quote:Op woensdag 22 november 2006 23:06 schreef Anton het volgende:
Mijn lijstje:
AC/DC - Dirty deeds done dirt cheep
Alice Cooper - Halo of Flies
Black Sabbath - Paranoid
The Gathering - Strange Machines
Guns n' Roses - Paradise City
Iron Maiden - Hallowed Be Thy Name
Kiss - Sure Know Something
Led Zeppelin - Immigrant Song
Sepultura - Roots Bloody Roots
Van Halen - Running With The Devil
Eigen keuze:
Metallica - Master of Puppets
Er staat te weinig metal in de lijstIk ben benieuwd hoeveel platen uit mijn top 10 het uberhaupt halen...
De lijstjes van KinkFM zijn dan een aanrader!quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:36 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Mijn hemel, ik heb de top 10/3 nu alweer zo vaak voorbij zien komen dat ik er al weer flink zat van ben. Ik wil wat onbekender werk zien/horen.
T gaat een beetje ten onder aan zn eigen marketing succes heb ik het idee. De top 10 is inderdaad te voorspelbaar en saai aan t worden. Bovendien duurt deze uitzending belachelijk lang. Ik vind de popquiz om precies dezelfde reden leuk eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:39 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Er is ook niets mis met de lagere regionen van de top2000 hoor. Ik vind het gewoon jammer dat ik de top 10 vanavond alweer 15 keer in stukjes voorbij heb horen komen. Wat ik altijd erg leuk vind van de Popquiz dat ze vaak nog wel wat toffe videobeelden van allerlei verschillende bands voorbij zag komen die je nooit (meer) op TMF/MTV/The Box langs ziet komen.
Kink is ook wel tof inderdaad, maar da's weer hele andere koek.
edit:
Dolly is dan wel weer leuk om te zien.
Wees gerust. De Queen fanclub zal het zeker doen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:41 schreef Homdeck het volgende:
Ik mag niet hopen dat de BdG fanclub nu massaal aan het sms-en is![]()
dat mag dan weer welquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Wees gerust. De Queen fanclub zal het zeker doen.
Voor wie?quote:
Queen natuurlijkquote:
stalker...quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:04 schreef Brighteyes het volgende:
Gunther! Jij hier?
Goed topic!Ik ben ook weer van de partij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |