Ach, wat is het nummer?quote:Op maandag 20 november 2006 20:31 schreef sade42 het volgende:
zo ik heb nog nooit gebeld maar heb het nu maar even wel gedaan alles voor Jeroen natuurlijk he
Ik begin dezelfde grappen als golfer te makenquote:
Pijpt Bluezz goed?quote:Op maandag 20 november 2006 20:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik begin dezelfde grappen als golfer te maken![]()
volgens mij een postzakquote:Op maandag 20 november 2006 20:35 schreef golfer het volgende:
Bridget heeft weer een leuk gordijn aan.
dat half fok hem uitkotstquote:Op maandag 20 november 2006 20:36 schreef Darklight het volgende:
benieuwd wat die oud bewoners allemaal zeggen tegen Tijn&Co
Is al eerder gebeurt toch?quote:Op maandag 20 november 2006 20:36 schreef BorTheWolf het volgende:
een tussenstand, dat is voor het eerst
Nadeel is dan wel dat die dooie lul dus blijftquote:
Steuntje in de rug voor moniquequote:
Vorig jaar lukte het een paar keerquote:Op maandag 20 november 2006 20:37 schreef jeempie het volgende:
Dat verschil is niet meer in te lopen in een half uurtje.
laat maar.....quote:Op maandag 20 november 2006 20:37 schreef T-lex het volgende:
Volgens mij heb ik Rob niet kunnen spotten in het hoekje met Ma en Pa enz...
zeker de eerste keer dat je BB kijkt?quote:Op maandag 20 november 2006 20:37 schreef jeempie het volgende:
Dat verschil is niet meer in te lopen in een half uurtje.
Het moet niet erger worden.quote:Op maandag 20 november 2006 20:36 schreef PC eend het volgende:
Ik begin dezelfde grappen als golfer te maken![]()
Die was er ook de week ná dat hij aan de poort had gestaan hoor....quote:Op maandag 20 november 2006 20:38 schreef n1ek het volgende:
Rob is er ook voor het eerst
En daarna inderdaad nooit meerquote:Op maandag 20 november 2006 20:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die was er ook de week ná dat hij aan de poort had gestaan hoor....
Jeroen 59quote:Op maandag 20 november 2006 20:39 schreef flugeltje het volgende:
Hoe lagen de percentages? Ik was nét iets te laat.
60/40 voor Jeroenquote:Op maandag 20 november 2006 20:39 schreef flugeltje het volgende:
de exacte cijfers heb ik ook ff niet.. maar lag vrij dicht bij elkaar (voor BB begrippen dan)quote:Op maandag 20 november 2006 20:39 schreef flugeltje het volgende:
Volgende tussenstand ligt Mo voor en eindstand 51/49quote:
59 J - 41 Mquote:Op maandag 20 november 2006 20:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
de exacte cijfers heb ik ook ff niet.. maar lag vrij dicht bij elkaar (voor BB begrippen dan)
Nou, dit was wel heel snel idd.quote:Op maandag 20 november 2006 20:40 schreef Fargo het volgende:
Tsjongejonge zeg, 6 minuten en alweer reclame!
52 J - 48 M Ik ga een smsje sturenquote:Op maandag 20 november 2006 20:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgende tussenstand ligt Mo voor en eindstand 51/49
Ik gok op 54/51quote:Op maandag 20 november 2006 20:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgende tussenstand ligt Mo voor en eindstand 51/49
Na BB zap ik overal weg waar Bridget geluid maakt.quote:Op maandag 20 november 2006 20:40 schreef golfer het volgende:
Hoe reageren de 5 overgebleven bewoners op de terugkeer van alle bewoners?
Nee, muts straks zijn het de 4 overgebleven bewoners.
Ik zei altijd dat ik dit nooit zal doen en nou heb ik al twee keer geSMSt.quote:Op maandag 20 november 2006 20:36 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy stuurt nog maar eens een SMSje JEROEN naar 1010
Dus die 5de heeft straks geen reactie denk je?quote:Op maandag 20 november 2006 20:40 schreef golfer het volgende:
Hoe reageren de 5 overgebleven bewoners op de terugkeer van alle bewoners?
Nee, muts straks zijn het de 4 overgebleven bewoners.
Milica gaat er donderdag pas inquote:Op maandag 20 november 2006 20:42 schreef scanman01 het volgende:
Milica gaat er toch wel in? Bridget had het in ieder geval nog steeds over ALLE bewoners.
Misschien heeft ze toch vrij gekregen. En Semih gaat dus toch wel. Valt me mee.
Ik ook,quote:Op maandag 20 november 2006 20:42 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ik zei altijd dat ik dit nooit zal doen en nou heb ik al twee keer geSMSt.![]()
Roep m dan effies.quote:Op maandag 20 november 2006 20:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
ff vraagje, maakt er iemand caps? Want Scan zit waarschijnlijk op DGK
nee hoor jeroen blijft. Hummie is favo van jeroen. stemmen is voorgaande keren denk ik fatsoenlijk verlopen dus nu ookquote:Op maandag 20 november 2006 20:41 schreef marky het volgende:
Hmmm tussenstanden... Jeroen staat voor. Straks weer de wonderbaarlijke Hummie truc... Mo blijft.
Vorig jaar heb ik in de finale 5x voor Roel gestemdquote:Op maandag 20 november 2006 20:42 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ik zei altijd dat ik dit nooit zal doen en nou heb ik al twee keer geSMSt.![]()
Ze is er wel hoor,quote:Op maandag 20 november 2006 20:43 schreef avonne het volgende:
ik zag hilde niet![]()
ik ga ook even contributie betalen aan talpa
Dat had met haar werk te maken. Volgens mij was ik zelfs de eerste die dat hier postte. Maar Bridget zei toch net ALLE bewoners, dus misschien heeft ze vrij gekregen ofzo.quote:Op maandag 20 november 2006 20:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Milica gaat er donderdag pas in
Scanman toch, volg BB eens beter
quote:Op maandag 20 november 2006 20:43 schreef flugeltje het volgende:
Zal ik nou om jullie allemaal te jennen eens op Monique gaan stemmen
Maar natuurlijkquote:Op maandag 20 november 2006 20:43 schreef schatje het volgende:
[..]
Nothing's Gonna Change My Love For You
Volgens mij heb jij haar gewoon voor 4 kamelen overgekochtquote:Op maandag 20 november 2006 20:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat had met haar werk te maken. Volgens mij was ik zelfs de eerste die dat hier postte. Maar Bridget zei toch net ALLE bewoners, dus misschien heeft ze vrij gekregen ofzo.
Toen hadden ze alleen geen tussnstanden. Vaag dat ze dat nu opeens wel doen.quote:Op maandag 20 november 2006 20:43 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nee hoor jeroen blijft. Hummie is favo van jeroen. stemmen is voorgaande keren denk ik fatsoenlijk verlopen dus nu ook.
Dansen sterretje?quote:Op maandag 20 november 2006 20:41 schreef Stereotomy het volgende:
Hold me now
Touch me now
I don't want to live without youuuuu
hilde heeft vandaag in het gastenboek nog geschreven dat Milica pas donderdag komt.quote:Op maandag 20 november 2006 20:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat had met haar werk te maken. Volgens mij was ik zelfs de eerste die dat hier postte. Maar Bridget zei toch net ALLE bewoners, dus misschien heeft ze vrij gekregen ofzo.
voor de spanning op te bouwen.quote:Op maandag 20 november 2006 20:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toen hadden ze alleen geen tussnstanden. Vaag dat ze dat nu opeens wel doen.
Brusselsche Dansquote:Op maandag 20 november 2006 20:45 schreef BrusselseSpruit het volgende:
[..]
Dansen sterretje?![]()
Hebben ze al iets over de bedden gezegd? Zo'n praktisch detail en dat houdt me al een tijdje bezig...![]()
Rob: "Ja maar dat is gemanipuleerd!"quote:Op maandag 20 november 2006 20:45 schreef T-lex het volgende:
Bridget moet wel ff Rob confronteren met wat beelden van gisteren nacht...dansje enzo....stukje dat Tijn nog in z'n onderbroek stond bijvoorbeeld.![]()
De livestream bufferd momenteel als een gek.quote:Op maandag 20 november 2006 20:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
ff vraagje, maakt er iemand caps? Want Scan zit waarschijnlijk op DGK
quote:Hoi! O jee, ik ben genomineerd! Help je me een beetje? Je maakt ook nog kans op een Sym scooter en een horloge set van Certina. Kus!
Dan wil je toch gelijk een kogel door je hoofd jagenquote:Op maandag 20 november 2006 20:49 schreef Arcee het volgende:
Wat is dat toch met BB-bewoners dat ze geen uitzendingen terugkijken?
wss wel jaquote:Op maandag 20 november 2006 20:52 schreef BorTheWolf het volgende:
gaan we weer 2 kampen krijgen in het huis ?
Heb je je spiegel gevonden? Jij doet zelfde op dit momentquote:Op maandag 20 november 2006 20:51 schreef n1ek het volgende:
O kut Janine leeft ook nog........neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
die gaat zichzelf weer zo belangrijk maken.
Daar zitten alle vrouwen nu met een Tena Lady aan.quote:
Ja, Monique niet in de finale. Jeroen gaat weer de kampert uithangen met Marcel en Hilde en verliest de finale aan Sabrina. Tijn en Rik worden 3 en 4.quote:Op maandag 20 november 2006 20:52 schreef BorTheWolf het volgende:
gaan we weer 2 kampen krijgen in het huis ?
sorry het moest er ff uitquote:Op maandag 20 november 2006 20:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je je spiegel gevonden? Jij doet zelfde op dit moment![]()
Leuke tieten ook...quote:Op maandag 20 november 2006 20:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
leuk antwoord van Milica
Hoorde wat ze zeiquote:Op maandag 20 november 2006 20:47 schreef Coos het volgende:
Misschien neemt Sjaan nog wel stiekem wat lekkers mee het huis in.
Ze kan toch al niet meer winnen. Dus schijt aan BB Sjaantje.![]()
ow.. ze zei ook nog ietsquote:Op maandag 20 november 2006 20:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
leuk antwoord van Milica
Staan bij mij shokking klem.quote:
In Coos z'n rolstoelquote:Op maandag 20 november 2006 20:59 schreef BorTheWolf het volgende:
Hilde komt een half uurtje later, PIJN dat ze heeft
quote:Op maandag 20 november 2006 20:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Monique komt dus zonder ex-bewoners in de studio, hahahahahahaha
ik hoop het welquote:Op maandag 20 november 2006 20:59 schreef Arcee het volgende:
Ze halen toch wel eerst Monique eruit zodat we de dramatische scheiding tussen de zusjes te zien krijgen?
quote:Op maandag 20 november 2006 20:59 schreef Arcee het volgende:
Ze halen toch wel eerst Monique eruit zodat we de dramatische scheiding tussen de zusjes te zien krijgen?
Dat zou goed zijn.quote:Op maandag 20 november 2006 20:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Of ze mag in de dagboekkamer blijven.
quote:Op maandag 20 november 2006 21:01 schreef Day het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
Je trekt de woorden uit me strotquote:Op maandag 20 november 2006 21:01 schreef teamlead het volgende:godver.. blijft die dooie lamlul alweer
Kussssquote:Op maandag 20 november 2006 21:01 schreef Day het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
Het zou aan z'n kop te zien familie van Dick Advocaat kunnen zijn.quote:Op maandag 20 november 2006 21:00 schreef arneaux het volgende:
Die Rob. Pff.
En terecht, beter dan botox-ma van die neptieters.....quote:Op maandag 20 november 2006 21:02 schreef arneaux het volgende:
Oma Jeroen heeft 'm zéker stemmen opgeleverd.
Ja, hahahaquote:Op maandag 20 november 2006 21:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Het zou aan z'n kop te zien familie van Dick Advocaat kunnen zijn.
Wat dacht je ervan dat er 2 filmpjes zijn.quote:Op maandag 20 november 2006 21:05 schreef n1ek het volgende:
Ze hebben Jeroen verdomd snel in dat filmpje gezet dan
Dat heet vooruit plannenquote:Op maandag 20 november 2006 21:05 schreef n1ek het volgende:
snap dat dan.... er liggen gewoon 2 filmpies klaarquote:Op maandag 20 november 2006 21:05 schreef n1ek het volgende:
Of ze hadden 2 filmpjes. Jeetje, moeilijk.quote:Op maandag 20 november 2006 21:05 schreef n1ek het volgende:
dat filmpje was er al in 2voud. een met jeroen en een met mo. Kwestie van de tape erin stoppen en afspelenquote:Op maandag 20 november 2006 21:05 schreef n1ek het volgende:
Zou wel een leuke stunt zijnquote:Op maandag 20 november 2006 21:04 schreef bbfakir het volgende:
Ik denk dat er nu druk geschminkt wordt en dat Sinterklaas het huis binnenkomt.
quote:Op maandag 20 november 2006 21:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan dat er 2 filmpjes zijn..
die had John nog ergens staan ofzoquote:
Met Abel is het ook niet goed afgelopen.quote:Op maandag 20 november 2006 21:07 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Die kop van Rob spreekt bijbels.
wrom?quote:
Ga uit mijn hoofdquote:Op maandag 20 november 2006 21:04 schreef teamlead het volgende:
zul je zien dat die dooie ook nog gaat winnen
Stel je niet aan. Nieuwe Porsches zijn zowieso lelijk.quote:
Glij jij nog steeds op Tijn dan?quote:Op maandag 20 november 2006 21:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
wrom?
Dat ik Jeroen niet zo tof vind wil niet zeggen dat ik Mo ineens geweldig vind
Je wilde wel dat hij wegging dus niet terugdraaien nu.quote:Op maandag 20 november 2006 21:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
wrom?
Dat ik Jeroen niet zo tof vind wil niet zeggen dat ik Mo ineens geweldig vind
Ik vind 'm nog steed goed te pruimen jaquote:
Die gaat nog ontploffen ofzo.quote:Op maandag 20 november 2006 21:09 schreef Bluezz het volgende:
Rob houdt er niet zo van om in beeld te komen
Lelijk?quote:Op maandag 20 november 2006 21:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Nieuwe Porsches zijn zowieso lelijk.
[afbeelding].
zat ik in jouw hoofdquote:Op maandag 20 november 2006 21:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ga uit mijn hoofd
En die Sjaan, my god, wat een wijf
Van mij had ie weggemogen en ik gun 'm de winst ook niet. Maar ik zit er niet zo heavy in als de rest hier.quote:Op maandag 20 november 2006 21:09 schreef berney het volgende:
[..]
Je wilde wel dat hij wegging dus niet terugdraaien nu.
Of Monique is bij de tv kijkers toch populairder dan we dachten.quote:Op maandag 20 november 2006 21:09 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik vond de eind uitslag toch nog vrij close. zo populair is jeroen nou ook weer niet.
quote:
Als dat de uitslag was van de Amerikaanse Presidentverkiezingen was het een recordoverwinning voor Jeroen geweest.quote:Op maandag 20 november 2006 21:09 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik vond de eind uitslag toch nog vrij close. zo populair is jeroen nou ook weer niet.
Hé, ben jij weer blauw? Jij was toch met 1 of andere dramátische rel vertrokken?quote:Op maandag 20 november 2006 21:10 schreef teamlead het volgende:
Ja, dat was met Tijn ook zo.quote:Op maandag 20 november 2006 21:09 schreef BorTheWolf het volgende:
Tijn is voor mij meer BB6 dan Jeroen. Net zoals Roel meer BB5 was dan Joost. Roel word hier nog steeds genoemd over joost niet meer dan de jostiflip.quote:Op maandag 20 november 2006 21:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vind 'm nog steed goed te pruimen ja
Maar winnen gaat 'm niet lukken
blijkbaarquote:Op maandag 20 november 2006 21:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of Monique is bij de tv kijkers toch populairder dan we dachten.
komt heel simpel door die fucking tussenstandquote:Op maandag 20 november 2006 21:09 schreef BorTheWolf het volgende:
als je ziet wie wel in de finale zit: heul niet vet ditquote:
Ach bij BB weten ze toch allang wie er gaat winnen , het scenario verloopt allemaal volgens planquote:Op maandag 20 november 2006 21:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of Monique is bij de tv kijkers toch populairder dan we dachten.
Ach, users hier leven een dusdanig decadent leven dat zo'n Porsche te min is.quote:Op maandag 20 november 2006 21:11 schreef Martijn_fijn het volgende:
Als niemand die Porsche wil offer ik mij wel op om de sleutels aan te nemen hoor.![]()
Ik denk dat fans van de broertjes voor Monique gestemd hebben.quote:Op maandag 20 november 2006 21:09 schreef BorTheWolf het volgende:
Roel had inhoud. Tijn is een domme brabo die nooit wat fouts kan doen.quote:Op maandag 20 november 2006 21:12 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Tijn is voor mij meer BB6 dan Jeroen. Net zoals Roel meer BB5 was dan Joost. Roel word hier nog steeds genoemd over joost niet meer dan de jostiflip.
daarom mag Tijn van mij winnen.
Vind ik helemaal niet. Kan me niet veel schelen dit seizoen.quote:Op maandag 20 november 2006 21:11 schreef teamlead het volgende:
dit is echt wel de BB van de verkeerde exits
quote:Op maandag 20 november 2006 21:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hé, ben jij weer blauw? Jij was toch met 1 of andere dramátische rel vertrokken?
Als Jeroen volgende week met deze cijfers de finale verliest, dan zul je jou niet horen, zeker?quote:Op maandag 20 november 2006 21:09 schreef BorTheWolf het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |