Slimquote:Op maandag 20 november 2006 17:05 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Vanmiddag wilde ik m`n haar door mijn moeder laten knippen om geld te besparen. Toen ze zo ongeveer klaar was vond ik dat het aan de zijkanten nog iets korter kon, dus ik knipte zo`n stuk eraf om te laten zien hoe kort ik het wilde. Helaas had ik er teveel afgeknipt waardoor ik opeens een kale plek had. Omdat m`n moeder het niet nog verder wilde verpesten stuurde ze me toch maar naar de kapper, dus had ik voor het eerst in m`n leven een muts opgezet om niet uitgelachen te worden door de honderden mensen waar ik tussendoor moest lopen.
Toen ik eenmaal bij de kapper was, was ik godzijdank de enigste klant waardoor de kappers alle aandacht aan mijn mislukte kapsel konden schenken. Na veel over en weer gepraat besloten ze om het heel erg kort te maken, met aan de mislukte zijkant een teken, waar je veel mocro`s ook wel mee ziet lopen als ik het goed heb.![]()
Niet zeiken, het is toch leesbaar?quote:Op maandag 20 november 2006 17:16 schreef SuperRogier het volgende:
Lang leve interpunctie en alinea indeling btw![]()
Jij hebt gisteren Yo Momma! zitten kijkenquote:Op maandag 20 november 2006 17:16 schreef zBus het volgende:
ohw zo'n luizenracebaan op je hoofd?
Waarom open je dan zo'n topic.quote:Op maandag 20 november 2006 17:20 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Gast kijk die reacties hier, ik ga mezelf echt niet voor heel Fok! belachelijk maken.![]()
Het was niet mijn bedoeling om foto`s te plaatsen. Trouwens kan niet eens want ik heb geen webcam of whatever, lekker puh.quote:
Neem je nog iets aan van je moeder ?quote:Op maandag 20 november 2006 17:32 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Als het goed is gaat mijn moeder nu een zak pepernoten halen.
Maar dat ben jij he.quote:Op maandag 20 november 2006 17:35 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Neem je nog iets aan van je moeder ?
Ik had haar 13 weken doodgenegeerd.
Waarom dat dan? Hij knipte zijn eigen haar te kort.quote:Op maandag 20 november 2006 17:35 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik dacht dat zn moeder dat zo geknipt hadquote:Op maandag 20 november 2006 17:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Hij knipte zijn eigen haar te kort.
Jaja lach maar, ik zie er tenminste nog niet zo belachelijk uit als op jouw avatar.quote:Op maandag 20 november 2006 17:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik dacht dat zn moeder dat zo geknipt had
Maar hij heeft het zelf gedeed ! Wat een n00b![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 17:05 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Toen ik eenmaal bij de kapper was, was ik godzijdank de enigste klant waardoor de kappers alle aandacht aan mijn mislukte kapsel konden schenken. Na veel over en weer gepraat besloten ze om het heel erg kort te maken, met aan de mislukte zijkant een teken, waar je veel mocro`s ook wel mee ziet lopen als ik het goed heb.![]()
oor ??quote:Op maandag 20 november 2006 18:28 schreef MaGNeT het volgende:
Ik zat vandaag in Amsterdam te wachten bij de kapper, daar zat net zo'n probleemgeval.
Volgens mij was het bij hem nog een stukje erger.
Een mooie muts toch?quote:Op maandag 20 november 2006 18:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hmm? Geen idee. Hij had een muts op.
Kon het niet goed zien, ik zat te veraf.
Hehe, volgens mij past die naam dan niet meer op het scherm. Had je trouwens niet de kerstman gezien?quote:Op maandag 20 november 2006 18:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, rood met wit.
Je zou jezelf kip_zonder_kop_zonder_haar moeten noemen.
Bij nader inzien.quote:Op maandag 20 november 2006 18:55 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Hehe, volgens mij past die naam dan niet meer op het scherm. Had je trouwens niet de kerstman gezien?
quote:Op maandag 20 november 2006 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Voordat ik de OP lees zou ik gaag een foto willen zien.
Nouja, de reacties tot nu toe vallen me niet tegen, zelfs Maikuuul heeft in mijn topic gepost!quote:Op maandag 20 november 2006 23:03 schreef Sensation89 het volgende:
This thread is worthless without pics!
Vet he ?quote:Op maandag 20 november 2006 23:20 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Nouja, de reacties tot nu toe vallen me niet tegen, zelfs Maikuuul heeft in mijn topic gepost!![]()
Omdat hij zelf zo stom is om het te kort te knippen?quote:Op maandag 20 november 2006 17:35 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
aan de mislukte zijkant een teken? Uitroepteken? Dan weten we waar we je aan kunnen herkennen, en je mislukte kapsel en je tekenquote:Op maandag 20 november 2006 17:05 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Vanmiddag wilde ik m`n haar door mijn moeder laten knippen om geld te besparen. Toen ze zo ongeveer klaar was vond ik dat het aan de zijkanten nog iets korter kon, dus ik knipte zo`n stuk eraf om te laten zien hoe kort ik het wilde. Helaas had ik er teveel afgeknipt waardoor ik opeens een kale plek had. Omdat m`n moeder het niet nog verder wilde verpesten stuurde ze me toch maar naar de kapper, dus had ik voor het eerst in m`n leven een muts opgezet om niet uitgelachen te worden door de honderden mensen waar ik tussendoor moest lopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |