Hij gaat eruit dat is zeker, maar wanneer durf ik dus niet precies te zeggen. Aangezien ik dan wel een vervangende nodig hebquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:58 schreef djkoelkast het volgende:
ik hou me aanbevolen, laat maar weten als je hem nog weg doet
ik heb al meer dan een week terug geld over gemaakt maar niets meer van je gehoord, hoe staat het er mee?quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:23 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Pakje zware van-nelle met rode rizla![]()
Hij gaat eruitquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:58 schreef djkoelkast het volgende:
ik hou me aanbevolen, laat maar weten als je hem nog weg doet
De HD is begin van de week verzonden, ik ga ff de recu zoeken maar ben aan het verbouwen dus het is een zooitje.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:53 schreef buzzer het volgende:
Tha_Flash, hoe zit dat precies ?
Je hebt maar 1 x gemaild, maar maakt niet uit. Ik had het erg druk en hij is onderweg.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:40 schreef djkoelkast het volgende:
't is niet ver maar ik zit daar eigenlijk nooit.
ik heb tha_flash ook al een paar keer gemaild, hij kan het natuurlijk ook gewoon vergeten zijn maar het is niet netjes op deze manier.
oke, mooi zoquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:02 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
De HD is begin van de week verzonden, ik ga ff de recu zoeken maar ben aan het verbouwen dus het is een zooitje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |