Nou, Halo of Flies staat geloof ik elk jaar wel top 100.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:06 schreef Anton het volgende:
Er staat te weinig metal in de lijstIk ben benieuwd hoeveel platen uit mijn top 10 het uberhaupt halen...
Eigen keuze is het nummer It's Different For Girls van Joe Jackson.quote:1. Genesis - Follow you follow me
2. Queen - Killer queen
3. Supertramp - Fool's overture
4. Who - Overture (Tommy)
5. Madonna - Like a prayer
6. Roxy Music - Do the strand
7. Red Box - For America
8. Drs. P - Dodenrit
9. Spandau Ballet - Only when you leave
10. Rolling Stones - Sympathy for the devil
Er moet meer Supertramp gestemd wordenquote:Op donderdag 23 november 2006 20:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Eigen keuze is het nummer It's Different For Girls van Joe Jackson.
hoezo is het wel duidelijk dat hij tot één van de beste nummers aller tijden behoort?quote:Op woensdag 22 november 2006 21:55 schreef guntherschneider het volgende:
[..]
Dat het nummer in de top thuishoort is idd wel duidelijk maar ik zie er geen Nummer 1 in...
Stond die niet gewoon in de keuzelijst? Ik heb als eigen keuze Stepping Out van Joe Jackson. Schande dat die niet in de keuzelijst staatquote:Op donderdag 23 november 2006 20:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Eigen keuze is het nummer It's Different For Girls van Joe Jackson.
Steppin' Out van Joe Jackson is een paar keer genoemd.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:25 schreef Dimmie het volgende:
Of wat eigen keuzes betreft?
Goeie keus! Het hele lijstje wel, maar deze wil ik even apart noemen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:42 schreef Dimmie het volgende:
Little Steven & Disciples Of Soul - Forever (1983)
Wel meer bekende nummers niet van de beste man. Stonden er echt maar een handvol in. Maar It's Different For Girls heb ik dus inderdaad vergeefs gezocht in de lijst.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:05 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Stond die niet gewoon in de keuzelijst? Ik heb als eigen keuze Stepping Out van Joe Jackson. Schande dat die niet in de keuzelijst staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |