Hoe kom je nou weer aan die kindercola dan?quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja dattem ook, maar ik houd niet van kindercola![]()
jonge jenever/whiskey/beerenburg gaat er wel goed in![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:39 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik kom er juist niet aan, ik vind het vies...smerige kindercolas.
zit nieteens pluis op.
Best neukbaar voor je?quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:55 schreef Tha_Flash het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ach, als ze het zachtjes vraagt kan ze hem keihard krijgen...................quote:
Zijn er nog andere tiepjes dan?quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:42 schreef Stekelbees het volgende:
Godver de tyfus is dit de kneuzen-breezer site ofzo?
Wtfux.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:29 schreef BaajGuardian het volgende:
Vragen? schreeuwen?
fluister het maar dwingend in mn oor
Die Diana is wel Mennus Zeug. Murp voor de 1e keer geef ik je gelijk, applaus voor je postquote:
Ze vraagt gewoon om een flinke apk beurt van me jongeheer. En maar afvragen straks waarom jongens haar alleen voor de sex willen.. En maar klagen als ze straks door een of andere gast wordt verkracht of aangerand.. Dit is juist aanstotend gedrag, en moet strafbaar gemaakt worden..zo niet.. Dan staan in mijn ogen alle leden van het mannelijk geslacht vol in hun recht als ze haar willen (en kunnen) volpompen zonder consequenties!quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:55 schreef Tha_Flash het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik eerst!quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:09 schreef Guiduuuuw het volgende:
[..]
Ze vraagt gewoon om een flinke apk beurt van me jongeheer. En maar afvragen straks waarom jongens haar alleen voor de sex willen.. En maar klagen als ze straks door een of andere gast wordt verkracht of aangerand.. Dit is juist aanstotend gedrag, en moet strafbaar gemaakt worden..zo niet.. Dan staan in mijn ogen alle leden van het mannelijk geslacht vol in hun recht als ze haar willen (en kunnen) volpompen zonder consequenties!
quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:39 schreef BaajGuardian het volgende:
zolang ik die ene maar mag op pagina 1.
ben ik ook blij.
(insert pompbeweging makende smiley)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |