abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 26 november 2006 @ 20:11:51 #101
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_43914201
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 21:47 schreef Beatie_NL het volgende:

In mijn ogen is Jeroen die in het huis totaal zichzelf niet is geweest..
Sabrina gedraagt zich thuis net zo naturel als de laatste maanden in dat huis?
Heb medelijden met haar dochtertje dan
Maahaaaam, waarom is er geen eten en is de douche zo koud?
Mammie : hahahaha, hihihih, weet je, mammie zag een leuke rosje in de winkel, en nog 1 en ook nog roze schoenen..ennuh..hiiiiihiiiiiiiiiiii, toen heeft mamma al haar eetcentjes opgemaakt aan al die rosjes ! Leuk he????
pi_43914377
Sabrina is gewoon cool
Daar kan geen bashen tegenop
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_43914745
Wat zal Jeroen een kop trekken als blijkt dat hij niet heeft gewonnen. De hele week loopt hij rond met een air van hier tot Tokio. Bij het kampergroepje is hij weer net als in het begin en dat hem ook de kop zal gaan kosten. Ik kan die jongen niet meer luchten of zien. Wat een walgelijke vent vind ik het toch.

GO SABRINA GO
Jij bent altijd de gezelligste en eerlijkste geweest.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
  zondag 26 november 2006 @ 21:08:38 #104
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_43915081
quote:
Op zondag 26 november 2006 20:45 schreef noucky het volgende:
Wat zal Jeroen een kop trekken als blijkt dat hij niet heeft gewonnen. De hele week loopt hij rond met een air van hier tot Tokio. Bij het kampergroepje is hij weer net als in het begin en dat hem ook de kop zal gaan kosten. Ik kan die jongen niet meer luchten of zien. Wat een walgelijke vent vind ik het toch.

GO SABRINA GO
Jij bent altijd de gezelligste en eerlijkste geweest.
.... en de domste. Plus dat geld is zo weer op.

Jeroen zal het echt niet leuk vinden als hij verloren heeft, maar hij zal het Sabrina wel gunnen, ondanks dat Sabrina hem op de bank heeft geflikkerd in de laatste nominatieronde. Hij heeft daarover nooit wrok gekoesterd naar Sabrina toe. Ook met de broertjes, die afgelopen tijd heel veel op Jeroen hebben lopen afgeven achter zijn rug om, daarover heeft Jeroen echt niet op een vergelijkbare manier en hoeveelheid gezeurd.

Jeroen ondergaat alles gewoon, die jongen is niet opgevoed om achterbaks achter iemands rug om te roddelen of iemand af te branden. Is ie ook niet slim genoeg voor trouwens.
Confidence through competence
  maandag 27 november 2006 @ 15:30:00 #105
130755 Kinga
versier hier
pi_43930451
scheelt niet veel die stand nu...
pi_43931031
Yes !!!! Sabrina heeft Jeroen ingehaald !!

VOL en FOK! zijn het eens qua winnaar !
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43931175
Ik denk Jeroen , het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit wie er gaat winnen.

Als Rik of Tijn niet gaat winnen zou ook wel lachen zijn dat ze het samen zolang hebben weten vol te houden , maar geen van hun 2 weet te winnen.
pi_43931955
Jeroen!
  † In Memoriam † maandag 27 november 2006 @ 16:28:42 #109
128220 Peter6000
pi_43932278
Sabrina`s populariteit op dit forum snap ik echt niet. Een moeder met een kind van 6 dat zich zo hysterisch en dom gedraagt. Ik heb me vooral aan haar geërgerd, behalve als ze haar mond dichthoudt, en danst.

Tijn en Rik zijn 2 sterk gecaste deelnemers, absoluut een toevoeging voor het programma. Op Tijn ben ik al snel afgeknapt, te onvolwassen, te drammerig. Rik is wel okay, hij discusseert goed, en is een sterke persoonlijkheid. Ik heb in de favorietenpoll een paar keer op hem gestemd.

Maar mijn winaar is toch Jeroen, de underdog die allang geen underdog meer is. Ja, het is een saaie, nietszeggende persoonlijkheid. Maar ik hou van loners, en vooral die week dat hij zich alleen heeft moeten handhaven met die 2 broertjes en 2 zusjes, vond ik hem ijzersterk.
Al zie ik ook een hoop minpunten hoor: zijn manier van praten, zijn hardheid, zijn beperkte gevoelsleven.

Maar van deze 4 mag Jeroen van mij winnen.
pi_43933327
Sabrina, zij is het meest zichzelf gebleven en ze is niet van deze wereld, net als Mo
En als ik het iemand niet gun dus is het Jeroen wel, ik vind het een nietszeggend figuur die totaal niets heeft toegevoegd aan het programma, Sabrina en Rik springen er duidelijk uit qua toevoeging dus als Rik wint vind ik dat ook wel goed, alle homo's zullen wel voor hem gaan bellen
Jeroen heeft misschien een tactisch spelletje gespeeld, maar hij heeft verder niets 'menselijks' toegevoegd aan het concept van Big Brother...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')