Hoe kom je nou weer aan die kindercola dan?quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja dattem ook, maar ik houd niet van kindercola![]()
jonge jenever/whiskey/beerenburg gaat er wel goed in![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:39 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik kom er juist niet aan, ik vind het vies...smerige kindercolas.
zit nieteens pluis op.
Best neukbaar voor je?quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:55 schreef Tha_Flash het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ach, als ze het zachtjes vraagt kan ze hem keihard krijgen...................quote:
Zijn er nog andere tiepjes dan?quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:42 schreef Stekelbees het volgende:
Godver de tyfus is dit de kneuzen-breezer site ofzo?
Wtfux.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:29 schreef BaajGuardian het volgende:
Vragen? schreeuwen?
fluister het maar dwingend in mn oor
Die Diana is wel Mennus Zeug. Murp voor de 1e keer geef ik je gelijk, applaus voor je postquote:
Ze vraagt gewoon om een flinke apk beurt van me jongeheer. En maar afvragen straks waarom jongens haar alleen voor de sex willen.. En maar klagen als ze straks door een of andere gast wordt verkracht of aangerand.. Dit is juist aanstotend gedrag, en moet strafbaar gemaakt worden..zo niet.. Dan staan in mijn ogen alle leden van het mannelijk geslacht vol in hun recht als ze haar willen (en kunnen) volpompen zonder consequenties!quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:55 schreef Tha_Flash het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik eerst!quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:09 schreef Guiduuuuw het volgende:
[..]
Ze vraagt gewoon om een flinke apk beurt van me jongeheer. En maar afvragen straks waarom jongens haar alleen voor de sex willen.. En maar klagen als ze straks door een of andere gast wordt verkracht of aangerand.. Dit is juist aanstotend gedrag, en moet strafbaar gemaakt worden..zo niet.. Dan staan in mijn ogen alle leden van het mannelijk geslacht vol in hun recht als ze haar willen (en kunnen) volpompen zonder consequenties!
quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:39 schreef BaajGuardian het volgende:
zolang ik die ene maar mag op pagina 1.
ben ik ook blij.
(insert pompbeweging makende smiley)
twee keer 13 is ook 26quote:Op maandag 20 november 2006 23:03 schreef DjMoonlight het volgende:
ohw my fucking god:
13 jaar oud![]()
[afbeelding]
Ik citeer "Mijn idool: Me fucking Spiegelbeeld"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
doodknuppelenquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:54 schreef Guiduuuuw het volgende:
Ondanks de vele posts achter elkaar kan ik dit jullie niet onthouden..
-Mix van breezah/arabisch geblaat-
[afbeelding]
wie doet dat wel dan?quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:54 schreef Guiduuuuw het volgende:
..Wij MoSLiMs SnuiVeN NooiT WieT..
OHMYFUCKINGOD!!!! HAHAHAHAHAHAHquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:54 schreef Guiduuuuw het volgende:
..EeN EcHTe TuRkSe TroTs..
..ZiT AchTeR ElkE RoTs..
..K BeN Zo BliJ DaT Ik EeN TuRK BeN..
..ElKe WaNaBeE-TurK Is VaN OnS EeN FaN..
..We StaaN AlTijD VooR ElKaaR KlaaR..
..DuS Doe NieT Zo GaaR..
..WaNT De ReSt Is EeN BaLHaaR..
..WiJ ZijN De BeSTeN..
..NieMaND KaN OnS KweTSeN..
..DuS Ga MaaR WeG En KijK Hoe Ik HeT Doe..
..WaNT HeT DraaIT AlleeN MaaR Om De TuRKiScH CreW..
..NieMaND KaN OnS VeRSlaaN..
..AnDeRs GaaT IeDeReeN EraaN..
..WiJ ZijN LieF En AaRDiG..
..WiL Je Me NieT GeLoVeN..
..Ik ZaL HeT Je BeLoVeN..
..GeLooF Me Of NieT..
..Wij MoSLiMs SnuiVeN NooiT WieT..
..EeN EcHTe TurK HeRKeN Je MeTeeN..
..WaNT WiJ SaMeN ZijN 1..
..Je KuNT Nu WeL LaCHeN..
..MaaR Je HeBT NiKs Te ZeGGeN..
..FuCK De InTeRGRaTiE..
..LaNG LeVe De TuRkSe GeNeRaTie..
..Ik TyP DiT MeT MoTiVaTie En InSpIraTie..
..DuS FuCk DiSCRiMiNaTie..
..K ScHrijF DiT aLLeMaaL UiT MuN HooFD..
..Je BeNT CkEr Nu Al VeRDooFD..
..StoP DiT AlleMaaL In Je HooFD..
..Wij LeVeN In 1 SaMeNLeViNG..
..VeRGeeT NieT EeN DiNG..
..VooR Nu En AlTiJD..
..De TuRKisCH PriDe..
..THaTs My SiDe..
..DiT Is AlleMaaL EeN FeiT..
[afbeelding]
Hoe kunt je uberhaupt 1 zinnetje quoten terwijl alles wat er staat om te sterven van het lachen isquote:
tis nog erger..quote:..NieMaND KaN OnS VeRSlaaN..
..AnDeRs GaaT IeDeReeN EraaN..
..WiJ ZijN LieF En AaRDiG..
en dit is ook al zo mooi:quote:.K ScHrijF DiT aLLeMaaL UiT MuN HooFD..
..Je BeNT CkEr Nu Al VeRDooFD..
..StoP DiT AlleMaaL In Je HooFD..
quote:
..FuCK De InTeRGRaTiE..
..Wij LeVeN In 1 SaMeNLeViNG..
God je zou maar kritiek hebben op die clown, wat krijg je dan als antwoord, ik wil het niet weten maar het zal iets in de trant zijn van "Ni37 H444tuuuhhhhh"quote:
..DiT Is AlleMaaL EeN FeiT..
Dan word je gebanned omdat je een h44447eeeer bent, je kunt beter wel meedoen maar ze langzaam aan vreselijke zelfhaat aanpraten, zodat ze massaal gaan krassen, zo werkt dat.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:13 schreef RickoKun het volgende:
omg ik krijg zin om mij aan te melden en daar hun helemaal verrot te schelden
mijn oma ziet er nog jonger uit dan zij man whahahahaquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:18 schreef murp het volgende:
[..]
Gebruikersnaam schummertje
ID-nummer 164602
Status Offline
Naam diana
Woonplaats tiel
Land Nederland
Geboortedatum 01-01-1971
Leeftijd 35
Ja ik zou bijna morgen VVD gaan stemmen na het zien van deze verschrikking, maar ik heb vertrouwen dat alles gefixt kan worden met wat liefde dus ik stem SP.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:32 schreef PauperPanda het volgende:
Dit soort gevalletjes doen me verlangen naar een vierde rijk.
En 2 uur later een forum waarschuwing in mijn inbox vanwege grof taalgebruik.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:46 schreef kanaiken het volgende:
*Op forum zit te klooien.
Is die waarschuwing ook in breezertaal getiept?quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:41 schreef kanaiken het volgende:
[..]
En 2 uur later een forum waarschuwing in mijn inbox vanwege grof taalgebruik.
Omdat ze aandacht te kort komen,en omdat ze door de VVD en het CDA geen batterijen voor hun CONAN2005DeLuX kunnen afforden.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:41 schreef RickoKun het volgende:
je weet hoe t met vrouwen ( en in de toekomst met jou) zit, ze liegen allemaal over hun leeftijd, waarom weet ik niet maar ik vind t zeer triest
De post stond hier maar is verwijderd:quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Is die waarschuwing ook in breezertaal getiept?
paste em eens hier
en paste de url van het topic waar je in groftaalgebruik doet.
Ik zei iets in de trent van: (bijna letterlijk het volgende)quote:Beste Romtos,
Je bent gewaarschuwd op Xseno.nl, met de volgende reden:
Waarschuwing
Bij deze heb je een waarschuwing voor het gebruik van verkeerd/grof taalgebruik. Voorkom een ban door hierop te letten! Lees zonodig de forumregels er op na.
Pas op! Met teveel waarschuwingen loop je het risico gebanned te worden.
De Xseno beheerder.
quote:AL MIJN KLASGENOTEN MOETEN DOOOOOODDDDDD!!!!!!!!!1111111einz
Maar ik krijg een auto-reply dat hij hem niet kan verzenden naar koesie@hotmail.comquote:Beste *BACARDI,
Ik heb afgelopen paar minuten een forum waarschuwing mogen ontvangen betreffende mijn post op de volgende pagina:
http://www.xseno.nl/forum/showthread.php?t=9720&page=2
Ik kan heel kort zijn: waarom heb je deze verwijderd?
Ik stuur nu deze mail omdat de forumregels het volgende zeggen:
"Als je het niet eens bent met een moderator-actie, mail je daarover met de moderator."
Schijnbaar is het in verband met de forum regels dat mijn post is verwijderd. Echter, het enige wat de forum regels zeggen over grofgebekt taalgebruik is:
"Het is niet toegestaan om elkaar uit te schelden, belachelijk te maken of te discrimineren."
Ik schold niet, maakte niemand belachelijk en discimineerde niemand.
Ook zou ik het woord 'dood' niet als "grof taalgebruik" willen bestempelen. Wat is er grof aan een miljardenjaren oud concept waar we als normale mensen gewoon mee kunnen omgaan?
Dus bij deze graag: de post terug indien mogelijk, en sowieso de waarschuwing terugtrekken.
Alvast bedankt,
Romtos
Jouw oma is dan ook nog geen 40.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:38 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
mijn oma ziet er nog jonger uit dan zij man whahahahadie is echt wel veel ouder dan wat daar staat hihi
![]()
Klopt, stem SP, fuck je pensioen, 't is immers allemaal beter besteedt aan vibrators voor breezahs met sociale complexen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Omdat ze aandacht te kort komen,en omdat ze door de VVD en het CDA geen batterijen voor hun CONAN2005DeLuX kunnen afforden.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:04 schreef kanaiken het volgende:
[afbeelding]
Foto van de betreffende mod...ze kijkt wat scheel.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:04 schreef kanaiken het volgende:
[afbeelding]
Foto van de betreffende mod...ze kijkt wat scheel als de pest.
mwehehhehehehehehehequote:Op dinsdag 21 november 2006 17:36 schreef kanaiken het volgende:
http://www.xseno.nl/forum/showthread.php?p=608884#post608884
Ze happen wel erg makkelijk.
Ik ga zó een ban krijgen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:37 schreef vamos1 het volgende:
[..]
mwehehhehehehehehehe![]()
die opmerking is ge-wel-dig
Lol, Fo' Shizzle :pquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
http://www.xseno.nl/forum/showthread.php?p=608969#post608969![]()
![]()
Rofl dat soort "wezens" wil je toch niet op je forum, ok forum...tis meer de vuilnisbak van het internet daar.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:04 schreef kanaiken het volgende:
[afbeelding]
Foto van de betreffende mod...ze kijkt wat scheel.
Toch niet naar Belgiëquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:15 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zou bijna een knokploeg samenstellen om dat soort volk de grens over te trappen..
De ultieme vrouwenautoquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:27 schreef Maikuuul het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ZmBNsCEmsIM
En iedereen dan checken de leeftijd en snel op haar profiel klikken om te checken hoe ze uit ziet en dan rukken !!1einsquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:29 schreef MrFl0ppY het volgende:
Gelukkig wachten ze wel op het ware moment om ontmaagd te worden...
http://www.xseno.nl/forum/showthread.php?t=7746
quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:55 schreef Tha_Flash het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
rofl, wtfquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:13 schreef Guiduuuuw het volgende:
EN DIT IS SPIKRI CARIIIN!! De lollerste van de lollerxseno!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
-verhaal-
quote:
bij die eerste foto zij ik hardop:quote:Op maandag 20 november 2006 20:33 schreef Guiduuuuw het volgende:
www.XSENO.com is echt het Breezah walhalla. Opdracht: Zoek de ergste Breezah-foto's![]()
Om te beginnen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
happen naar peijnenburgquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:36 schreef kanaiken het volgende:
http://www.xseno.nl/forum/showthread.php?p=608884#post608884
Ze happen wel erg makkelijk.
Ongelofelijk, wat een stumperds.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:27 schreef Maikuuul het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ZmBNsCEmsIM
Mailkuuul and his quest for the youngest virgin on Xseno.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:35 schreef Maikuuul het volgende:
http://www.xseno.nl/profile_pics.php?u=XXBAMBII
Op haar 12de geneuqt
quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:42 schreef Ephemera het volgende:
http://www.xseno.nl/profile_pics.php?u=*Sweet_Goth
[afbeelding]
Ze noemt zich dan nog wel SWEET Goth.. das dan weer cute he?![]()
[afbeelding]
Die koe (de zwart-witte..euh.. die met die uiers.. fuck.. die met het roze tongetje, bedoel ik dus) vind ik dan weer misplaatst.
of nog net niet, maar pluis is wel beter jaquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:47 schreef derobin het volgende:
12 jaar... dat is.. groep 8 ofzo.. Kenker, dan hebben ze net haar op de fotz....
't is ook meer dat 'zie mij ff cool en apart zijn' wat mij stoort.quote:Dat rode dingesje van de eerste foto vind ik nog wel tof, maar dat komt denk ik omdat roodkapje mij erg intrigeerd. (seksueel)
Kijk dat is goede input !quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:52 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[afbeelding]
15 jaartjes jong!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |