Ze hebben inderdaad vele superieure nummers. Moeilijk kiezen dan.quote:Op zondag 26 november 2006 16:53 schreef Norrage het volgende:
En dat verhaal over de beatles...Ze staan dan wel niet in de top 10 maar dat is helemaal niet zo vreemd. Ze hebben niet echt een nummer wat er bovenuit steekt. Vandaar dat er wel 50 in de top 2000 staan
heb ik ook gedaan hoor. Vooral gestemd op de nummers die niet heel bekend zijn, maar het toch de lijst verdienen. Todd Rundgren bijvoorbeeld. Hoop echt dat hij het dit jaar wel gered heeftquote:Op zondag 26 november 2006 17:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Gaan we nu ook al bij de Top2000 strategisch stemmen?
Zag toevallig dat Veronica ook een Top 1000 heeft, daar staat November Rain wel erg hoog:quote:Op maandag 27 november 2006 11:18 schreef Morpheus2002 het volgende:Bohemian Rhapsody
Zwaar terecht dat die weer op Nr. 1 staatWel jammer dat November Rain niet in de Top 10 staat
Gevolgd door SMS jou favoriet naar blablabla...quote:De lijst is samengesteld aan de hand van stemmen van de luisteraars, alleen de Ultieme Top 1000 nummer 1 is nog niet bekend. We weten weliswaar welke drie platen er in de top 3 komen, alleen de volgorde is nog niet bekend:
'One' van Metallica
'November Rain' van Guns N' Roses
'Bohemian Rhapsody' van Queen
quote:Op maandag 27 november 2006 13:03 schreef Keano het volgende:
Nog even op de valreep mijn keuze![]()
(...)
Eigen Keuze:
Rowwen Heze - De Peel in Brand
November Rain heeft ook in de Top2000, zonder sms-onzin, jarenlang in de top 10 gestaan.quote:Op maandag 27 november 2006 12:09 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zag toevallig dat Veronica ook een Top 1000 heeft, daar staat November Rain wel erg hoog:
[..]
Gevolgd door SMS jou favoriet naar blablabla...![]()
Het is onzin om je druk te maken over de voorbeelden die je noemt. De Katie Melua's van deze wereld vormen de echte bedreiging voor de prachtige liedjes van vroeger.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:17 schreef Knipoogje het volgende:
Toch blijf ik de radio 2 top 2000 verreweg de beste van alle lijstjes vinden, inclusief buitenlandse zenders. Radio 2 is namelijk de enige zender waarin de echte oude liedjes ook nog volop aandacht krijgen. In top 1000s/2000s op andere zenders staan toch altijd vooral recente nummers heel hoog.
Koester het daarom, want hoe populairder de radio 2 top 2000 wordt, des te meer jongeren stemmen en des te meer raken de liedjes uit de 50s 60s en 70s in de vergetelheid. Voor elke Coldplay hit of Radiohead hit zal een Vera Lynn lager eindigen. En dat maakt de top 2000 elk jaar weer net een beetje minder 'allertijden'. Laat het daarom alsjeblieft lekker langzaam gaan.
Je hebt wel gelijk.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:17 schreef Knipoogje het volgende:
Toch blijf ik de radio 2 top 2000 verreweg de beste van alle lijstjes vinden, inclusief buitenlandse zenders. Radio 2 is namelijk de enige zender waarin de echte oude liedjes ook nog volop aandacht krijgen. In top 1000s/2000s op andere zenders staan toch altijd vooral recente nummers heel hoog.
Koester het daarom, want hoe populairder de radio 2 top 2000 wordt, des te meer jongeren stemmen en des te meer raken de liedjes uit de 50s 60s en 70s in de vergetelheid. Voor elke Coldplay hit of Radiohead hit zal een Vera Lynn lager eindigen. En dat maakt de top 2000 elk jaar weer net een beetje minder 'allertijden'. Laat het daarom alsjeblieft lekker langzaam gaan.
Dat zakt vanzelf weer weg.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is onzin om je druk te maken over de voorbeelden die je noemt. De Katie Melua's van deze wereld vormen de echte bedreiging voor de prachtige liedjes van vroeger.
Op radio 2 ja, want daar wordt ook de sky radio muziek de lijsten in geplugd. Maar nu komen daar dus ook de 3FM bands bij. Laten we hopen dat dit ten koste gaat van de Katie Meluha's en niet van de Billie Holidays.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:02 schreef peaceman het volgende:
Het is onzin om je druk te maken over de voorbeelden die je noemt. De Katie Melua's van deze wereld vormen de echte bedreiging voor de prachtige liedjes van vroeger.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:09 schreef Megalomaniac het volgende:
Bo Rhap op 1, nu kan ik weer rusten. xD
We zitten hier allemaal te zeuren dat een lijst representatief moet zijn voor de gehele samenleving, en dat iedereen zich erin moet kunnen vinden, en dan wordt er hier ineens gezeken over de Katie Melua's (en waarschijnlijk ook over de Frans Bauers...). Persoonlijk vind ik Katie Melua prima muziek en als de bevolking er zo over denkt vind ik dat ze ook een plaats verdiend in een lijst als deze.quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:35 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Op radio 2 ja, want daar wordt ook de sky radio muziek de lijsten in geplugd. Maar nu komen daar dus ook de 3FM bands bij. Laten we hopen dat dit ten koste gaat van de Katie Meluha's en niet van de Billie Holidays.
Shit... Vergeten op Billy Holiday te stemmen...quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:35 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Op radio 2 ja, want daar wordt ook de sky radio muziek de lijsten in geplugd. Maar nu komen daar dus ook de 3FM bands bij. Laten we hopen dat dit ten koste gaat van de Katie Meluha's en niet van de Billie Holidays.
Nee hoor, gaat prima met me.quote:
Waar maak je je dan druk om?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |