OMGquote:Op maandag 20 november 2006 21:21 schreef Oksel het volgende:
Ik heb vannacht over Chanty gedroomd, die met haarzelf aan het spelen was, met de Wii Mote.. (de zwarte, die was extra groot in mijn droom!)
Ik wil best over je wii heen poepen hoor.quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:31 schreef _GdR_ het volgende:
joh, al was ie poepbruin lekker fukking boeiend. als ie maar naar mijn verwachtingen is.
Kijk, dat is nou netjes dat zodra je een VC game hebt gedownload, eventuele updates gewoon gratis krijgt.quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:45 schreef remcheese het volgende:
Ik geloof dat we hier allemaal de afgelopen dagen heel kansloos over de wii gedroomd hebben...
moi included....
(en ik schaam me er niet eens voor das t ergste)
George en de wiiquote:Op dinsdag 21 november 2006 08:19 schreef s0ul het volgende:
ik heb vandaag ook over de Wii gedroomt.
het weirde was er was maar 1 hoesje (voor 3 games) en 3cds van zelda
En de personages van Seinfeld waren er ook
Cultuurverschil.quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:20 schreef kipknots het volgende:
Famitsu gaf Gundam voor de PS3 32/40. Ik heb echt moeite om ze serieus te nemen.
Zitten een aantal gameshops in DH toch? Probeer die nsquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:16 schreef realbase het volgende:
Het is zeker al onmogelijk bijna om nog ergens te " pre" orderen ?
Ik wil er stiekum toch ook wel 1
Iemand tips omgeving Den Haag ?
Gameshop Loosduinen heb je nog wel kans denk ik.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:16 schreef realbase het volgende:
Het is zeker al onmogelijk bijna om nog ergens te " pre" orderen ?
Ik wil er stiekum toch ook wel 1
Iemand tips omgeving Den Haag ?
Dat is Linkquote:Op maandag 20 november 2006 21:11 schreef Mortale het volgende:
[..]wat doet die zelda sig dan op Fok! TMN forum
![]()
Hey, bij nader onderzoek blijkt dat gewoon die goeie ouwe gameqube-site te zijn. Heb ik vroeger veel tijd op gespendeerd. Even wat nieuwe topics doorbladeren en je ziet al die oude namen terug, nog steeds zo actief op dat forum. Ik ben/was by the way Fierce Deity.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:34 schreef RaymanNL het volgende:
Help gamecube_master aan een Wii + Zelda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |