quote:Op woensdag 22 november 2006 23:06 schreef Anton het volgende:
Mijn lijstje:
AC/DC - Dirty deeds done dirt cheep
Alice Cooper - Halo of Flies
Black Sabbath - Paranoid
The Gathering - Strange Machines
Guns n' Roses - Paradise City
Iron Maiden - Hallowed Be Thy Name
Kiss - Sure Know Something
Led Zeppelin - Immigrant Song
Sepultura - Roots Bloody Roots
Van Halen - Running With The Devil
Eigen keuze:
Metallica - Master of Puppets
Er staat te weinig metal in de lijstIk ben benieuwd hoeveel platen uit mijn top 10 het uberhaupt halen...
De lijstjes van KinkFM zijn dan een aanrader!quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:36 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Mijn hemel, ik heb de top 10/3 nu alweer zo vaak voorbij zien komen dat ik er al weer flink zat van ben. Ik wil wat onbekender werk zien/horen.
T gaat een beetje ten onder aan zn eigen marketing succes heb ik het idee. De top 10 is inderdaad te voorspelbaar en saai aan t worden. Bovendien duurt deze uitzending belachelijk lang. Ik vind de popquiz om precies dezelfde reden leuk eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:39 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Er is ook niets mis met de lagere regionen van de top2000 hoor. Ik vind het gewoon jammer dat ik de top 10 vanavond alweer 15 keer in stukjes voorbij heb horen komen. Wat ik altijd erg leuk vind van de Popquiz dat ze vaak nog wel wat toffe videobeelden van allerlei verschillende bands voorbij zag komen die je nooit (meer) op TMF/MTV/The Box langs ziet komen.
Kink is ook wel tof inderdaad, maar da's weer hele andere koek.
edit:
Dolly is dan wel weer leuk om te zien.
Wees gerust. De Queen fanclub zal het zeker doen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:41 schreef Homdeck het volgende:
Ik mag niet hopen dat de BdG fanclub nu massaal aan het sms-en is![]()
dat mag dan weer welquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Wees gerust. De Queen fanclub zal het zeker doen.
Voor wie?quote:
Queen natuurlijkquote:
stalker...quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:04 schreef Brighteyes het volgende:
Gunther! Jij hier?
Goed topic!Ik ben ook weer van de partij.
Is dat een hint?quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:13 schreef guntherschneider het volgende:
stalker...
Of The Exorcist.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:15 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoor telkens het Bassie en Adriaan liedje op de achtergrond![]()
Nee hoor...quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is dat een hint?
Het was overigens puur toeval hoor...
Daarom heten het ook fans.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Weer een bevestiging dat fanatische muziekfans van bepaalde bands of artiesten gestoord zijn en obsessief als het gaat om hun helden. Zie het publiek.
Normaal gesproken is dat vlak voordat het begint toch?quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:40 schreef peaceman het volgende:
Wanneer zou de hele lijst bekend gemaakt worden?
Nou als ze de top 10 volledig bekend maken, kunnen ze toch net zo goed alles bekend maken?quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Normaal gesproken is dat vlak voordat het begint toch?
Ach, die top 10 is niet zo interessant met elk jaar dezelfde nummers in iets andere volgordequote:Op vrijdag 24 november 2006 22:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou als ze de top 10 volledig bekend maken, kunnen ze toch net zo goed alles bekend maken?
Of zie ik dat verkeerd?![]()
tuurlijk ! ronduit belachelijk overigens, een top 10 zou moeten bekendgemaakt worden op het moment dat ze ah uitzenden is, nummer per nummer.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou als ze de top 10 volledig bekend maken, kunnen ze toch net zo goed alles bekend maken?
Die zetten ze dan heus niet op 1quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:41 schreef Berkery het volgende:
Leuk dat die top 2000 nu ook gezwicht is voor de sms-terreur. Volgend jaar allemaal op 'Toppertje' stemmen, dat zal ze leren.
Nee, dat zie je niet verkeerd, maar aangezien ik liever had gewild dat ze ook de top 10 een 'verrassing' zouden houden, hoop ik dat ze nog even wachten met de complete lijst.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
De top 10 was dit jaar toch wel iets anders dacht ik.. Pink Floyd erinquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:44 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ach, die top 10 is niet zo interessant met elk jaar dezelfde nummers in iets andere volgorde![]()
Het staat al op deze site top2000quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:40 schreef peaceman het volgende:
Wanneer zou de hele lijst bekend gemaakt worden?
Mee eens, maar nu ze de top 10 bekend gemaakt hebben, mag wat mij betreft de rest ook wel komen.... ben veel te nieuwsgierig... bovendien hebben we dan wat langer de tijd om erover te zeuren....quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:45 schreef BramKVO het volgende:
[..]
tuurlijk ! ronduit belachelijk overigens, een top 10 zou moeten bekendgemaakt worden op het moment dat ze ah uitzenden is, nummer per nummer.
Net nu ik dit jaar het gezeur over de keuzelijst heb weten te vermijden.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:47 schreef peaceman het volgende:
bovendien hebben we dan wat langer de tijd om erover te zeuren....![]()
Helemaal mee eens en dan ook nog eens die stomme sms-actie die ze eraan gehangen hebben....quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:45 schreef BramKVO het volgende:
[..]
tuurlijk ! ronduit belachelijk overigens, een top 10 zou moeten bekendgemaakt worden op het moment dat ze ah uitzenden is, nummer per nummer.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:49 schreef Jane het volgende:
[..]
Net nu ik dit jaar het gezeur over de keuzelijst heb weten te vermijden.
Ja... Had een hoog commerciele-zender-gehalte... Had niet gehoeven voor me.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:53 schreef 4-elements het volgende:
Programma viel me nogal tegen. Ik zat me enorm te ergeren dat ik die tien fragmenten honderden keren voorbij heb zien komen, werd er een beetje moe van. Bovendien vind ik het een beetje jammer dat de top tien op zo'n manier (sms/bellen) nog veranderd zou kunnen worden. Blijkbaar hadden ze nog wat geld nodig bij Radio 2. Een gemiste kans dit programma...
Breng ze nou niet op gedachten, peaceman!quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:55 schreef peaceman het volgende:
Tja dat hele sms-gedoe was niet nodig wat mij betreft. Gelukkig hebben we dat straks niet meer als Top 2000 a gogo weer komt
Ach als ze dat toch doen, dan is de top 2000 ten dode opgeschreven. In elk geval voor mij.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Breng ze nou niet op gedachten, peaceman!
Jawel, Coldplayquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Gelukkig weer niets van m'n keuzes in de top 10 gekomen
Gelukkig staat het gastenboek van Radio 2 al vol met klachten over het sms'en, dus ik hoop maar dat de boodschap overkomt.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach als ze dat toch doen, dan is de top 2000 ten dode opgeschreven. In elk geval voor mij.
Heb je in het 1e topic mijn emailwisseling met radio 2 nog gelezen?quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Gelukkig staat het gastenboek van Radio 2 al vol met klachten over het sms'en, dus ik hoop maar dat de boodschap overkomt.
Coldplay en Radiohead in je top 10?quote:
Nee!quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb je in het 1e topic mijn emailwisseling met radio 2 nog gelezen?
1e pagina geloof ik.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:13 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee!
Even kijken of ik hem kan vinden.
Alles staat bij mij op 1 pagina.quote:
heuj, jij hebt dezelfde nummer 1 als Matthijs van Nieuwkerk, die bekend staat als de man zonder smaakquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Coldplay en Radiohead in je top 10?Dat jij je nog in trivia durft te vertonen...
![]()
Niet dezelfde nummer 1, wel als nummer in mijn top 11... niettemin hoort Marvin wel in de top 100 eigenlijk he?!quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
heuj, jij hebt dezelfde nummer 1 als Matthijs van Nieuwkerk, die bekend staat als de man zonder smaak
Tja.. ik kan alleen maar hopen dat meer mensen mijn voorbeeld zullen volgen, zodat ze wellicht toch overgaan tot invoering van die regel. Zoals veronica dat vroeger ook al deed.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:18 schreef Jane het volgende:
[..]
Alles staat bij mij op 1 pagina.
Maar ik heb hem gelezen. Jammer dat ze die 1-jaarregel niet willen invoeren. Wel grappig dat je erover gemaild hebt hoor.
Als ik de regels mocht bepalen (en misschien is het maar goed dat dat niet zo is), zou Katie Melua verboden zijn bij de 1e 1000.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Tja..hij hoort iig hoger dan Gé Reinders en Katie Melua..dus ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |