Citaten van haar:quote:Op woensdag 22 november 2006 17:05 schreef Honey_ het volgende:
[..]
http://www.xseno.nl/sexything
I mean like...![]()
quote:ik was 12 en dee wel pijn maar heb er geen spijt van ofzo zou het zo weer doen
xxxjes gabi
quote:wat heb leeftijd met slikken te maken als ik vragen mag als je al op je 13e aan sex doet kan je toch ook slikken
of niet kijk je vindt het leuk of niet het is niet zo als je inene 18 wordt dat je dan mag denken o nu mag ik slikken.
ik zelf slik wel regelmatig het is niet superlekker maar zeker oook niet vies en als ik de jonge daar een plezier mee doe waarom niet he
Dat soort mensen moeten maar nooit "buiten" ontdekken.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:43 schreef kanaiken het volgende:
Ik zat een tijdje in die chat. Maar GOD, wat zat ik me daar kwaad te maken. Het waren domme, domme mensen. Echt ongelooflijk. Ze snapten niet eens wat ik zei. Al die antwoorden gingen van 'jij moet niet dom doen' 'jij bent echt een sukkel' 'ik snap niet dat ik nog tegen je praat' en dan gewoon doorpraten natuurlijk. Het was écht triest.
Ze heb er verstand vanquote:Op woensdag 22 november 2006 17:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Citaten van haar:
[..]
[wat heb leeftijd met slikken te maken als ik vragen mag als je al op je 13e aan sex doet kan je toch ook slikken
of niet kijk je vindt het leuk of niet het is niet zo als je inene 18 wordt dat je dan mag denken o nu mag ik slikken.
ik zelf slik wel regelmatig het is niet superlekker maar zeker oook niet vies en als ik de jonge daar een plezier mee doe waarom niet he]
Inderdaad, dan kom ik ze tegen in mijn Nederland.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat soort mensen moeten maar nooit "buiten" ontdekken.
Al zijn sommige grietjes best ehm, gebruik-baar.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:02 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Inderdaad, dan kom ik ze tegen in mijn Nederland.
quote:Op woensdag 22 november 2006 18:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Al zijn sommige grietjes best ehm, gebruik-baar.
De meesten moeten gewoon deaud, en direct nadat ze van hun computerstoel opstaan.
tenzij die stoel direct verbonden is met het aanrecht
quote:Op woensdag 22 november 2006 18:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Al zijn sommige grietjes best ehm, gebruik-baar.
De meesten moeten gewoon deaud, en direct nadat ze van hun computerstoel opstaan.
tenzij die stoel direct verbonden is met het aanrecht
quote:Op woensdag 22 november 2006 18:21 schreef BaajGuardian het volgende:
En tape om de handen, straks gaan ze nog tiepen
nee serieus..
Nope, link aub.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:22 schreef kanaiken het volgende:
[..]Ben je al in die chatbox geweest? Kan je ook met ban komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
quote:Op woensdag 22 november 2006 18:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nope, link aub.Klik op 'talk' en dan op 'chat'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
quote:Op maandag 20 november 2006 22:43 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
GOTHICBREEZER C-C-C-C-C-C-COMBO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
Mits meer naakt, maar niet van die fatcrackhoe wezens.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:36 schreef Guiduuuuw het volgende:
Bijna tijd voor een BREEZAH BOLWERCK, DEEL 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |