quote:Op maandag 20 november 2006 19:01 schreef arneaux het volgende:
Nou Jeroen blijft er dus gewoon in. Zéker na deze uitzending.
Van de tv uitzendingquote:Op maandag 20 november 2006 19:02 schreef Suikeroom het volgende:
waarom hapert die talpa stream nou weer. hoeruhzooi![]()
Jeroen heeft een piemol!!!quote:Op maandag 20 november 2006 19:04 schreef Sug4r het volgende:
Wat Rik nu zegt van Jeroen, zo was Marlies toch helemaal? Waarom kon hij dan wel zo goed met Marlies opschieten en met Jeroen niet?
Ja, en dan morgen:quote:Op maandag 20 november 2006 19:05 schreef kissa het volgende:
BB harder dan ooit, ze mogen hun schoen zetten![]()
Zou Jeroen iets in zijn schoentje krijgen???quote:Op maandag 20 november 2006 19:05 schreef kissa het volgende:
BB harder dan ooit, ze mogen hun schoen zetten![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 19:04 schreef Jappie het volgende:
Komt Tijn eigenlijk wel van deze planeet
Het kwartje valt in het centenbakkie, eindelijkquote:Op maandag 20 november 2006 19:06 schreef charmed_angel het volgende:
Gadver zeg... snap niet dat ik Tijn in het negin leuk heb gevondenGadverdamme zeg
quote:Op maandag 20 november 2006 19:06 schreef flugeltje het volgende:
Ze kleuren de beelden weer lekker zie ik al wel. Hummie wil Jeroen in de finale.
al een tijdje hoor....quote:Op maandag 20 november 2006 19:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het kwartje valt in het centenbakkie, eindelijk
En terecht.quote:Op maandag 20 november 2006 19:06 schreef flugeltje het volgende:
Ze kleuren de beelden weer lekker zie ik al wel. Hummie wil Jeroen in de finale.
quote:Op maandag 20 november 2006 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
al een tijdje hoor....Maar ik alleen die opmerking even
Jij misschien?quote:Op maandag 20 november 2006 19:08 schreef Dr_Greene het volgende:
Zou iemand het nog kunnen opbrengen iets aardigs te zeggen over Jeroen...
Daar gaat het me niet eens om... Ik had wel zo'n vermoeden dat het gesprek zo lekker verknipt zou worden. Jeroen is ook geen knip voor de neus waard, maar de minst slechte optie voor de meesten hier.quote:Op maandag 20 november 2006 19:07 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
![]()
Wake up and smell the coffee babe....Tijn is pwned.![]()
![]()
Jeroen zegt niks slechts over anderen. Trooste Sabrina gisteravond ook nog toen ze het moeilijk had. Terechte best of the rest.quote:Op maandag 20 november 2006 19:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet eens om... Ik had wel zo'n vermoeden dat het gesprek zo lekker verknipt zou worden. Jeroen is ook geen knip voor de neus waard, maar de minst slechte optie voor de meesten hier.
En voor jou?quote:Op maandag 20 november 2006 19:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet eens om... Ik had wel zo'n vermoeden dat het gesprek zo lekker verknipt zou worden. Jeroen is ook geen knip voor de neus waard, maar de minst slechte optie voor de meesten hier.
jij bent Ruud van BB1quote:Op maandag 20 november 2006 19:11 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Lieve Jeroen...
...ouwe gabber, laat je niet gekmaken!!!!
beetje rustig aan ajb...quote:Op maandag 20 november 2006 19:11 schreef arneaux het volgende:
Heel goed Monique, kots t maar uit. Net als dat wij jou uitkotsen achterbakse teef.
Die van E10 doet minder zeer.quote:Op maandag 20 november 2006 19:07 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Niet op die van Jeroen...
...wel op de van E10
plus de restquote:Op maandag 20 november 2006 19:11 schreef arneaux het volgende:
Heel goed Monique, kots t maar uit. Net als dat wij jou uitkotsen achterbakse teef.
Zijn de schuldgevoelens van die teef, heb echt een hekel aan dat mensquote:Op maandag 20 november 2006 19:11 schreef arneaux het volgende:
hij zei dat het een mindere band was dan met de andere. de rest kende hij 5 weken de andere 13. Dat is toch een verschil. Dat zei die later ook tegen Saquote:Op maandag 20 november 2006 19:12 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het gesprek van gisteren uitgezonden gaat worden, ik vermoed dat Jeroen z'n uitspraak over het feit dat hij geen band had met de bewoners die toch z'n vriendjes in het huis waren er netjes uitgeknipt is.
Ik vind deze Eneconeger irritanter.quote:Op maandag 20 november 2006 19:14 schreef Dr_Greene het volgende:
Houdt Jan Smit hier wel of niet zijn buik in???
Hij heeft later heel duidelijk uitgelegd hoe het wel zat, Fluugs.quote:Op maandag 20 november 2006 19:12 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het gesprek van gisteren uitgezonden gaat worden, ik vermoed dat Jeroen z'n uitspraak over het feit dat hij geen band had met de bewoners die toch z'n vriendjes in het huis waren er netjes uitgeknipt is.
vindt die eneco meisjes naast hem irritanter (ze zien er wel niet verkeerd uit)quote:Op maandag 20 november 2006 19:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vind deze Eneconeger irritanter.
Wel nietquote:Op maandag 20 november 2006 19:17 schreef Bartoli het volgende:
[..]
vindt die eneco meisjes naast hem irritanter (ze zien er wel niet verkeerd uit)
quote:Op maandag 20 november 2006 19:16 schreef Day het volgende:
[..]
Hij heeft later heel duidelijk uitgelegd hoe het wel zat, Fluugs.
Tegen iemand die wél bereid was naar hem te luisteren; Sabrina.
Dat valt wel mee hoor.......Jeroen heeft heel in het begin een paar domme dingen gedaan; maar Tijn is toch echt vanaf dag 1 onuitstaanbaar geweest.quote:Op maandag 20 november 2006 19:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar flugs wou niet dat die vuile teef van een monique uitgekotst werd, en jij pakt ze gelijk allemaalquote:Op maandag 20 november 2006 19:15 schreef neferhone het volgende:
[..]
nou vindt je mo sa tijn en rik niet erg kleinzerig dan?
En Jeroen kon bij haar wel zijn zinnen afmakenquote:Op maandag 20 november 2006 19:16 schreef Day het volgende:
[..]
Hij heeft later heel duidelijk uitgelegd hoe het wel zat, Fluugs.
Tegen iemand die wél bereid was naar hem te luisteren; Sabrina.
wel niet zal wel limbo zijn. ze zien er gewoon niet verkeerd uit zifterquote:Op maandag 20 november 2006 19:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wel niet.
Ik vind heel de reclame gewoon kut.
mooi zoquote:Op maandag 20 november 2006 19:20 schreef kissa het volgende:
Tijn wordt door BB wel neergezet als erg fout![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 19:20 schreef kissa het volgende:
Tijn wordt door BB wel neergezet als erg fout![]()
Ligt niet aan Talpa. Komt door al die rotmensen die allemaal online willen kijken.quote:Op maandag 20 november 2006 19:20 schreef Darklight het volgende:
nou is het beeld helemaal weg bij de livestream
Talpa
edit Heb weer beeld
Talpa
quote:Op maandag 20 november 2006 19:25 schreef Stereotomy het volgende:
Geniet maar drink met mate!
Vertaling:
Kijken naar dat centenbakkie mag, maar als je hem nog een keer aanraakt ram ik je door de voorruit heen
Heerlijk is dat he.quote:Op maandag 20 november 2006 19:25 schreef schatje het volgende:
Die kop van Tijn.
smakelijk etenquote:Op maandag 20 november 2006 19:27 schreef Fargo het volgende:
OK, daar komt het...ik leg ff de chips weg...
Nee zijn de schuldgevoelens en de stress daardoorquote:Op maandag 20 november 2006 19:28 schreef Dr_Greene het volgende:
Iets te veel van de choco-fontein gesnoept???
quote:Op maandag 20 november 2006 19:28 schreef Fargo het volgende:
Mooi kliklaminaat in de wc...
quote:Op maandag 20 november 2006 19:28 schreef Dr_Greene het volgende:
Iets te veel van de choco-fontein gesnoept???
quote:Op maandag 20 november 2006 19:31 schreef Stereotomy het volgende:
In Den Haag vliegt er een TV door de ruit
nope... naar RTL5 Dharma and Gregquote:Op maandag 20 november 2006 19:32 schreef Dr_Greene het volgende:
Iedereen verhuizen naar DGK??
Dat kan betekenen dat ze vanavond afscheid hebben genomen van de verhaallijn Mo en Tijn. Ze willen graag Jeroen nog even alleen laten staan.quote:Op maandag 20 november 2006 19:29 schreef Bartoli het volgende:
dat gesprek tussen jeroen en sa komt dus niet meer![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |