blingsquote:xxbabsxx heeft 7 vrienden lid gemaakt klik hier van Xseno.nl.
Hiermee heeft zij al 7 x 50 = 350 extra blings verdiend!
ik zou haar doenquote:Op maandag 20 november 2006 23:03 schreef DjMoonlight het volgende:
ohw my fucking god:
13 jaar oud![]()
[afbeelding]
Ik citeer "Mijn idool: Me fucking Spiegelbeeld"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
omfg. Dit geeft toch ook wel weer aan wat het gemiddelde IQ is van de leden op "xseno.nl"quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:24 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
Laat dan het gas los, stomme mongool!![]()
Ze reden dus met zn tweeën op een moter. Met 180?Met twee man?
En dan ook nog één zonder helm. Heerlijk verantwoordelijk.
Vervolgens rijden ze tegen een gebouwWaar je 180 kan halen lijkt me niet dat je veel gebouwen zal vinden.
Tevens houden ze een gesprek, terwijl ze 180 rijden. En ook nog alleen die vent een helm op heeft. Zal lekker gaan.
Daarnaast moet dat meisje die vent omhelzen, lijkt me dat ze al stevig om 'm vast geklemt zit, wil ze met 180km/h nog achterop die motor blijven zitten.
En tot slot: een klap tegen een betonnen muur met 180 km/h overleef je écht niet, ook niet als je achterop zit en een helm hebt
Tot zover de kritische analyse.
quote:
Het ergste is, ik meen het nog serieus ookquote:
Gebruikersnaam schummertjequote:Op dinsdag 21 november 2006 11:17 schreef Maisnon het volgende:
Wacht ff, hoe oud is die?
een echte breezer...quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:18 schreef murp het volgende:
[..]
Gebruikersnaam schummertje
ID-nummer 164602
Status Offline
Naam diana
Woonplaats tiel
Land Nederland
Geboortedatum 01-01-1971
Leeftijd 35
ja dattem ook, maar ik houd niet van kindercolaquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:26 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Jonge jenever, maar dat moet wel als je uit Schiedam komt...
of all places...
of kinderchampagne, allemaal zoet en zacht, en dat is vies.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |