Terecht toch? Als je na 18:00 nog met school bezig moet zijn doe je OF iets grondig fout, OF je studeert teveel, of je doet een avondstudie erbij (waarvoor respect, maar eigen domme keuze), OF je hebt de verkeerde studie gekozen, OF de opleiding spoort niet helemaal.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:38 schreef renz0r het volgende:
Ze gaan kijken of ze het kunnen veranderen, aangezien ik geen avondstudie / deeltijd studie doe.
Stelletje vlegels!
Is dat een reactie op mij? Dan moet je beter lezen, vrind. Ooit gehoord van zelfstudie? Huiswerk valt onder zelfstudiequote:Op dinsdag 21 november 2006 16:51 schreef hoerezooi het volgende:
ooit gehoord van huiswerk?
In dat topic heeft hij tot 1920 les en in dit topic tot 1930. Wat is het nou?quote:Op maandag 20 november 2006 23:20 schreef Frumzel het volgende:
Anders open je er nog 1
( Hogeschool Rotterdam Humor )
Weet ik, toendertijd dat k het MBO nog deed heb ik 3x stage gelopen...Maar er zijn grenzen!quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:54 schreef BttD het volgende:
Oh ja, en wees nou maar blij dat je studeert en naar school gaat. Werken is een MILJOEN maal kutter dan school/studie. Geloof mij maar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |