quote:Op maandag 20 november 2006 23:11 schreef gerxan het volgende:
klasse zwak van Monique... hoop dat ze doorzet..
Beetje onlogische redenering...Met zn 4en Jeroen bashen is n spel? Leuk spelletje danquote:Op maandag 20 november 2006 23:08 schreef Sonique het volgende:
Kom op mensen, wat die dikke holtor monique aandoet staat in geen verhouding met wat er met jeroen is gebeurt.
Dit is puur persoonlijk van Hilde, dat van jeroen is een spel
EWen spel wat hij maar al te graag speelt...
Ik ook, zo had het vanaf het begin moeten zijn.quote:Op maandag 20 november 2006 23:10 schreef arneaux het volgende:
Ik hou hier van.
Zelfs Tijn heeft niet meer al zijn aandacht voor Monique.quote:Op maandag 20 november 2006 23:11 schreef schatje het volgende:
Monique krijgt niet de aandacht die ze wil.
Een post uit het hart en ik ben het volledig met je eensquote:Op maandag 20 november 2006 23:11 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik snap niet wat Monique jullie heeft aangedaan dat jullie haar zo aanvallen. Ik zie echt geen kwaad in dr. Is het omdat ze de aandacht van Tijn zo leuk vindt en dat julliie stoort ? Moet je kijken wat voor hork die hilde is, moet ze nou echt mensen zo veel pijn doen ? Hilde is hiet uitgekotst en nu genieten jullie hoe ze monique klein krijgt. vind het triest echt waar.
quote:Op maandag 20 november 2006 23:11 schreef Martijn_fijn het volgende:
Marlies gaat er wel voor zorgen dat Tijn Monique vergeet![]()
"Ow Sa ik gun jou het einde van de wereld en ik hou nog meer van jou dan van mezelf", aldus Mo met het exitdiner.quote:Op maandag 20 november 2006 23:08 schreef Cracka-ass het volgende:
En nu heeft Sabrina het gedaan, want die is populairder natuurlijk. Die Monique is zo doorzichtig.![]()
Pardon. De zusjes en broertjes speelden geen spel, remember?quote:Op maandag 20 november 2006 23:08 schreef Sonique het volgende:
Kom op mensen, wat die dikke holtor monique aandoet staat in geen verhouding met wat er met jeroen is gebeurt.
Dit is puur persoonlijk van Hilde, dat van jeroen is een spel
EWen spel wat hij maar al te graag speelt...
E10 had het er net over dat hij niet meer met Egbert praat dus ik denk Egbertquote:Op maandag 20 november 2006 23:05 schreef avonne het volgende:
E10 wil eigenlijk 1 persoon niet meer zien . Semih neem ik aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |