nou als ze de top 10 volledig bekend maken, kunnen ze toch net zo goed alles bekend maken?quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Normaal gesproken is dat vlak voordat het begint toch?
Ach, die top 10 is niet zo interessant met elk jaar dezelfde nummers in iets andere volgordequote:Op vrijdag 24 november 2006 22:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou als ze de top 10 volledig bekend maken, kunnen ze toch net zo goed alles bekend maken?
Of zie ik dat verkeerd?![]()
tuurlijk ! ronduit belachelijk overigens, een top 10 zou moeten bekendgemaakt worden op het moment dat ze ah uitzenden is, nummer per nummer.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou als ze de top 10 volledig bekend maken, kunnen ze toch net zo goed alles bekend maken?
Die zetten ze dan heus niet op 1quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:41 schreef Berkery het volgende:
Leuk dat die top 2000 nu ook gezwicht is voor de sms-terreur. Volgend jaar allemaal op 'Toppertje' stemmen, dat zal ze leren.
Nee, dat zie je niet verkeerd, maar aangezien ik liever had gewild dat ze ook de top 10 een 'verrassing' zouden houden, hoop ik dat ze nog even wachten met de complete lijst.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
De top 10 was dit jaar toch wel iets anders dacht ik.. Pink Floyd erinquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:44 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ach, die top 10 is niet zo interessant met elk jaar dezelfde nummers in iets andere volgorde![]()
Het staat al op deze site top2000quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:40 schreef peaceman het volgende:
Wanneer zou de hele lijst bekend gemaakt worden?
Mee eens, maar nu ze de top 10 bekend gemaakt hebben, mag wat mij betreft de rest ook wel komen.... ben veel te nieuwsgierig... bovendien hebben we dan wat langer de tijd om erover te zeuren....quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:45 schreef BramKVO het volgende:
[..]
tuurlijk ! ronduit belachelijk overigens, een top 10 zou moeten bekendgemaakt worden op het moment dat ze ah uitzenden is, nummer per nummer.
Net nu ik dit jaar het gezeur over de keuzelijst heb weten te vermijden.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:47 schreef peaceman het volgende:
bovendien hebben we dan wat langer de tijd om erover te zeuren....![]()
Helemaal mee eens en dan ook nog eens die stomme sms-actie die ze eraan gehangen hebben....quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:45 schreef BramKVO het volgende:
[..]
tuurlijk ! ronduit belachelijk overigens, een top 10 zou moeten bekendgemaakt worden op het moment dat ze ah uitzenden is, nummer per nummer.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:49 schreef Jane het volgende:
[..]
Net nu ik dit jaar het gezeur over de keuzelijst heb weten te vermijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |