Nergens omquote:
Ja maar ik begrijp niet zo goed dat het wel erg vindt dat bands als Coldplay en Radiohead oude liedjes laten verdwijnen...(en die hebben wellicht wel potentiele klassiekers gemaakt) maar zoete pap als van Katie Melua vind je niet zo erg... ikke niet begrijppe...quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:34 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Nergens omIk vermoed dat alleen maar en denk daar hardop over, op een heel kalme, rustige, relaxte manier
Is dicht sinds vorige week vrijdagquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:52 schreef Beathoven het volgende:
is die stemronde nog open, ik dacht dat de lijst al bekend was..
quote:Op woensdag 6 december 2006 14:24 schreef QCC het volgende:
(...)
Red Hot Chili Peppers - Californication*
Op 22 december komt de lijst online te staan op Radio 2.quote:Op maandag 11 december 2006 17:09 schreef QCC het volgende:
Geen idee, top 10 is al tijdje bekend maar de hele lijst laat op zich wachten..
Ha, mooi!quote:Op maandag 11 december 2006 19:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Op 22 december komt de lijst online te staan op Radio 2.
En ook in de kranten komt het te staan.
De top10 is toch altijd nagenoeg hetzelfde. Eigenlijk vind ik de lijst het leukst tot ongeveer nummer 20.quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Spannend dus, alleen erg jammer dat de top 10 op 24 november bekend is gemaakt![]()
![]()
Dat klopt wel ja, maar ondanks, dat het op 24 november bekend te maken vond ik niet nodigquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:16 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
De top10 is toch altijd nagenoeg hetzelfde. Eigenlijk vind ik de lijst het leukst tot ongeveer nummer 20.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |